Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis CE kom og sagde at han ville spille et par år i OB og lægerne sagde at han var helt fit ville OB 100% også finde midlerne til det.

Jeg er heller ikke misundelig på mange af de transfers der er lavet fra vores direkte konkurrenter pt. Hvis nogen overhovedet… Problemet i dette vindue ligger hovedsageligt i vores skader der har været. Vi har satme været ramt ift de sidste par år

Hvis vi henter 3 nye og alle i truppen(pånær Niemiec) er klar efter vinter pausen, vil man jo se at man er nød til at sætte 1-2 af WMC,Krølle,Sørensen eller Terkel på tribunen. Så det er også en balancegang. Derfor skal de sidste der kommer ind være rigtig gode og ikke bare fyld som Munksgaard osv
    HVIS man formår at hente spillere af den kaliber man går efter.

Ellers ender vi vel som de sidste par vinduer hvor man desværre ikke lige kunne finde den stopper man har brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at lede efter.

Det er ret meget en "strategi" baseret på om spillerne falder til os.

Derfor hylder jeg på den ene side ambitionerne - godt man sigter højere. Jeg har bare ingen tiltro til at man formår at bringe det ind der skal til.

Og så kan det jo godt være at vi ikke misunder sønderjyske de spillere de har bragt ind. Men de har det med at præsterer bedre end os, de får så deres spillere ind tidligere - så de har mere tid til at få dem integreret.

EDIT:

Og skulle man stå med en trup hvor nogle ryger på tribunen, altså øget konkurrence til træning. Har svært ved at se det store problem i det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Undskyld mig. Men er du ikke lidt “arrogant” i dine svar?
      Enig. Jeg gider ikke engang at kommunikere med ham. Arrogant og spydig i mange indlæg herinde generelt

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Jeg håber du har ret.

Jeg mener bare, at hvis man melder ud, at truppen skal være på plads før start, og den så slet ikke er det - så er det svært at være optimistisk. Især når man strør om sig med modsatrettede meldinger, søforklaringer og tågesnak. Hvis man kunne havde man nok gjort det.
        Har man lovet at truppen skulle være på plads før start? Den har jeg sgu misset. Det tror jeg altså ikke at nogen sportsdirektører kan love

Comment

Enig. Jeg gider ikke engang at kommunikere med ham. Arrogant og spydig i mange indlæg herinde generelt
          Beklager da, men det kan da ikke være et problem at vi har kamp om pladserne. Tværtimod.

OBs egne talenter skal ikke have en forlomme, blot fordi de er OB-drenge. De kan få længere snor, men ikke en forlomme.
          ​​​​​​
          ​​

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

HVIS man formår at hente spillere af den kaliber man går efter.

Ellers ender vi vel som de sidste par vinduer hvor man desværre ikke lige kunne finde den stopper man har brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at lede efter.

Det er ret meget en "strategi" baseret på om spillerne falder til os.

Derfor hylder jeg på den ene side ambitionerne - godt man sigter højere. Jeg har bare ingen tiltro til at man formår at bringe det ind der skal til.

Og så kan det jo godt være at vi ikke misunder sønderjyske de spillere de har bragt ind. Men de har det med at præsterer bedre end os, de får så deres spillere ind tidligere - så de har mere tid til at få dem integreret.

EDIT:

Og skulle man stå med en trup hvor nogle ryger på tribunen, altså øget konkurrence til træning. Har svært ved at se det store problem i det.
            Gode spillere har det oftest nemmest ved at integrere sig hurtigt jo. Så det tænker jeg går

Jeg er altså også utålmodig og ikke vanvittig imponeret over vinduet indtil videre. Bare lige for at få det på plads

Comment

Gode spillere har det oftest nemmest ved at integrere sig hurtigt jo. Så det tænker jeg går

Jeg er altså også utålmodig og ikke vanvittig imponeret over vinduet indtil videre. Bare lige for at få det på plads
              sådan set enig. Men de skal være rigtigt gode før de bare går direkte ind.

Gigovic gjorde det.

Ouedraogo som vel er en af vores bedste og vigtigste spillere - han skulle da vidst lige bruge nogle uger

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Beklager da, men det kan da ikke være et problem at vi har kamp om pladserne. Tværtimod.

OBs egne talenter skal ikke have en forlomme, blot fordi de er OB-drenge. De kan få længere snor, men ikke en forlomme.
                ​​​​​​
                ​​
                Nej det er bestemt ikke et problem og nok noget af det vi har savnet lidt. Så det hilser jeg velkomment.

Men det jeg nok mener med det er, at vi ikke skal fylde truppen med ligegyldige fyldspillere resten af vinduet.
                De skal være gode. Rigtig gode. Ellers giver det ikke mening. Ikke flere Terkel spillere(selvom jeg ikke er negativ omkring ham)

Meget enig i det sidste du skriver

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

sådan set enig. Men de skal være rigtigt gode før de bare går direkte ind.

Gigovic gjorde det.

Ouedraogo som vel er en af vores bedste og vigtigste spillere - han skulle da vidst lige bruge nogle uger
                  Keskinen blev MOM i hans første 2 optrædner. Arp imponerede fra day 1. Falk selvom det måske ikke er verdens bedste eksempel.
                  Syntes man kunne se at Ouedraogo var en klassespiller fra første kamp. Men korrekt at der gik et par kampe inden han fandt sig 100% tilrette og nu er vores bedste spiller

Men ja. For hver dag der går øges presset på TB gevaldigt

Comment

Keskinen blev MOM i hans første 2 optrædner. Arp imponerede fra day 1. Falk selvom det måske ikke er verdens bedste eksempel.
                    Syntes man kunne se at Ouedraogo var en klassespiller fra første kamp. Men korrekt at der gik et par kampe inden han fandt sig 100% tilrette og nu er vores bedste spiller

Men ja. For hver dag der går øges presset på TB gevaldigt
                    Lige Keskinen - det er sgu på et tyndt grundlag og i mangle af bedre. Han ser spændende ud men de to første kampe var der så heller ikke SÅ meget at der var værd at skrive hjem om.

Og i kamp 3. så han godt nok sløj ud.

Det er stadig early days, der er også kommet ny træner, men han har været her over en måned - og mangler stadig en del for at blive en afgørende faktor.

Så 2-3 nye spillere fra samme hylde, skal de også bruge +1 mdr. på at lande...så er vi hurtigt der hvor man har smidt ½ af grundspillet, og dermed ret hurtigt hele sæsonen.

Som sagt, fint man er ambitiøs - men så sent i vinduet så snakker vi plug-and-play spillere før det giver mening.

Comment

Nej det er bestemt ikke et problem og nok noget af det vi har savnet lidt. Så det hilser jeg velkomment.

Men det jeg nok mener med det er, at vi ikke skal fylde truppen med ligegyldige fyldspillere resten af vinduet.
                      De skal være gode. Rigtig gode. Ellers giver det ikke mening. Ikke flere Terkel spillere(selvom jeg ikke er negativ omkring ham)

Meget enig i det sidste du skriver
                      Fair - vi er på samme hold, jeg argumenterer heller ikke for at det skal være et kuld af Mathias Thraner og Nana Welbecker, men at det skal være et kuld af Gigovicer, Ouedraogoer og Falker.

Jeg tror desuden også at det vil løfte det enkelte talent, at de spiller sammen med en bedre spiller, fremfor en ringere spillere - trods at vejen bliver længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Fair - vi er på samme hold, jeg argumenterer heller ikke for at det skal være et kuld af Mathias Thraner og Nana Welbecker, men at det skal være et kuld af Gigovicer, Ouedraogoer og Falker.

Jeg tror desuden også at det vil løfte det enkelte talent, at de spiller sammen med en bedre spiller, fremfor en ringere spillere - trods at vejen bliver længere.
                        Enig. Og måske derfor man i en klub som OB er nød til at vente lidt på det. Det eneste man har at lokke med er lidt lønkroner, hvor flot Ådalen er om sommeren og hvor gode vi var for 15-30 år siden. Det imponerer ikke særlig mange..
                        Jeg holder tålmodigheden i tjek og satser på at de har styr på det

Men hvis det ender i intet eller fyldspillere, skal jeg nok stå i forreste geled med høtyven

Comment

Working...
                        X