og man har skiftet træneren en gang denne sæson. Pilen peger jo efterhånde på Troels, men man kan godt fyrer ham nu - men kan en ny mand nå at få noget ind?
Jeg er oprigtigt i tvivl om hvem der er mest evnesvag - Ejeren, sportsdirektøren eller os der betaler for at se på lortet...
Os der betaler. Nu var jeg ikke på stadion, så jeg skal nok lade være med at bedømme folk som mødte op, men det undrer mig lidt at der ikke bliver reageret mere negativt på spillet, resultatet og den krise vi er inde i
Jeg er oprigtigt i tvivl om hvem der er mest evnesvag - Ejeren, sportsdirektøren eller os der betaler for at se på lortet...
Det er os, vi holder med en klub der har scoret 1 mål (uden selvmål) på 4 kampe, og inden vi taber 2-1 hjemme mod Horsens præsenterer vi en spiller, som har scoret 2 mål på to sæsoner :-)
Nå, som OB-fan er skuffelser som denne ikke fremmede, pilene peger vi alle mulige steder hen... I bagklogskab kunne jeg ønske sig at vi var bedre forberedt på en ny sæson, vi har ikke fået kvalitet ind på holdet, og udtrykket var langt bedre under Zorniger..
Frygtelig kamp. Vi får ikke udnyttet det momentum vi får ved et tidligt mål. Vores hold mangler virker meget, før vi kan kalde os favoritter mod nogen. Vi skal virkelig blive bedre til at udnytte vores chancer! Jeg glæder mig virkelig til at Arp og Anssi er klar, for Bonde og Falk er simpelhen for tungt. Falk er god, når han har bolden i fødderne, men i 50/50 dueller, når han sjældent bolden. Keskinen så lovende ud i de første kampe, men der mangler godt nok noget endnu. I bagklogskabens klare lys, skulle man nok have solgt Ganaus, for han ligner ikke en der kommer til at øge sin værdi med Thomasberg som træner.
Måske var der alligevel noget rigtigt i AZ betragtninger om hvor misundelig han var på andre klubbers spillertrupper
……skidt skidt skidt….hvis ikke TBs sæde er rygende varmt, så er der sgu ikke nogen retfærdighed til
var der nogen tvivl om han havde en pointe?
Jeg tror mest af alt de bare ikke ville have han sagde det offenligt. Men kvaliteten er bare ikke god nok.
og man har skiftet træneren en gang denne sæson. Pilen peger jo efterhånde på Troels, men man kan godt fyrer ham nu - men kan en ny mand nå at få noget ind?
Mon ikke Thorborg overvejer at indsætte sin gode ven Thomas Christensen, til at overtage for TB. Det plejer jo at gå så godt
Nedtakten er væk og Viaplay viser den kamp som TV2 viserEfter 5 minutter kom der Viaplay reklamer og jeg er tilbage. Men det er meget mystisk at se Sport X på TV3 Max
I den korte tid? Det tror jeg ikke på vi kan finde en så hurtigt at han jan sætte et aftryk på vinduet TB skal gøre det færdigt nu. Men man skulle vel spørge om han skulle stå også for vintervinduet.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det var langt mere attraktivt under Zorniger Vi kunne komme med en sprudlende offensive den ene dag og tabe i Vejle 0:4 en anden. Men spillet måden var mere begejstrende. Vi tabte i Viborg pga manglende skarphed, det kan ske. Men nu skaber vi ikke mere nok i offensiven. Og et pointsnit af 1,0 efter tre kampe mod forventede Bund-6-hold hvor to kampe var endda hjemmekampe er vel fuldstændig uacceptabelt. Vi kom til to scoringer i fire kampe, hvor en var et selvmål...
For mig er det klart: Zorniger havde ret, han manglede kun forstærkninger om at fortsætte spillestilen og blev straffet for at kræve det.
AZ havde selvsagt ret, helt enig. Vi kan kun gisne om, hvordan holdet havde kunne præstere med de rette spillere under AZ.
Af grunde ingen nogensinde vil forstå valgte vi dog at hyre AZ uden at give ham de fornødne ressourcer.
Hertil er vi enige. AZ fortalte kun de nødvendige sandheder.
Selve spillet under AZ er vi dog uenige om. Det var præcist som i dag. Ingen kan udøve mirakler med en så sløj trup.
Frygtelig kamp. Vi får ikke udnyttet det momentum vi får ved et tidligt mål. Vores hold mangler virker meget, før vi kan kalde os favoritter mod nogen. Vi skal virkelig blive bedre til at udnytte vores chancer! Jeg glæder mig virkelig til at Arp og Anssi er klar, for Bonde og Falk er simpelhen for tungt. Falk er god, når han har bolden i fødderne, men i 50/50 dueller, når han sjældent bolden. Keskinen så lovende ud i de første kampe, men der mangler godt nok noget endnu. I bagklogskabens klare lys, skulle man nok have solgt Ganaus, for han ligner ikke en der kommer til at øge sin værdi med Thomasberg som træner.
Og nu har man lige hentet en stor klods ind der er den helt modsatte type af Ganaus. Det fortæller jo også noget om, hvad Thomasberg prioriterer. Det lugter desværre langt væk af, at TT og Ganaus er et dårligt match, det blev næsten allerede afsløret imod Silkeborg, hvor han vælger at rykke ham ud som højre kant. Hvis der er en mulighed for at skubbe ham afsted, så burde man overveje at få de penge i kassen.
Jeg venter på et svar fra dén der i fulde ramme alvor mener at Adam Sørensen kunne blive en "fremragende back i Superligaen"...
Man kan være diplomatisk at sige, at det nu er to kampe i streg, hvor niveauet stille og roligt falder ned til decideret rådvildhed. Sørens også! Det var da nok ærgerligt. Op på hesten igen, intet alarmerende! Men hey, Troels og Co gør jo, hvad de kan, og vi skal bare acceptere vores plads. Det er ikke Nemlig.com eller FM!
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment