Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Umuligt at sammenligne sig selv med FCM,FCK,BIF og nok også FCN pt. Spillere jagtet af os og en af de klubber vil vælge os 0/10 gange
    Det er sjældent, at man udvikler sig ved kun at kigge nedad og/eller til siden...

Topklubberne lægger økonomisk på hvert eneste år, mens vi står i stampe... FCM hentede Nissen, mens vi hentede Peter T... vi leder stadigvæk efter en venstrebenet CB, mens FCK godt kunne finde en og hentede Markgráf i samme prisleje som Keskinen !

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og det har du nok ret i.

Gør det ikke mindre skuffende, at stå her igen igen oven på meldinger om at nu skal det være top 6, hvorefter man ikke handler på det.
      Personligt synes jeg, det var super trættende at høre OB melde en top-6 målsætning ud.

Ikke fordi, jeg ikke mener, man skal være ambitiøse, men fordi det bliver en spændetrøje for trup, træner og sportslig ledelse, i en genopbygningsfase. Og særligt for fans.

Folk bliver så tunnelsynede og fremskriver konstant alle resultater, alle indkøb og alle handlinger efter devisen: “jamen I sagde jo….”.

En dårlig aften i Silkeborg, indkøb af en breddespiller, en afventende transferstrategi - og det eneste folk kan tale om, er den spændetrøje og det tunnelsyn klubben selv har lagt frem til - NIDKÆRT gransket af en succeshungrende fanbase, der stadig har en smule rester af storhedsvanvid fra de “go’e gamle da’e”.

Man ligger jo som man har redt, og medmindre man hiver enhjørninger ud af røven, så tror jeg kritikken vil fortsætte i Ådalen for evigt. Upåagtet sportschef, træner eller ejer. Det bliver same shit by different name.

I den forbindelse hørte jeg et interview med Mads Agesen i en Viborg-podcast. Han blev spurgt til top-6, og han svarer, at sådan gør man det ikke helt op i Viborg. Der er fokus på at præstere i næste kamp og udvikle sig over tid. Så skal man se, hvad præstationerne rækker til - for selvfølgelig vil man gerne i top-6, men fokus var på at gøre det godt nu, og hvis man blev ved med dét, så kommer man oftere inden for de 6 bedste end udenfor.

Jeg kunne ikke undgå at tænke, at den “befrielse” det måtte være, ikke at have alle bevægelser, resultater, træninger og udtalelser fremskrevet til runde 32 og så være dømt for dårlig eller for dumme inden sæsonen går i gang. Særligt med tanke på den AC Horsens kamp vi går ind til nu, hvor alle taler kogeplade-kamp fordi programmet bliver svært bagefter.

Hvis man læser det her som uambitiøst eller som om jeg taler for indifferens overfor resultater og placeringer, så tager man fejl. Jeg taler om sæsonfokus og arbejdsvilkår.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Personligt synes jeg, det var super trættende at høre OB melde en top-6 målsætning ud.

Ikke fordi, jeg ikke mener, man skal være ambitiøse, men fordi det bliver en spændetrøje for trup, træner og sportslig ledelse, i en genopbygningsfase. Og særligt for fans.

Folk bliver så tunnelsynede og fremskriver konstant alle resultater, alle indkøb og alle handlinger efter devisen: “jamen I sagde jo….”.

En dårlig aften i Silkeborg, indkøb af en breddespiller, en afventende transferstrategi - og det eneste folk kan tale om, er den spændetrøje og det tunnelsyn klubben selv har lagt frem til - NIDKÆRT gransket af en succeshungrende fanbase, der stadig har en smule rester af storhedsvanvid fra de “go’e gamle da’e”.

Man ligger jo som man har redt, og medmindre man hiver enhjørninger ud af røven, så tror jeg kritikken vil fortsætte i Ådalen for evigt. Upåagtet sportschef, træner eller ejer. Det bliver same shit by different name.

I den forbindelse hørte jeg et interview med Mads Agesen i en Viborg-podcast. Han blev spurgt til top-6, og han svarer, at sådan gør man det ikke helt op i Viborg. Der er fokus på at præstere i næste kamp og udvikle sig over tid. Så skal man se, hvad præstationerne rækker til - for selvfølgelig vil man gerne i top-6, men fokus var på at gøre det godt nu, og hvis man blev ved med dét, så kommer man oftere inden for de 6 bedste end udenfor.

Jeg kunne ikke undgå at tænke, at den “befrielse” det måtte være, ikke at have alle bevægelser, resultater, træninger og udtalelser fremskrevet til runde 32 og så være dømt for dårlig eller for dumme inden sæsonen går i gang. Særligt med tanke på den AC Horsens kamp vi går ind til nu, hvor alle taler kogeplade-kamp fordi programmet bliver svært bagefter.

Hvis man læser det her som uambitiøst eller som om jeg taler for indifferens overfor resultater og placeringer, så tager man fejl. Jeg taler om sæsonfokus og arbejdsvilkår.
        Kan på en måde følge dig. Men det er mest fordi man ikke følger op på sine udmeldinger.

Med den struktur vi nu spiller under - der kan jeg simpelthen ikke se at man kan have mindre målsætninger når man er en storklub i Danmark, underpræsterende i 15 år, ja - men dog en storklub. Der kan man ikke have mindre ambitioner end at være over den skide streg efter 22 runder.

Og så skal man sgu da også kunne være i det pres det måtte give. Ejdum skifter væk, bla med begrundelse om at der er ambitioner i BIF - jeg tror nok de snakker om hvis ikke top 6 så medaljer og Europa placeringer efter hver runde.

Og så giver jeg bare ikke så meget for hvad de gør i Viborg, der gør det godt og har præsteret over OB de sidste sæsoner - men der er ikke de samme forventninger til dem.

Man kan også vende den om; vi melder ikke top 6 ud - bliver det så ikke bare en anden streg vi kommer til at fokusere på?

Edit: og den befrielse du snakker om; det er manglende ambitioner. Det er falden opbakning. Det er folk der er ligeglade. Der skal vi sgu da ikke hen.
        Last edited by mhbp; i dag, 13:02.

Comment

Working...
        X