Vi kan glemme alt om top6, det her gælder en plads i top10.
Der skal hentes et par profiler inden vinduet lukker.
Venstre back.
Måske en central midtbane og så kan Julius glemme alt om Bundesligaen indtil næste sommer.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
En sæson hvor OB ikke kommer i Europa, er ikke en godkendt sæson. Er det stadig Thorborgs holdning?
Leave a comment:
-
Ved du det her siden du udtaler dig så skråsikkert?Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDen er ikke tom. Men Troels vil være helt sikker. Fair nok, men hvis de ikke vil til OB, og det kan jeg godt forstå, må budget enten øges eller han må gå efter det næstbedste.
Leave a comment:
-
Jeg tænker at AZ har fortalt TB og NT det. Det fandt ikke i god jord.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Vi spillede lige så dårligt under AZ. Det skyldes, at vores spillere er dårlige.
Det, der foregår i klubben, er pinligt på 15. år, og det må være tydeligt for enhver, at vi skal stå på tæerne for at undgå nedrykning.
Men i næste sæson. I næste sæson. Dér vender det!!!!!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det var da helt åbenlyst sandt. Og kostede en fyring.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægMåske var der alligevel noget rigtigt i AZ betragtninger om hvor misundelig han var på andre klubbers spillertrupper
……skidt skidt skidt….hvis ikke TBs sæde er rygende varmt, så er der sgu ikke nogen retfærdighed til
Kejserens har jo intet tøj på.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Den er ikke tom. Men Troels vil være helt sikker. Fair nok, men hvis de ikke vil til OB, og det kan jeg godt forstå, må budget enten øges eller han må gå efter det næstbedste.Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Men hvilke spillere ville du hente når kassen åbenbart er tom?
Leave a comment:
-
Hvordan i alverden kan det være synd for TT ?Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægGrot som Game changer- TB sælger fuldstændig den nye træner. Det er fandme synd for TT
Han var fuldt ud bevidst om hvad han gik ind til, og har vel selv udtalt at det er en god trup.
Leave a comment:
-
Du må kalde mig Gårdmand Bjørn, hvis ikke vi får prygl af AGF, også selvom de spiller i EuropaOprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvis vi ikke får tre point mod AGF må ledelsen gøre noget drastisk Stor kkamp af begge målmænd
Leave a comment:
-
Pinligt indsats efter de første 15 min. Det kan ikke blive top 6 med det spil. Vi skal have en ordentlig venstre back. Fiete Arp og Suhonen må meget gerne være klar næste weekend . Så må vi hvad vores nye angriber kan. Det er svært at blive ved med at tro på at tingene kan ændres i Ådalen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Meget skuffende, det startede friskt, men Horsens fik justeret og vi brænder vores kæmpe chancer.
Ved dårligt hvem der bør have MOM? Går nok med Falk, nok mest pga 1st halveg, hvor han fik brudt en del.
Fin kamp af krølle, han skal bare bygge på, ingen pres herfra.
Der skal ske noget meget snart med det "øgede" budget, presset er stort på Troels
Leave a comment:
-
TB er en skandale….de kan samtidig tage dere identitet projekt og arkivere det skråt op i der hvor solen ikke skinner
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi spillede lige så dårligt under AZ. Det skyldes, at vores spillere er dårlige.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi spillede vores bedste kamp i Viborg, selvom vi tabte der (ufortjent).Vi spiller nu kedeligt og uattraktivt
Jeg savner ZORNIGER!!
Det, der foregår i klubben, er pinligt på 15. år, og det må være tydeligt for enhver, at vi skal stå på tæerne for at undgå nedrykning.
Men i næste sæson. I næste sæson. Dér vender det!!!!!
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: