Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg har lidt følelsen af at sidde ved et bord, hvor der er gang i et festmåltid, mens jeg sidder og æder rester og/eller kold, slatten mad.

    MvH ChrisOB
    I hear you. Man får abstinenser her sidste dag, og især efter den blodfattige offensive indsats imod FCK. Men vi må bare huske på, at vi har prøvet det der med at signe 'store' navne med fede CVer. Mange af dem var mere dyre end gode.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Pukki til BIF så Pourie til OB lever vel stadig.
      Mon ikke det er os, Esbjerg eller SDJ der henter ham

      Håber nok mest på os
      Jeg har måske misset noget, men hvorfor skulle Teemu Pukkis skifte til BIF, have indflydelse på Pouriés fremtid?

      Comment


        21:44
        Kommentar fra Mikkel
        Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          21:44
          Kommentar fra Mikkel
          Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
          Så brækker jeg mig!

          Comment


            Den tvivler jeg også på selv om vi har solgt/udlejet 2 unge forsvars spillere i dag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              21:44
              Kommentar fra Mikkel
              Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
              Det vil sgutte være noget stort hit her hos mig...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                JH på EB live men jeg kan ikke få lyd på ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  I hear you. Man får abstinenser her sidste dag, og især efter den blodfattige offensive indsats imod FCK. Men vi må bare huske på, at vi har prøvet det der med at signe 'store' navne med fede CVer. Mange af dem var mere dyre end gode.
                  Tja, men håber vel bare på én deluxe super-burger med hele svineriet; smækfyldt med kalorier og et fancy navn, men er udmærket klar over, at man nu står bagerst i køen.

                  Det er bare svært ikke at være en smule depri over dét faktum.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Kure skal være en and, en ting er jeg ikke kan lide ham. Det er måske ikke et valid argument.

                    Men Lasse N., Kasper, Daniel og snart Hallgrimur. Det vil være hovedløst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      21:44
                      Kommentar fra Mikkel
                      Det folyder at OB skulle være meget interreset i Anders Kure :D
                      Det giver ingen mening, når vi lige har signet Hallgrimur. Så skal både Høegh OG Kasper Larsen jo nærmest op på tribunen. Har man mistet tilliden så totalt?

                      Comment


                        Afhænger meget af hvad planen er for vores formation. Er det meningen at vi vil fortsætte med 3 centrale forsvarsspillere synes jeg vi ser lidt tynde ud når der kommer karantæner og eventuelle skader. Vi er så vidt jeg husker allerede godt på vej ift karantæner...
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          Vi har jo ikke Hallgrimur endnu, og hvis der kommer skader eller karantæner har vi vel ikke de store alternativer nu hvor EPJ er udlejet. Diarra er vel oplagt, men er det nok?
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tja, men håber vel bare på én deluxe super-burger med hele svineriet; smækfyldt med kalorier og et fancy navn, men er udmærket klar over, at man nu står bagerst i køen.

                            Det er bare svært ikke at være en smule depri over dét faktum.

                            MvH ChrisOB
                            I still hear you. Jeg ville lyve fedt, hvis jeg påstod, at jeg ikke har det på samme måde. Hvis man så havde en eller anden fed ungdomstræner-type og en masse talenter med tro på det - sådan at man kunne forestille sig bare en halv FCN om en sæson eller to - så var det måske noget andet. Det er bare svært at se lige pt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              I still hear you. Jeg ville lyve fedt, hvis jeg påstod, at jeg ikke har det på samme måde. Hvis man så havde en eller anden fed ungdomstræner-type og en masse talenter med tro på det - sådan at man kunne forestille sig bare en halv FCN om en sæson eller to - så var det måske noget andet. Det er bare svært at se lige pt.
                              Det er lige netop det sidste, der er mest deprimerende. Dog skal det siges, at jeg syntes det er overfedt, at Mikkel Desler tilsyneladende har spillet sig så meget tættere på holdet, at han kom på banen igår i stedet for Azer. Det er sådan noget, der kan motivere andre unge spillere både nu og i fremtiden.

                              Jeg ved ikke om "akkumuleret" pessimisme kan ligge sig som en dyne over en hel klub, fordi det føles bare enormt tungt at følge OB.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                1m
                                Kristian Olesen @KristianOle13
                                Pourie skulle vist være meget tæt på OB ifølge folk i ådalen #transferdk

                                Comment

                                Working...
                                X