Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Mente det nok, så bliver det spændende at se hvor længe vi lejer ham ud, er det resten af sæsonen, har vi jo reelt givet ham løbepas.
    Han kommer hjem igen til nytår.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Mente det nok, så bliver det spændende at se hvor længe vi lejer ham ud, er det resten af sæsonen, har vi jo reelt givet ham løbepas.
      resten af året....så formentlig en del spilletid i 1 division til ham frem til nytår.....tror det er godt - så har vi foråret til at vurdere om der skal forlænges med ham

      Comment


        Stilheden omkring det, giver en eller anden idé om det kunne være OB... men det var så uden for Parken han fortalte det, ved selvfølgeligikke om det er nødvendigt han er tilstede, men ved vi hvor JH er..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Han kommer hjem igen til nytår.
          Tak - det var da heller ikke til at vide det stod på ob.dk

          Comment


            2 1/2 time....

            Comment


              Kan se at Sergio Romero meldes tæt på Man.U. Er Lindegaard retur helt udelukket ???
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Kan se at Sergio Romero meldes tæt på Man.U. Er Lindegaard retur helt udelukket ???
                Ligesom jeg betegnede et Agger-retur til BIF som værende helt ude i skoven, ligeledes vil jeg betegne et Lindegaard-retur til OB som værende helt ude i skoven....men ting kan ske - åbenbart. Og hvis man ikke prøver, så sker der i hvert fald ingenting. Men tvivler godt nok rigtigt meget på, at nogen i OB er klar til at hive den store tegnedreng frem for at finansere en enkelt spiller...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Pukki til BIF så Pourie til OB lever vel stadig.
                  Mon ikke det er os, Esbjerg eller SDJ der henter ham

                  Håber nok mest på os

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Pukki til BIF så Pourie til OB lever vel stadig.
                    Mon ikke det er os, Esbjerg eller SDJ der henter ham

                    Håber nok mest på os
                    Det håber jeg godt nok ikke på! Ikke lige DEN spiller vi mangler pt..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Det håber jeg godt nok ikke på! Ikke lige DEN spiller vi mangler pt..
                      Hvis der skal en "særling" til at då os ud af moradset, så må det være sådan det er... Vi kan ikke være top kræsne hele vejen rundt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Det gør jeg

                        Comment


                          Jeg har lidt følelsen af at sidde ved et bord, hvor der er gang i et festmåltid, mens jeg sidder og æder rester og/eller kold, slatten mad.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Hvis posen skal rystes med Pourié, så fint med mig. Bedre end ingenting.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg har lidt følelsen af at sidde ved et bord, hvor der er gang i et festmåltid, mens jeg sidder og æder rester og/eller kold, slatten mad.

                              MvH ChrisOB
                              Tja. Nogle gange må man vel bare være tilfreds med et eller andet at spise

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tja. Nogle gange må man vel bare være tilfreds med et eller andet at spise
                                Suk. Ja, det må man vel.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X