Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg må have misforstået noget. Jeg troede vores strategi var at udvikle spillerne og så sælge dem. Nu sælger vi dem bare....

    Comment


      Vi skriger til himlen efter en defensiv midt - få ham nu hentet! og byt nu om på Kryger og Spellman Kryger magter ikke det defensive!

      Comment


        Mon ikke vi lejer Greve eller EPJ ud og så er det det..

        satme trist når man tænker på at vi har solgt spillere for 15 mill og kun brugt 2 mill på transfer og 1-2 mill på sign on vel..
        samt lønbudget er vel halveret nærmest. Ved godt at det var planen, men med tanke på at vi spiller det dårligste fodbold i superligaen og ligger i bunden kunne man godt lige lave en lejeaftale eller 2 der sikrer lidt kvalitet hele vejen rundt

        OB's ledelse har kun sig selv og takke hvis man rykker ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mon ikke vi lejer Greve eller EPJ ud og så er det det..

          satme trist når man tænker på at vi har solgt spillere for 15 mill og kun brugt 2 mill på transfer og 1-2 mill på sign on vel..
          samt lønbudget er vel halveret nærmest. Ved godt at det var planen, men med tanke på at vi spiller det dårligste fodbold i superligaen og ligger i bunden kunne man godt lige lave en lejeaftale eller 2 der sikrer lidt kvalitet hele vejen rundt

          OB's ledelse har kun sig selv og takke hvis man rykker ud
          Tror ikke EPJ udlejes. Han er i gang med sidste år af sin uddannelse og den skal vel være færdig først.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Tror ikke EPJ udlejes. Han er i gang med sidste år af sin uddannelse og den skal vel være færdig først.
            Vil det ikke kunne kombineres med en tur til Vejle eller Horsens ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Tror ikke EPJ udlejes. Han er i gang med sidste år af sin uddannelse og den skal vel være færdig først.
              Kommer vel an på hvor den anden klub ligger henne?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kommer vel an på hvor den anden klub ligger henne?
                Jo. Men jeg kan ikke se ham i en fynsk 2 divisions klub. Fredericia måske? Vejle? Hvis de mangler noget defensivt. men jeg tror ikke det er EPJ der evt skal lejes ud. Thomsen måske? Diarra?
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Jeg må have misforstået noget. Jeg troede vores strategi var at udvikle spillerne og så sælge dem. Nu sælger vi dem bare....
                  ikke hvis de er så store talenter - så dukker de større klubber jo op med en pose penge - og vi kan ikke sige nej. Det er vores plads i fødekæden...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jo. Men jeg kan ikke se ham i en fynsk 2 divisions klub. Fredericia måske? Vejle? Hvis de mangler noget defensivt. men jeg tror ikke det er EPJ der evt skal lejes ud. Thomsen måske? Diarra?
                    Med den tynde tynde trup vi har ville det være tåbeligt at leje andre end EPJ,AT eller MG ud...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ikke hvis de er så store talenter - så dukker de større klubber jo op med en pose penge - og vi kan ikke sige nej. Det er vores plads i fødekæden...
                      Enig. Nok ikke meget vi kunne gøre alligevel.
                      Lidt millioner og et håb om flere i fremtiden

                      Comment


                        Pourie skifter klub og bliver i DK

                        OB???

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Pourie skifter klub og bliver i DK

                          OB???
                          Jeg overvejede det... Vi må jo indrømme at dem vi har hentet ikke helt har niveau og form endnu, og vi skal bruge noget akut, nu!!!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Pourie skifter klub og bliver i DK

                            OB???
                            siger hvem? syntes jeg hørte fck ikke ville af med ham da de mangler en angriber....

                            tvivler lidt på vi henter ham....men hvis ellers troels kan tøjle hans "stil" så fint med mig....vi mangler mål - men lige nu mangler vi måske mere nogle der kan skabe chancerne for os......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              siger hvem? syntes jeg hørte fck ikke ville af med ham da de mangler en angriber....

                              tvivler lidt på vi henter ham....men hvis ellers troels kan tøjle hans "stil" så fint med mig....vi mangler mål - men lige nu mangler vi måske mere nogle der kan skabe chancerne for os......
                              Han har sagt det til TV2 her til aften

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Pourie skifter klub og bliver i DK

                                OB???
                                Mon ikke det er FCM, tror ikke OB har råd, desværre.

                                Comment

                                Working...
                                X