Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Sammenligner vi Ejdum med Thomas Jørgensen så har VIFF sagt nej til over 50 mio.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Næh, det synes jeg ikke. 25 mio. synes jeg i virkeligheden er mere, end han er værd. Jeg vil hellere have 3xKeskinen på banen til 21 mio. end den lille fis’karl. Så er han satme heller ikke bedre."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Selvfølgelig skulle de sælge for det beløbOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Og tillykke til VFF med det. Jeg synes stadig ikke Ejdum er 25 mio. værd, så jeg forstår godt, de skød ham af til den pris.
Hvis OB havde købt Ejdum for 25 mio., havde folk krævet TB’s afgang.
.
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 2
Comment
-
Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Thomas Jørgensen er dælme også talt op til noget han ikke er.
De burde takke ja til 50 millioner og være glade."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
https://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg
Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…
Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)
Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..
- Likes 1
Comment
-
Arh, come on. Manden stiger jo ikke bare i værdi, fordi klubben siger han er god. Skal vi ikke regne med, at der har siddet nogle scouts og set ham spille og vurderet, at de gerne vil købe ham for 50 mio.?Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..
Ingen klubber har vurderet, Ejdum var det værd - og det ville heller ikke ske uanset, hvor hårdt, hele verden roste ham. 25 mio. er en no brainer i min verden for ham.
- Likes 1
Comment
-
Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jaaaa
Vi solgte Ejdum for ussel mammon tidligt i vinduet til en direkte konkurrent... kunne TB ikke havde gjort det lidt bedre der ? !
"Sjovt" som folk, som forsvarer TB er begyndt at bruge udtrykket "nuance" på det sidste i deres indlæg
TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Skal vi så ikke vente med karakteren til vinduet er lukket?Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.
TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.
- Likes 1
Comment
-
Enig i han er bedre, men 35 millioner mere en Ejdum synes jeg er voldsomt. Og 100 på Thorborg havde sagt ja til 40 millioner der kunne blive brugt på udvidelse af hotellet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mja. Syntes at han ihverfald er 1 klasse over Ejdum og det dobbelte er en meget fair pris
Hvis vi er derhenne hvor der løber spillere rundt i Viborg med en markedsværdi på op mod 60-70 millioner, er vi i OB længere væk fra top 6 end nogensinde.
Vores dyreste spillere er vel ca 20 millioner værd på en god dag.
McCoy
Askou
Gomez
Oudraogo
Arp
Problemet er de fleste af salgsemnerne er defensive, hvor priserne er markant lavere.
Comment
-
Jeg kalder, at det sandsynligvis er Stefano Vecchia, der netop har fået ophævet sin kontrakt med Malmø FF i sidste uge (hvilket vel godt kan tolkes på IKEA/tilbud-ish). Han var en del af mesterholdet i Malmø i 2023, 31 år gammel, kant/off. midt.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæghttps://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg
Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…
Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)
Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..
Nok ikke helt en bombe - men en interessant tilføjelse til offensiven, der just har fået en skade mere end vi føler er holdbart.
Mit næstbedste gæt er Gustaf Nilsson i Club Brugge, der er helt ude af holdet, men han minder for meget om Jay-Roy Grot til, at jeg tror på den.
Comment
Comment