Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Sammenligner vi Ejdum med Thomas Jørgensen så har VIFF sagt nej til over 50 mio.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Næh, det synes jeg ikke. 25 mio. synes jeg i virkeligheden er mere, end han er værd. Jeg vil hellere have 3xKeskinen på banen til 21 mio. end den lille fis’karl. Så er han satme heller ikke bedre."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Selvfølgelig skulle de sælge for det beløbOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Og tillykke til VFF med det. Jeg synes stadig ikke Ejdum er 25 mio. værd, så jeg forstår godt, de skød ham af til den pris.
Hvis OB havde købt Ejdum for 25 mio., havde folk krævet TB’s afgang.
.
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 1
Comment
-
Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Thomas Jørgensen er dælme også talt op til noget han ikke er.
De burde takke ja til 50 millioner og være glade."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
https://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg
Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…
Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)
Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..
Comment

Comment