Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Ift transfers er man selvfølgelig presset af, at sæsonen allerede er i gang, og at vinduet lukker inden for en overskuelig fremtid, men mon ikke TT har brug for lidt tid til at se truppen an, inden man beslutter hvad der er brug for både ind og ud.
    På nogle fronter tænker jeg du har ret. Jeg er ret sikker på at man allerede har fundet ud af at vi mangler kvalitet på venstre back. På andre positioner er der der måske større tvivl. Er der genåbnet forhandlinger omkring en forlængelse med Askou, hvilket jeg ikke har hørt nogle steder fra, men som der spekuleres i, så afventer man nok en afklaring her, inden man sætter kløerne i en stopper.
    På angriberpositionen er Grot pludselig i betragtning igen. Ham skal Thomasberg nok også se an, inden man beslutter om vi skal styrkes her.
    til sidst tror jeg man grubler alvorligt omkring højrekanten. Ansi og WCM er begge stærke kandidater til den position, men desværre skadet. Her lyder det plausibelt man eksempelvis vil leje en som Agger eller en helt anden. Vi har jo også nogle kontraktforhold omkring WCM, der er uafklaret.

Generelt er min fornemmelse at vi ville have set en større udskiftning, hvis Zorniger var fortsat. Han havde helt sikkert en liste af spillere, som han bare ikke fandt gode nok og ønskede væk. Her ser vi Thomasberg være mere pragmatisk. Han ser på sin trup og tænker, her kan den og den spiller bruges bedre. Zorniger så nok mere så på sine spillere og tænkte, at den, den og den spiller ikke kan forløses i min måde at spille fodbold på. De skal erstattes.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Ift transfers er man selvfølgelig presset af, at sæsonen allerede er i gang, og at vinduet lukker inden for en overskuelig fremtid, men mon ikke TT har brug for lidt tid til at se truppen an, inden man beslutter hvad der er brug for både ind og ud.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Campo har 5 varme emner på spillere der kan blive solgt inden vinduet lukker

https://campo.dk/2026/08/07/disse-pr...a-superligaen/

Her er Ganaus imellem

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Måske e4 det bare mig der er notorisk ramt af de sidste mange års ørkenvandring og mistro…..men hvad pokker blev der af gearskiftet(sagt med det forbehold at vinduet ikke er lukket endnu….j jeg forventer ikke vi signer Rashford men hvis rygtet holder vand er Agger så virkeligt et gearskifte…
    Jeg husker ikke om TB har lovet et gearskifte i dette vindue, men jeg ved at han har sagt at der sikkert ville blive tale om spillere der måske nok ikke er alment kendte, men spillere de r ville passe til AZs system. Det sidste er så ikke tilfældet mere og der skal nok findes andre typer der går ind i TTs filosofi og system, og her kan Agger vel principielt godt være en forstærkning ... Rashford vil selvf. også være velkommen men mindre kan også gøre det
    Last edited by manner; i dag, 06:50.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.bt.dk/fodbold/bts-sports...-andre-klubber

det kan man jo kun stoppe på en måde … ned på 2. holdet ..
    ja - det koster på den korte bane men Sønderjyske er nødt til at stå fast. Magnus Jensen og hans agent må have at vide at man naturligvis sælger - hvis budet er det rigtige.

Også må de danske klubber jo bare hæve prisen yderligere når FCM kommer bankende - før eller siden lære de vel at den ikke går.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.bt.dk/fodbold/bts-sports...-andre-klubber

det kan man jo kun stoppe på en måde … ned på 2. holdet ..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Måske e4 det bare mig der er notorisk ramt af de sidste mange års ørkenvandring og mistro…..men hvad pokker blev der af gearskiftet(sagt med det forbehold at vinduet ikke er lukket endnu….j jeg forventer ikke vi signer Rashford men hvis rygtet holder vand er Agger så virkeligt et gearskifte…
    Nu kan man jo skifte gear både op og ned

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan nu ikke lige mindes nogen har skreget på 5 forstærkninger herinde. De fleste har nok bevæget sig i 3-4. Men så kom Gomez på banen igen og Krølle viste at han er ved at være klar til en fast ind hopper rolle.

OB har da ambitioner.
    De er bare ikke risiko villige og meget fungerer som inde hos kommunen hvor alt besluttes i sneglefart efter 7 gennemgange af budgetter for at gøre det absolut billigst muligt. Alt imens toget kører fra perronen uden os på toget
    lyder desværre alt for rigtigt.

Men hvis ikke man tør trykke lidt på speederen så ender det jo med at vi bliver endeligt overhalet af hold som Viborg eller Randers. Hold vi trods alt endnu har snor i på trods af de har sluttet bedre end os størstedelen af de sidste år.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    var gearskiftet ikke sidste år? Falk, Arp og Zorniger - syntes jeg Troels har sagt...så har man brugt lidt ekstra på akademiet i år, så ikke mere gearskifte i denne omgang.

Med ambitioner som dem så er det ufatteligt vi ikke allerede har indhentet og overhalet FCM og FCK...

Leave a comment:

• Kappen1975
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bürgy spiller lige nu EL fra start……
    Det stod ikke på ens bingoplade i 2026!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

For Grubbe og Burgy?

Men principielt mangler der 1:1 med Owusu og Yaya ..
    Bürgy spiller lige nu EL fra start……

Leave a comment:

• Bossy
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Skader og karantæner er en del af spillet. Der vil næsten altid være nogen ude.

Jeg synes truppen er alt for sårbar. Start 11 er som sådan fin nok, vi kan bare ikke stille en konkurrence dygtig bænk ret ofte.
    Vi har hentet 1 spiller som kan rykke os. Men har også mistet Ejdum.
    Therkildsen og Yttergaard er vel mere 1 til 1.
    For Grubbe og Burgy?

Men principielt mangler der 1:1 med Owusu og Yaya ..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Truppen er ikke helt fjong men på de sidste 14 dage har dels Gomez og Magnus vist et højt niveau, Grot er kommet retur og dels, ikke mindst, er der kommet en ny træner, så behovet skal nok gentænkes.
    Yttergårds niveau på vb glæder også positivt.

Jeg mener der mangler en CB der kan konkurrere med Gomez hvis Yttergård tager VB med Adam som backup eller en primær VB hvis Yttergård er tiltænkt CB. Det er ikke godt nok at han kan begge dele.

Salg skal erstattes.

Der er stadig noget ubalance på holdet talent/erfaring.

Men jeg syntes ikke at det er så akut som tidligere. Bet at Martin og nu Anssi nu er ude i længere tid.
    Skader og karantæner er en del af spillet. Der vil næsten altid være nogen ude.

Jeg synes truppen er alt for sårbar. Start 11 er som sådan fin nok, vi kan bare ikke stille en konkurrence dygtig bænk ret ofte.
    Vi har hentet 1 spiller som kan rykke os. Men har også mistet Ejdum.
    Therkildsen og Yttergaard er vel mere 1 til 1.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Truppen er ikke helt fjong men på de sidste 14 dage har dels Gomez og Magnus vist et højt niveau, Grot er kommet retur og dels, ikke mindst, er der kommet en ny træner, så behovet skal nok gentænkes.
    Yttergårds niveau på vb glæder også positivt.

Jeg mener der mangler en CB der kan konkurrere med Gomez hvis Yttergård tager VB med Adam som backup eller en primær VB hvis Yttergård er tiltænkt CB. Det er ikke godt nok at han kan begge dele.

Salg skal erstattes.

Der er stadig noget ubalance på holdet talent/erfaring.

Men jeg syntes ikke at det er så akut som tidligere. Bet at Martin og nu Anssi nu er ude i længere tid.
    Vi skal have en dygtig midterforsvarer mere ind, som vi står lige nu og så kan det jo ikke udelukkes at vi sælger både Askou og James Gomez, hvis der tikker bare nogenlunde tilbud ind på dem eller én af dem.

Hvis Grot kommer tilbage i god forfatning, så kan han løse en del i vores angreb og ellers skal der forstærkes her. Mads Agger vil kunne dække en fin kant og narturligvis en mand Thomasberg har indgående kendskab til, så ja tak til ham.

Leave a comment:

Working...
X