Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Nogen der har et link til det optakts interview hvor han siger at han har fået flere penge i budgettet?

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Jeg synes stadig at TB har gjort det fint indtil nu, dette transfervindue har været skidt. Vi vil gerne have klassespillere, måske glemmer vi lige at så længe OB ikke er et tophold så vil klassespillere jo ikke lige vælge OB. Det er også fint at ønske Thorborg og TB langt væk, Men hvem skal overtage hvem vil smide penge i OB så længe vi ikke er med i toppen. Vil vi på udenlandske hænder?? Kom gerne med realistiske bud på ny ledelse og hvem der skal kaste penge i OB her og nu.

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Når det bliver spændende og høre på evaluering fra strikkeklubben SFÅ, mon ikke det bliver en gang fnis og tihi….

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg venter på et svar fra dén der i fulde ramme alvor mener at Adam Sørensen kunne blive en "fremragende back i Superligaen"...

Man kan være diplomatisk at sige, at det nu er to kampe i streg, hvor niveauet stille og roligt falder ned til decideret rådvildhed. Sørens også! Det var da nok ærgerligt. Op på hesten igen, intet alarmerende! Men hey, Troels og Co gør jo, hvad de kan, og vi skal bare acceptere vores plads. Det er ikke Nemlig.com eller FM!

MvH ChrisOB
    Jo jo men når pengemand og sportsdirektør for to måneder sagde top-6

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ville sååå gerne vide hvad Thorborg tænker efter 3 point ud af de første 4 kampe mod hold som skulle have givet mindst 8-10 point for et Top6-hold
    Ditto her. Men faktum er at der ikke er styr på ret meget i Odense.

Og det ændrer sig nok desværre ikke.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han skulle aldrig havde været ansat
    altså jeg var også i chok over man gik tilbage til ham - igen, igen, igen. Men når det slutter denne gang, så må det da for fanden være sidste tur i manegen for Troels og OB

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Nej det er for sent...men til vinter, hvis ikke der bliver rettet markant op på både spil og resultater - så tænker jeg godt vi kan være i markedet efter en ny sportsdirektør igen
    Han skulle aldrig havde været ansat

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Nedrykning forude..

Leave a comment:

• hmmm
    replied
    TB er og bliver en varmluftsballon. Det har han alle dage i OB været, uanset hvilken rolle han har siddet i. Skandale at han endnu engang dukkede op,
    Det HELT store problem er dog Thornborg. Hvis vi nogensinde skal gøre os forhåbninger om igen at komme med i toppen af ligaen, skal han væk.
    Magen til reaktiv virksomhedsledelse, med useriøse og utroværdige meldinger om mål, strategier og vision.
    Det er SKANDSLØST.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Ville sååå gerne vide hvad Thorborg tænker efter 3 point ud af de første 4 kampe mod hold som skulle have givet mindst 8-10 point for et Top6-hold

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

I den korte tid? Det tror jeg ikke på vi kan finde en så hurtigt at han jan sætte et aftryk på vinduet TB skal gøre det færdigt nu. Men man skulle vel spørge om han skulle stå også for vintervinduet.
    Nej det er for sent...men til vinter, hvis ikke der bliver rettet markant op på både spil og resultater - så tænker jeg godt vi kan være i markedet efter en ny sportsdirektør igen

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Sidder han ikke stadig i et eller andet OB udvalg
    Han sidder i bestyrelsen

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Mon ikke Thorborg overvejer at indsætte sin gode ven Thomas Christensen, til at overtage for TB. Det plejer jo at gå så godt
    Sidder han ikke stadig i et eller andet OB udvalg

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jeg venter på et svar fra dén der i fulde ramme alvor mener at Adam Sørensen kunne blive en "fremragende back i Superligaen"...

Man kan være diplomatisk at sige, at det nu er to kampe i streg, hvor niveauet stille og roligt falder ned til decideret rådvildhed. Sørens også! Det var da nok ærgerligt. Op på hesten igen, intet alarmerende! Men hey, Troels og Co gør jo, hvad de kan, og vi skal bare acceptere vores plads. Det er ikke Nemlig.com eller FM!

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Frygtelig kamp. Vi får ikke udnyttet det momentum vi får ved et tidligt mål. Vores hold mangler virker meget, før vi kan kalde os favoritter mod nogen. Vi skal virkelig blive bedre til at udnytte vores chancer! Jeg glæder mig virkelig til at Arp og Anssi er klar, for Bonde og Falk er simpelhen for tungt. Falk er god, når han har bolden i fødderne, men i 50/50 dueller, når han sjældent bolden. Keskinen så lovende ud i de første kampe, men der mangler godt nok noget endnu. I bagklogskabens klare lys, skulle man nok have solgt Ganaus, for han ligner ikke en der kommer til at øge sin værdi med Thomasberg som træner.
    Og nu har man lige hentet en stor klods ind der er den helt modsatte type af Ganaus. Det fortæller jo også noget om, hvad Thomasberg prioriterer. Det lugter desværre langt væk af, at TT og Ganaus er et dårligt match, det blev næsten allerede afsløret imod Silkeborg, hvor han vælger at rykke ham ud som højre kant. Hvis der er en mulighed for at skubbe ham afsted, så burde man overveje at få de penge i kassen.

Leave a comment:

Working...
X