Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jaaaa

Vi solgte Ejdum for ussel mammon tidligt i vinduet til en direkte konkurrent... kunne TB ikke havde gjort det lidt bedre der ? !

"Sjovt" som folk, som forsvarer TB er begyndt at bruge udtrykket "nuance" på det sidste i deres indlæg
    Næh, det synes jeg ikke. 25 mio. synes jeg i virkeligheden er mere, end han er værd. Jeg vil hellere have 3xKeskinen på banen til 21 mio. end den lille fis’karl. Så er han satme heller ikke bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Næh, det synes jeg ikke. 25 mio. synes jeg i virkeligheden er mere, end han er værd. Jeg vil hellere have 3xKeskinen på banen til 21 mio. end den lille fis’karl. Så er han satme heller ikke bedre.
      Sammenligner vi Ejdum med Thomas Jørgensen så har VIFF sagt nej til over 50 mio.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Sammenligner vi Ejdum med Thomas Jørgensen så har VIFF sagt nej til over 50 mio.
        Og tillykke til VFF med det. Jeg synes stadig ikke Ejdum er 25 mio. værd, så jeg forstår godt, de skød ham af til den pris.

Comment

Og tillykke til VFF med det. Jeg synes stadig ikke Ejdum er 25 mio. værd, så jeg forstår godt, de skød ham af til den pris.
          ​​​​​​​Selvfølgelig skulle de sælge for det beløb

Hvis OB havde købt Ejdum for 25 mio., havde folk krævet TB’s afgang.
          .

"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Halvarrogant kommentar - men ja, det ved jeg godt. Det ændrer ikke ved det, jeg skrev.
            Jo, men det ved du jo så åbenbart godt...

Comment

Thomas Jørgensen er dælme også talt op til noget han ikke er.
              De burde takke ja til 50 millioner og være glade.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Mja. Syntes at han ihverfald er 1 klasse over Ejdum og det dobbelte er en meget fair pris

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg

Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…

Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)

Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..

Comment

Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..
                      Arh, come on. Manden stiger jo ikke bare i værdi, fordi klubben siger han er god. Skal vi ikke regne med, at der har siddet nogle scouts og set ham spille og vurderet, at de gerne vil købe ham for 50 mio.?

Ingen klubber har vurderet, Ejdum var det værd - og det ville heller ikke ske uanset, hvor hårdt, hele verden roste ham. 25 mio. er en no brainer i min verden for ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jaaaa

Vi solgte Ejdum for ussel mammon tidligt i vinduet til en direkte konkurrent... kunne TB ikke havde gjort det lidt bedre der ? !

"Sjovt" som folk, som forsvarer TB er begyndt at bruge udtrykket "nuance" på det sidste i deres indlæg
                        Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.

TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
                        Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.

TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
                          Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.
                          Skal vi så ikke vente med karakteren til vinduet er lukket?

Comment

Working...
                          X