Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMente det nok, så bliver det spændende at se hvor længe vi lejer ham ud, er det resten af sæsonen, har vi jo reelt givet ham løbepas.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægKan se at Sergio Romero meldes tæt på Man.U. Er Lindegaard retur helt udelukket ???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægDet håber jeg godt nok ikke på! Ikke lige DEN spiller vi mangler pt..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg har lidt følelsen af at sidde ved et bord, hvor der er gang i et festmåltid, mens jeg sidder og æder rester og/eller kold, slatten mad.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Nogle gange må man vel bare være tilfreds med et eller andet at spise
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment