Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Bortset fra 15 min i første halvleg, har McCoy ikke vist han er hb. Tilbage med ham på vb og køb en ny hb. Fatter fortsat ikke at man ikke kunne give Leroy i løn. Ikke mindst når vi generelt har det svært på transfermarkedet.
- Likes 4
-
Tænker også det kunne blive 1 division det er jo en direkte konkurrent vi taber til samt jammerligt spilOprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.
Leave a comment:
-
Jeg kan sagtens have mine tvivl. Jeg ser samme type spil og følelse som i nedrykningssæsonen.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.
Jeg sidder og håber vi ikke taber i stedet for at håbe at vi vinder. Det kommer fra alt den usikkerhed, manglende kvalitet og svage personlige præstationer.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlægVi er KÆMPE nedrykningskandidat, hvis det her er niveauet... Jeg er mildest talt chokeret over udtrykket og indsatsen!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi har da haft rigeligt med chancer til at vinde, men ingen skarphed overhovedet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.
Leave a comment:
-
Det kan godt være det her er ikke Nemlig.com men det lader til at vi shopper spillere hos Temu.
MvH ChrisOB
- Likes 6
Leave a comment:
-
Wow - der er meget galt med dette OB-hold. Bare et par nedslagspunkter:
- Falk er alt for fysisk svag til, at OB kan dominere en kamp med ham centralt.
- McCoy er dykket bekymrende meget i form.
- Man forstår, hvorfor Keskinen er havnet i OB. Godt nok ikke en dygtig spiller.
- Myhra er ikke en god fodboldspiller.
- Gomez er stadig Gomez. Han kommer til at koste mange mål.
- Nu har Adam Sørensen haft tre OB-trænere. Ingen kan rigtigt forløse ham.
- OB’s offensiv liste af Fiete-depencia.
Leave a comment:
-
For fforudsigeligtOprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ved det. Men er det nok? I hvert fald, har vi ikke holdet til at skabe mange chancer i dette system. Vi er i en kamp som i dag, nød til at have et alternativ, hvor vi spiller med 2 i front. Vi skaber jo intet stortset og det samme har været tilfældet i de andre kampe.
Leave a comment:

Leave a comment: