Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men Nilsson har jo alligevel ikke spillet meget i sidste sæson, og det kan jo få nogle til at kigge en anden vej. Med Troels' link ifbm. BIF-tiden kan man da håbe, at det er en mulighed.

Hvorfor tror du det bliver fra en bundklub i Sverige?
    Det vil være den klassiske OB transfer føler jeg..

Nillson blev for 2 år siden handlet for ca 60 millioner mellem topklubberne i Sverige, så jeg tror - trods han ikke har spillet så meget - at det er hylden eller 2 hylder over hvad Troels kan få til OB.

Jeg vil give kæmpe respekt, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har selv sagt at jeg tror vores tranfers kommer til at være hylden over Yttergård og Therkildsen, men på Keskinen niveau.

Men altså.. Hvorofr skulle man også “springe” banken ift lønbudgettet på endnu en angriber?

Vi har Ganaus, Arp, Grot, Legolas, Keskinen, Martin. Niemic når han er tilbage. Så må det være fordi Grot er på vej væk, tænker jeg.

Troede Troels og co. gik all in på at i år skulle forsvaret forstærkes. Måske man har ændret holdning efter TT er kommet til, med en lavere bagkæde, og Gomez og Askou spiller godt for tiden? Måske man har fået positive signaler fra Askou om en forlængelse? Måske man så vil have en ordentlig målscore ind, så Ganaus kan spille på kanten?

Jeg tænker og tænker.. Jeg er spændt på de sidste 2 uger. Der skal en ind til forsvaret, og noget til offensiven.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men Nilsson har jo alligevel ikke spillet meget i sidste sæson, og det kan jo få nogle til at kigge en anden vej. Med Troels' link ifbm. BIF-tiden kan man da håbe, at det er en mulighed.

Hvorfor tror du det bliver fra en bundklub i Sverige?
      han har angiveligt interessen fra Hannover 96 og flere engelske premiership klubber, men skulle kun være interesseret i "top-ligaer" pga hans høje løn...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Nillson blev for 2 år siden handlet for ca 60 millioner mellem topklubberne i Sverige, så jeg tror - trods han ikke har spillet så meget - at det er hylden eller 2 hylder over hvad Troels kan få til OB.

Jeg vil give kæmpe respekt, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har selv sagt at jeg tror vores tranfers kommer til at være hylden over Yttergård og Therkildsen, men på Keskinen niveau.

Men altså.. Hvorofr skulle man også “springe” banken ift lønbudgettet på endnu en angriber?

Vi har Ganaus, Arp, Grot, Legolas, Keskinen, Martin. Niemic når han er tilbage. Så må det være fordi Grot er på vej væk, tænker jeg.

Troede Troels og co. gik all in på at i år skulle forsvaret forstærkes. Måske man har ændret holdning efter TT er kommet til, med en lavere bagkæde, og Gomez og Askou spiller godt for tiden? Måske man har fået positive signaler fra Askou om en forlængelse? Måske man så vil have en ordentlig målscore ind, så Ganaus kan spille på kanten?

Jeg tænker og tænker.. Jeg er spændt på de sidste 2 uger. Der skal en ind til forsvaret, og noget til offensiven.
        Tænker vi skal spille med to på toppen - det må være planen. Legolas er ikke klar endnu, Martin lyder til først er tilbage efter julepausen, Niemiec måske ikke før næste sæson. Det er et ret stort indhug i mulighederne til angrebet. Arp har primært spillet på midten, Grot har langt fra været overbevisende det sidste år og Keskinen ligner pt ikke ligefrem en der bare banker mål ind, og er vel også mere kant...det samme kunne siges om Ganaus (selv om han helt sikkert vil gøre det bedre hvis han ikke skal ligge alene på toppen.)

Vi mangler da i den grad en der kan score mål

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ok han bliver så åbenbart solg for 9 millioner €

Imponerende godt arbejde af en af vores konkurrenter der er ved at løbe fra os.
          Da vi var i første division og vi spillede mod Hvidovre havde vi jo alle muligheder for at se ham an, men jeg har ikke hørt noget om at OB lagde billet ind på ham på det tidspunkt, selvom det var åbenlyst hvor dygtig spiller han er og var allerede på det tidspunkt.

Comment

Din logik køber jeg helt 100. Det er også klart mest realistisk, at det ikke bliver Nilsson. Særligt hvis man kigger på tilgange i dette vindue.

Dit argument omkring offensive spillere laver Niemiec' skade måske en lille smule om på ift., hvad man oprindeligt havde troet i klubben. Særligt, hvis han er ude et års tid, og Grot måske er fortid i klubben senest til næste sommer. Men håber da klart, at dette ikke udelukker en forstærkning til forsvaret.
            Last edited by Kappen1975; i går, 10:13.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Da vi var i første division og vi spillede mod Hvidovre havde vi jo alle muligheder for at se ham an, men jeg har ikke hørt noget om at OB lagde billet ind på ham på det tidspunkt, selvom det var åbenlyst hvor dygtig spiller han er og var allerede på det tidspunkt.
              Jeg har nævnt det før også at første division blev lidt en forspildt mulighed for os. Vi burde have kommet op med de 1,2,3 bedste fra de andre hold når nu vi I en sæson havde ekstra god indsigt i rækken.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Bortset fra han spillede i Viborg på det tidspunkt. Til gengæld spillede vi to gange mod ham sæsonen før, da de var i Superligaen.
                Anyways, så skulle det jo selvfølgelig være en spiller OB havde godt kendskab til.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det ville det muligvis engang, men det er jo ikke sådan helt klassisk længere, heller ikke under BW, selvom det da kan ske der kommer noget fra skandinaviske ligaer.

Ja, tankerne flyver også lidt rundt her. Hvad ender det mon med. Der skal nok komme noget, men det står ikke så klart hvor på banen, som tidligere.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ob teaser for et eller andet på facebook med teksten.
                    Vi byder en ny makker velkommen til fælleskabet inden kampstart

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Bortset fra han spillede i Viborg på det tidspunkt. Til gengæld spillede vi to gange mod ham sæsonen før, da de var i Superligaen.
                      Anyways, så skulle det jo selvfølgelig være en spiller OB havde godt kendskab til.
                      Nåååå ja, tak for rettelsen, jeg huskede det som om vi mødte ham i første division også og havde helt glemt at Hvidovre var i Superligaen og rent faktisk rykkede ned sammen med os ;-)
                      Så har Viborg naturligvis haft en stor transferfordel da de i modsætning til os kunne tilbyde superligabold på det tidspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det ville det muligvis engang, men det er jo ikke sådan helt klassisk længere, heller ikke under BW, selvom det da kan ske der kommer noget fra skandinaviske ligaer.

Ja, tankerne flyver også lidt rundt her. Hvad ender det mon med. Der skal nok komme noget, men det står ikke så klart hvor på banen, som tidligere.
                        nej - og så alligevel; der skal noget ind i forsvaret, en skade eller karantæne og så skal man til at rokere for meget rundt - Jennsen eller McCoy skal så ind i midterforsvaret og så skal man have andre backer ind. Gomez og Askou som starter - så skal der være en 1:1 centerback på bænken.

Og angrebet - måske en kantspiller, men bør klart være en angriber man skal have kig på.

Og så så jeg da også gerne en midtbane spiller med noget mere kvalitet så der også her er lidt mere at skifte med - det er nok længere nede af listen, og kræver helt sikkert også man får sent en af de unge videre.

Comment

Nåååår, hvem er så den nye herre OB teaser for? Kan ikke lige umiddelbart genkende ham.

Comment

Der en der skriver Carl Johansson i en kommentar. Kunne godt ligne ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                              32 årig svensk stopper...vil godt nok være undervældende

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                                også svært at se på billederne - men forekommer mig ikke han er SÅ høj igen, så tænker ikke umiddelbart stopper

Comment

Working...
                                X