Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Bortset fra 15 min i første halvleg, har McCoy ikke vist han er hb. Tilbage med ham på vb og køb en ny hb. Fatter fortsat ikke at man ikke kunne give Leroy i løn. Ikke mindst når vi generelt har det svært på transfermarkedet.

Leave a comment:

• Floridon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.
    Tænker også det kunne blive 1 division det er jo en direkte konkurrent vi taber til samt jammerligt spil

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Jeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.
    Jeg kan sagtens have mine tvivl. Jeg ser samme type spil og følelse som i nedrykningssæsonen.
    Jeg sidder og håber vi ikke taber i stedet for at håbe at vi vinder. Det kommer fra alt den usikkerhed, manglende kvalitet og svage personlige præstationer.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Vi har da haft rigeligt med chancer til at vinde, men ingen skarphed overhovedet
    Horsens kunne også nemt have lavet 3

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
    Vi er KÆMPE nedrykningskandidat, hvis det her er niveauet... Jeg er mildest talt chokeret over udtrykket og indsatsen!
    Jeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Når Ganaus ikke har dagen, så ligner han en 3 divisions spiller

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Vi har da haft rigeligt med chancer til at vinde, men ingen skarphed overhovedet

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Aldrig , aldrig, aldrig mer Troels Bech

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Jeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Der er fortsat ikke skud træning, kan jeg se. Ffs en ynkelig omgang.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Leif Rasmussen mener at et tab i denne kamp må gøre Troels stol varm.

måske var det den forkerte mand der blev fyret

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Det kan godt være det her er ikke Nemlig.com men det lader til at vi shopper spillere hos Temu.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Nuuuuuuuuui

Leave a comment:

• Gregor
    replied
    Wow - der er meget galt med dette OB-hold. Bare et par nedslagspunkter:
    - Falk er alt for fysisk svag til, at OB kan dominere en kamp med ham centralt.
    - McCoy er dykket bekymrende meget i form.
    - Man forstår, hvorfor Keskinen er havnet i OB. Godt nok ikke en dygtig spiller.
    - Myhra er ikke en god fodboldspiller.
    - Gomez er stadig Gomez. Han kommer til at koste mange mål.
    - Nu har Adam Sørensen haft tre OB-trænere. Ingen kan rigtigt forløse ham.
    - OB’s offensiv liste af Fiete-depencia.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ved det. Men er det nok? I hvert fald, har vi ikke holdet til at skabe mange chancer i dette system. Vi er i en kamp som i dag, nød til at have et alternativ, hvor vi spiller med 2 i front. Vi skaber jo intet stortset og det samme har været tilfældet i de andre kampe.
    For fforudsigeligt

Leave a comment:

Working...
X