Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Så det godt. McCoy fik en skideballe af Myhra fordi han ikke løb frem.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægVar det kun mig - eller lignede McCoy en meget opgivende spiller i store dele af 2. halvleg? Selv Myhra råbte og skreg af ham, fordi han luntede frem, da han ville sætte spillet hurtigt i gang i hans side. Jeg har aldrig set ham sådan. Han har ALTID givet ALT til sidste sekund. Jeg håber fandme ikke at TTs spillestil og alt det foregår i klubben (og ikke foregår i klubben) er ved at slukke ham.
Har ikke været imponerende det McCoy har leveret I starten af sæsonen.
Leave a comment:
-
En tavshedsklausul kan sagtens gå ud over ansættelseskontrakten ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
så længe han får sin løn af OB, så kommer han ikke til at fortælle sin version af virkeligheden.
Så selv om det er dyrt så kan Thorborg få fred i 2 år (hvis ellers aftalen er at hele kontrakten betales)
Leave a comment:
-
Jeg kommer aldrig til at tilgive Niels, at han ikke åbnede pengepungen og lagde 20-25 mio ekstra i budgettet sidste sommer, så vi kunne havde hentet en VB og en CB med kvalitet.
Så havde vi klarer cuttet til top 6 sidste år, og stadig stået med AZ på sidelinjen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Den er sgu svær, men jeg gider heller ikke mere med NT. Det er efterhånden umuligt at sætte sig op til den her evige cyklus af håb og skuffelse og stilstand, ja endda afvikling.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg er faktisk der, at jeg er klar til et kæmpe sats med en ny udenlands ejer. Det der foregår i klubben på 1. holdsniveau - nu med 15 års empiri i bagagen må betegnes som dumpet. Jeg har ikke længere troen på, at man med dette setup kan forandre nok til at OB kan blive en fast del af top 6. Jeg er klar til at prøve noget andet også med den risiko at det koster 5-6 år 1. / 2. division. Jeg kan ikke mere nummer 8 i en god sæson. Det er ligegyldigt og uværdigt for en by af Odenses størrelse.
- Likes 5
Leave a comment:
-
så længe han får sin løn af OB, så kommer han ikke til at fortælle sin version af virkeligheden.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Er der nogen der ved om Zorninger er blevet forespurgt på et interview?
Så selv om det er dyrt så kan Thorborg få fred i 2 år (hvis ellers aftalen er at hele kontrakten betales)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Var det kun mig - eller lignede McCoy en meget opgivende spiller i store dele af 2. halvleg? Selv Myhra råbte og skreg af ham, fordi han luntede frem, da han ville sætte spillet hurtigt i gang i hans side. Jeg har aldrig set ham sådan. Han har ALTID givet ALT til sidste sekund. Jeg håber fandme ikke at TTs spillestil og alt det foregår i klubben (og ikke foregår i klubben) er ved at slukke ham.
- Likes 5
Leave a comment:
-
3 nederlag i 4 kampe mod modstandere af jævn kvalitet, kommer ovenpå et decideret elendigt forår, hvor de skulle træne spillestil.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der er stadig ingen der har spurgt ind til hvilke løfter der blev givet til Zorninger.
Der er stadig ingen der har spurgt ind til hvordan det kunne tage et helt år at finde Yttergaard.
De “kritiske” forsøg på spørgsmål der har været , har TB svaret arrogant og nedladende på, selvom han hverken som træner eller sportschef har bidraget med noget som helt der berettiger ham til at kunne være arrogant.
Hans såkaldte gearskiftet resulterede i en ottendeplads, og er fulgt op af en mareridt start mod jævne modstandere.
Halvdelen af holdet er efterfølgende væk, det samme er træneren.
Vi starter jo reelt forfra igen. Og gearskiftet er vist blevet til en ny gearkasse.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Jeg håber at AZ stiller op og fortæller hvilket projekt han blev præsenteret for ved ansættelsen.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der er stadig ingen der har spurgt ind til hvilke løfter der blev givet til Zorninger.
Der er stadig ingen der har spurgt ind til hvordan det kunne tage et helt år at finde Yttergaard.
De “kritiske” forsøg på spørgsmål der har været , har TB svaret arrogant og nedladende på, selvom han hverken som træner eller sportschef har bidraget med noget som helt der berettiger ham til at kunne være arrogant.
Hans såkaldte gearskiftet resulterede i en ottendeplads, og er fulgt op af en mareridt start mod jævne modstandere.
- Likes 9
Leave a comment:
-
Jeg er faktisk der, at jeg er klar til et kæmpe sats med en ny udenlands ejer. Det der foregår i klubben på 1. holdsniveau - nu med 15 års empiri i bagagen må betegnes som dumpet. Jeg har ikke længere troen på, at man med dette setup kan forandre nok til at OB kan blive en fast del af top 6. Jeg er klar til at prøve noget andet også med den risiko at det koster 5-6 år 1. / 2. division. Jeg kan ikke mere nummer 8 i en god sæson. Det er ligegyldigt og uværdigt for en by af Odenses størrelse.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg skrev i sommers, alt i mens vi i vanvid solgte ud af alle vores spillere, at truppen ville rykke ned.
Jeg ser intet, der taler for andet.
Og så tror jeg, at løbet er ved at være kørt.
Vi har givet det 15 år, og jeg kan ikke andet end at mene, at nu går det ikke mere med topledelsen. Det her er ikke klubben og byen værdigt mere.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der er stadig ingen der har spurgt ind til hvilke løfter der blev givet til Zorninger.Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Jeg håber virkelig der bliver gået kritisk journalistik til værks næste gang der er audiens. Men jeg er bange for man ikke tør genere sin vigtigste kilde…
De “kritiske” forsøg på spørgsmål der har været , har TB svaret arrogant og nedladende på, selvom han hverken som træner eller sportschef har bidraget med noget som helst der berettiger ham til at kunne være arrogant.
Hans såkaldte gearskiftet resulterede i en ottendeplads, og er fulgt op af en mareridt start mod jævne modstandere.Last edited by Magge; i går, 17:25.
- Likes 6
Leave a comment:
Leave a comment: