Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPukki til BIF så Pourie til OB lever vel stadig.
Mon ikke det er os, Esbjerg eller SDJ der henter ham
Håber nok mest på os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg21:44
Kommentar fra Mikkel
Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg21:44
Kommentar fra Mikkel
Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægI hear you. Man får abstinenser her sidste dag, og især efter den blodfattige offensive indsats imod FCK. Men vi må bare huske på, at vi har prøvet det der med at signe 'store' navne med fede CVer. Mange af dem var mere dyre end gode.
Det er bare svært ikke at være en smule depri over dét faktum.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Afhænger meget af hvad planen er for vores formation. Er det meningen at vi vil fortsætte med 3 centrale forsvarsspillere synes jeg vi ser lidt tynde ud når der kommer karantæner og eventuelle skader. Vi er så vidt jeg husker allerede godt på vej ift karantæner...Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTja, men håber vel bare på én deluxe super-burger med hele svineriet; smækfyldt med kalorier og et fancy navn, men er udmærket klar over, at man nu står bagerst i køen.
Det er bare svært ikke at være en smule depri over dét faktum.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægI still hear you. Jeg ville lyve fedt, hvis jeg påstod, at jeg ikke har det på samme måde. Hvis man så havde en eller anden fed ungdomstræner-type og en masse talenter med tro på det - sådan at man kunne forestille sig bare en halv FCN om en sæson eller to - så var det måske noget andet. Det er bare svært at se lige pt.
Jeg ved ikke om "akkumuleret" pessimisme kan ligge sig som en dyne over en hel klub, fordi det føles bare enormt tungt at følge OB.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment