Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
En pizzabund kan også blive så tyk, at den bliver direkte uspiselig/uappetitlig uanset fyldet !
-
Jeg skrev i sommers, alt i mens vi i vanvid solgte ud af alle vores spillere, at truppen ville rykke ned.
Jeg ser intet, der taler for andet.
Og så tror jeg, at løbet er ved at være kørt.
Vi har givet det 15 år, og jeg kan ikke andet end at mene, at nu går det ikke mere med topledelsen. Det her er ikke klubben og byen værdigt mere.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Hvis jeg var journalist, ville jeg stille NT spørgsmålet: "Er OB lige nu ikke i en situation, hvor låget er skruet skævt på igen bare på en ny måde - men dog igen - men at det denne gang er skruet så hårdt på, at det måske bliver meget svært overhovedet at få det af igen? Og hvis ja: bliver man så måske nødt til at smadre glasset for at komme videre?"Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Nemlig - det må være muligt at få flere lokale penge ind i foretagendet.
Men NT synes mere stædig end min femårige, så vi kommer nok til at skulle leve med, at sejlskibe ikke har bakgear, pizzabunden skal hæve og låget skal skrues på syltetøjsglasset i mange år endnu.
Hvor længe vi skal høre sprogekvilibristen forfalde til stråmænd om Nemlig.com er mere tvivlsomt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nemlig - det må være muligt at få flere lokale penge ind i foretagendet.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fra et tidligere indlæg, jeg har skrevet herinde
Udskille OB fra OS&E, få flere lokale investorer ind (så beslutningerne ikke afhænger af en mands lune/venner) og en fodboldfaglig/kommerciel bestyrelse.
Lokale rigmænd
Barfoed Group (allerede sponsor) 44
Thornico (allerede sponsor, men usikkert pga. tøjet) 22
Orifarm (allerede mindre sponsor) 33
USTC (Enrico må bruge sine forbindelser) 6
Thansen (ved ikke om fortiden gør det umuligt)
Visti Unlimited
Odense Holding 91
Harald Nyborg 47
Saan Holding 69
Familien Nielsen (havde et investeringsselskab med NT mht. fodboldspillere) 70
Fayard Holding 95
Kompan 29
... og sikkert flere jeg har glemt (har ikke taget FCK ejeren fra Svendborg med...)
Men NT synes mere stædig end min femårige, så vi kommer nok til at skulle leve med, at sejlskibe ikke har bakgear, pizzabunden skal hæve og låget skal skrues på syltetøjsglasset i mange år endnu.
Hvor længe vi skal høre sprogekvilibristen forfalde til stråmænd om Nemlig.com er mere tvivlsomt.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg håber virkelig der bliver gået kritisk journalistik til værks næste gang der er audiens. Men jeg er bange for man ikke tør genere sin vigtigste kilde…Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Ja. Det bliver nødt til at stramme op og komme ind i kampen. Vi er lige nu et sted hvor klubben balancerer på en knivsæg. Bliver det seriøst nedrykningskamp og ren overlevelse? Jeg bliver ikke overrasket, hvis OB har 10 point efter 12 kampe med det forestående program. Det er så (overraskende nok) kun 5 point mindre end sidste sæson. Men så ligger man også på en nedrykningsplads. Nu må de i gang med at trykke TB på maven. Jeg er bare bange for at de er pot og pande med ham og det er jo gift for en journalist og dermed for det indhold denne kan levere. Hvis vi taber til AGF næste kamp er top 6 jo ikke teoretisk med praktisk væk. Det må han jo forholdes og så må vi have et bud på en ny målsætning og strategi for klubben. Gearskiftet er jo fejlet fuldstændig. Nu må der indfinde sig noget realisme hos ledelsen dernede.
- Likes 2
Leave a comment:
-
For mig bliver den slags udmeldinger meget svære at tage seriøse, hvis man nægter at forholde sig til, at TB sidste sommer ansætte en træner som han har arbejdet sammen med i flere år, som han har plejet kontakten med siden og altså kender meget indgående, og at man så fyrer den træner 1!!! kamp inde i sæson 2 på grund af samarbejdsvanskeligheder og det så vælter ud med dårlige historier. Det er bare objektivt dårlig ledelse, og hvis man ikke vil forholde sig til det kæmpestore fejlskud, som foreløbigt er den største og mest betydningsfulde beslutning TB har truffet i OB i denne omgang, så er det meget svært at have en reel diskussion.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg synes stadig at TB har gjort det fint indtil nu, dette transfervindue har været skidt. Vi vil gerne have klassespillere, måske glemmer vi lige at så længe OB ikke er et tophold så vil klassespillere jo ikke lige vælge OB. Det er også fint at ønske Thorborg og TB langt væk, Men hvem skal overtage hvem vil smide penge i OB så længe vi ikke er med i toppen. Vil vi på udenlandske hænder?? Kom gerne med realistiske bud på ny ledelse og hvem der skal kaste penge i OB her og nu.Last edited by Sheed; i dag, 16:40.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Det er ikke mig/os der tror, at klassespillere vil til OB. Det er NT og TB. Jeg har sgu ikke meldt top 6 ud. Det er jo derfor, at det er det største selvmål nogensinde at de meldte top 6 ud på baggrunden af sidste sæsons spil på banen og truppens beskaffenhed.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg synes stadig at TB har gjort det fint indtil nu, dette transfervindue har været skidt. Vi vil gerne have klassespillere, måske glemmer vi lige at så længe OB ikke er et tophold så vil klassespillere jo ikke lige vælge OB. Det er også fint at ønske Thorborg og TB langt væk, Men hvem skal overtage hvem vil smide penge i OB så længe vi ikke er med i toppen. Vil vi på udenlandske hænder?? Kom gerne med realistiske bud på ny ledelse og hvem der skal kaste penge i OB her og nu.
Jeg synes, at NT skal være ærlig og sige, at det igen er kikset. Låget er skruet skævt på igen. Nu må man sunde sig i nogle år og så må der laves en strategi der bygger på noget nyt og banebrydende. HVIS han ikke vil smide de nødvendige penge i - og det kan jeg sgu godt forstå at man ikke vil - Skal man jo prøve noget a la AZ eller satse på et akademi i Afrika eller noget helt tredje. Man bliver nødt til at gøre noget utraditionelt, hvis man ikke vil bruge pengene. TT kan ikke polere lorten. Det har 12-15 trænere forsøgt de sidste 15 år.Last edited by claudes1; i dag, 16:37.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ja. Det bliver nødt til at stramme op og komme ind i kampen. Vi er lige nu et sted hvor klubben balancerer på en knivsæg. Bliver det seriøst nedrykningskamp og ren overlevelse? Jeg bliver ikke overrasket, hvis OB har 10 point efter 12 kampe med det forestående program. Det er så (overraskende nok) kun 5 point mindre end sidste sæson. Men så ligger man også på en nedrykningsplads. Nu må de i gang med at trykke TB på maven. Jeg er bare bange for at de er pot og pande med ham og det er jo gift for en journalist og dermed for det indhold denne kan levere. Hvis vi taber til AGF næste kamp er top 6 jo ikke teoretisk med praktisk væk. Det må han jo forholdes og så må vi have et bud på en ny målsætning og strategi for klubben. Gearskiftet er jo fejlet fuldstændig. Nu må der indfinde sig noget realisme hos ledelsen dernede.Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægNår det bliver spændende og høre på evaluering fra strikkeklubben SFÅ, mon ikke det bliver en gang fnis og tihi….
Leave a comment:
-
Det kommer vel ikke som nogen overraskelse det jeg vil skrive..
Ledelsen i OB har endnu engang fejlet helt uhørt skandaløst og var blevet fyret i hvilken som helst anden virksomhed.
.. men de kan jo ikke fyre sig selv, som konstruktionen i koncernen er lige nu.
Der er kun en eneste løsning på at komme ud af middelmådigheden, og det er at skille OB fra OSE og få tilført nogle investorer der både kan og vil udvikle på potentialet.
Glem alt om argumentet imod udenlandske ejere, det har de haft i FCM og nu i Nordsjælland, som sælger spillere for +100mio.
Det koster penge, at tjene penge i fodbold.
At sælge andenrangs talenter fra akademiet er der ikke penge i, og der kommer for lidt, fra hver årgang til at det er en gangbar strategi.
Få nu nogle ind, som tænker fodbold hverdag og ikke 20% på hoteller, 20% på koncerter osv osv.
Det er jo det, der er grunden til, at vi nu er overhalet af alle små provinsbyer fra Jylland.
Flot OB - tag jer sammen..Last edited by Monrad; i dag, 18:46.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Ja der var øl nok. Vi var også 2500 færre end sidste gang. Spil og resultater koster allerede.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVar der til mindst øl nok i hanerne i dag?
Kommer til næste hjemmekamp og selvom det bliver en tur med Flixbus så det ville være ret ubehaligt at tage den en eller anden fad med så ville gøre det hvis det bliver nødvendigt ...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Irriterende nederlag... vi er foran og har chancerne til flere mål. Det må ikke gå så galt, at det ender med 0 point.
Den her er på spillernes skuldre! De var for tamme i dag, hvilket ses bedst ved at Therkildsen kommer ind og bringer mere end nogen af de andre gjorde.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Var der til mindst øl nok i hanerne i dag?
Kommer til næste hjemmekamp og selvom det bliver en tur med Flixbus så det ville være ret ubehaligt at tage den en eller anden fad med så ville gøre det hvis det bliver nødvendigt ...
Leave a comment:
-
Fra et tidligere indlæg, jeg har skrevet herindeOprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg synes stadig at TB har gjort det fint indtil nu, dette transfervindue har været skidt. Vi vil gerne have klassespillere, måske glemmer vi lige at så længe OB ikke er et tophold så vil klassespillere jo ikke lige vælge OB. Det er også fint at ønske Thorborg og TB langt væk, Men hvem skal overtage hvem vil smide penge i OB så længe vi ikke er med i toppen. Vil vi på udenlandske hænder?? Kom gerne med realistiske bud på ny ledelse og hvem der skal kaste penge i OB her og nu.
Udskille OB fra OS&E, få flere lokale investorer ind (så beslutningerne ikke afhænger af en mands lune/venner) og en fodboldfaglig/kommerciel bestyrelse.
Lokale rigmænd
Barfoed Group (allerede sponsor) 44
Thornico (allerede sponsor, men usikkert pga. tøjet) 22
Orifarm (allerede mindre sponsor) 33
USTC (Enrico må bruge sine forbindelser) 6
Thansen (ved ikke om fortiden gør det umuligt)
Visti Unlimited
Odense Holding 91
Harald Nyborg 47
Saan Holding 69
Familien Nielsen (havde et investeringsselskab med NT mht. fodboldspillere) 70
Fayard Holding 95
Kompan 29
... og sikkert flere jeg har glemt (har ikke taget FCK ejeren fra Svendborg med...)
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: