Rettig omhu lille Troels havde du nu bare sørget for at forstærkninger på plads inden du solgte 1/3 af holdet sååååå deeet
Det indrømmer han også
Han siger desuden følgende:
- Vi leder efter egne top-prioriteter, men vi er ikke de eneste, der bestemmer. Vi kunne hente allerede nu, og det havde hjulpet på timingen men ikke på kvaliteten. Det sidste tror vi allermest på, selv om det nogen gange trækker ud, siger Troels Bech, der erkender, at det ikke har hjulpet, at Grot, Suhonen og Falk har været og måske er ude.
TB siger bla at han plejer at bruge ca 30% af sin tid på transfers i vinduer generelt. Lige nu bruger han tæt på 100%
Det argument kører også meget herinde. Når man tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved deres ageren, bliver der sagt "tror du ikke de knokler?". Og det er så det Troels siger nu.
Men jeg forstår ikke argumentet. Med det der er sket kunne han jo lige så godt have fedet den af ved Como-søen. Så hvad er alle de gode intentioner værd, når der ikke sker noget?
TB kan jo forklare alt, jeg har ikke forstand på alt det transfer spil der foregår. Det fint med spillersalg og en forretning der skal kører. Men at sælge så meget ud uden at have afløserne klar er sgu ikke smart. Nu kan vi få en dårlig start og top 6 være laaaaaangt væk. Så når folk ryster på hovedet af OB og siger typisk OB, så kan man vel ikke bebrejde dem. Jeg må indrømme jeg frygter starten på den sæson. Der sker åbentbart ikke en skid, og hvad andre klubber gør rager mig en høst blomst. Det er OB det handler om. Det går jo fint med at hente spillere til akademiet.
TB kan jo forklare alt, jeg har ikke forstand på alt det transfer spil der foregår. Det fint med spillersalg og en forretning der skal kører. Men at sælge så meget ud uden at have afløserne klar er sgu ikke smart. Nu kan vi få en dårlig start og top 6 være laaaaaangt væk. Så når folk ryster på hovedet af OB og siger typisk OB, så kan man vel ikke bebrejde dem. Jeg må indrømme jeg frygter starten på den sæson. Der sker åbentbart ikke en skid, og hvad andre klubber gør rager mig en høst blomst. Det er OB det handler om. Det går jo fint med at hente spillere til akademiet.
Ved at de arbejder intensivt. Der gik vel transfers i hvasken hvor man håbede at kunne lokke spillere til OB men som takkede desværre nej.
Hvis det går godt og vi kommer med 4+ point ud af de første to kampe og så følger stærke transfers så kan vi fejre TB for at have is i maven. Hvis det går galt så er han selvfølgelig syndebukken.
Håber bare det bedste og at vi får Askou klar og starter sæson med at hente point i Viborg
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Ved at de arbejder intensivt. Der gik vel transfers i hvasken hvor man håbede at kunne lokke spillere til OB men som takkede desværre nej.
Hvis det går godt og vi kommer med 4+ point ud af de første to kampe og så følger stærke transfers så kan vi fejre TB for at have is i maven. Hvis det går galt så er han selvfølgelig syndebukken.
Håber bare det bedste og at vi får Askou klar og starter sæson med at hente point i Viborg
Det er fint at være positiv, men der er også en grænse, hvor det simpelthen bare bliver fjollet.
Truppen er smadret. Man sælger simpelthen ikke ud på den måde, når der er ikke er underskrevne aftaler i hus.
Nuværende trup rykker ned.
Det er lige gyldigt, hvor hårdt man arbejder. På det her niveau kan man hverken træne sig bedre end sine konkurrenter eller knokle sig til gode transfers. Det, der foregår, er bare under al kritik.
Undskyld jeg bander, men ser lige optakten til AGF Chl kamp.
Tøffe og CW, er inde på præcis det samme som Troels. I et vm år er det umuligt at hente kvalitet ind tidligt i vinduet. Samme pointe omkring at hvis man vil have nogen der i virkeligheden er for gode til end hold, må man vente til senere i vinduet hvor de har forsøgt nogle adresser på en højere hylde.
FCK, AGF er i samme båd som os. De må vente… ligesom os….
CW siger også han kunne godt have hentet flere ind så der var flere nye der stod klar til første kamp. De ville bare ikke hæve niveauet på holdet.
Undskyld jeg bander, men ser lige optakten til AGF Chl kamp.
Tøffe og CW, er inde på præcis det samme som Troels. I et vm år er det umuligt at hente kvalitet ind tidligt i vinduet. Samme pointe omkring at hvis man vil have nogen der i virkeligheden er for gode til end hold, må man vente til senere i vinduet hvor de har forsøgt nogle adresser på en højere hylde.
FCK, AGF er i samme båd som os. De må vente… ligesom os….
CW siger også han kunne godt have hentet flere ind så der var flere nye der stod klar til første kamp. De ville bare ikke hæve niveauet på holdet.
Så ja, samme snak som vi har her i OB.
Vi må åbenbart væbne os med tålmodighed….
Men under de forudsætninger kunne man jo - wait for it - lade vær med at holde ophørsudsalg.
Comment