Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pourie skifter klub og bliver i DK

    OB???
    Hvis han kommer så har vi da angriberne på plads , så er problemet bare hvem der skal skabe de chancer vi skal score på , er Pourie egentlig god til at modtage de lange los fra forsvar og holde i den eller spille den videre til en angriber , hvis vi da spiller med 2 på top hvilket det pt ikke tyder på vi skal før vi er bagud ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      siger hvem? syntes jeg hørte fck ikke ville af med ham da de mangler en angriber....

      tvivler lidt på vi henter ham....men hvis ellers troels kan tøjle hans "stil" så fint med mig....vi mangler mål - men lige nu mangler vi måske mere nogle der kan skabe chancerne for os......
      Han har lige selv sagt det... altså det med det bliver en dansk klub, hvis det bliver...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Gætter også på FCM.

        Men han skulle være velkommen.

        Edit: Der er dog en hage ved den der FCM ting. De er vel lige nu den største trussel mod FCK´s guld.

        Comment


          ...men det passer vel meget godt med at FcM skulle være ved at leje en spiller...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Hjernedødt af FCK hvis de gjorde det til deres største konkurrent

            Comment


              EPJ til roskilde
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                EPJ til roskilde
                I knew it

                Comment


                  SDJ jagter også en angriber. Brækker mig hvis de kan tiltrække Pourie

                  Comment


                    Vil være overdrevet tro på egne evner hvis FCK forstærker FCM .

                    Selvom SIF mangler en angriber tror jeg ikke de vil have ham , da han skabte stor afstand til resten af truppen da han var der .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Fint med EPJ. Han kan få noget spilletid, og så ryger han tilbage til os. Tror det er en OK deal.

                      Comment


                        Hvor længe har vi kontrakt med EPJ ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Hvor længe har vi kontrakt med EPJ ?
                          Sommeren 2015
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Vil være overdrevet tro på egne evner hvis FCK forstærker FCM .

                            Selvom SIF mangler en angriber tror jeg ikke de vil have ham , da han skabte stor afstand til resten af truppen da han var der .

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-pourie-rygte

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Sommeren 2015
                              Mente det nok, så bliver det spændende at se hvor længe vi lejer ham ud, er det resten af sæsonen, har vi jo reelt givet ham løbepas.

                              Comment


                                Kæft jeg håber på os lige nu.

                                Det vil godt nok "kræve" at vi skal til at ændre spillestil og spille med to rigtige angribere, men det er da det mindste problem.

                                Comment

                                Working...
                                X