Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Nillson blev for 2 år siden handlet for ca 60 millioner mellem topklubberne i Sverige, så jeg tror - trods han ikke har spillet så meget - at det er hylden eller 2 hylder over hvad Troels kan få til OB.
Jeg vil give kæmpe respekt, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har selv sagt at jeg tror vores tranfers kommer til at være hylden over Yttergård og Therkildsen, men på Keskinen niveau.
Men altså.. Hvorofr skulle man også “springe” banken ift lønbudgettet på endnu en angriber?
Vi har Ganaus, Arp, Grot, Legolas, Keskinen, Martin. Niemic når han er tilbage. Så må det være fordi Grot er på vej væk, tænker jeg.
Troede Troels og co. gik all in på at i år skulle forsvaret forstærkes. Måske man har ændret holdning efter TT er kommet til, med en lavere bagkæde, og Gomez og Askou spiller godt for tiden? Måske man har fået positive signaler fra Askou om en forlængelse? Måske man så vil have en ordentlig målscore ind, så Ganaus kan spille på kanten?
Jeg tænker og tænker.. Jeg er spændt på de sidste 2 uger. Der skal en ind til forsvaret, og noget til offensiven.

Comment