Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Undskyld jeg bander, men ser lige optakten til AGF Chl kamp.

Tøffe og CW, er inde på præcis det samme som Troels. I et vm år er det umuligt at hente kvalitet ind tidligt i vinduet. Samme pointe omkring at hvis man vil have nogen der i virkeligheden er for gode til end hold, må man vente til senere i vinduet hvor de har forsøgt nogle adresser på en højere hylde.

FCK, AGF er i samme båd som os. De må vente… ligesom os….

CW siger også han kunne godt have hentet flere ind så der var flere nye der stod klar til første kamp. De ville bare ikke hæve niveauet på holdet.

Så ja, samme snak som vi har her i OB.

Vi må åbenbart væbne os med tålmodighed….
    Rart, trods alt, at høre det er et problem andre steder også. Jeg tror også at tålmodig (desværre) er det eneste rigtige svar på vores frustrationer lige nu. Vi kan først for alvor dømme Troels' ageren når transfervinduet er overstået.
    Dog er kritikken omkring potentielle tabte point i de første kampe af sæson fuldstændigt reel.
    Jeg vælger dog stadig at stole på Troels, da jeg synes han indtil dette transfervindue har skaffet de rigtige folk i klart de fleste tilfælde. Men hvis han mislykkedes med sin mission nu her, så kommer han til at se rigtig, rigtig dum ud - men det tror jeg også han er klar over.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Undskyld jeg bander, men ser lige optakten til AGF Chl kamp.

Tøffe og CW, er inde på præcis det samme som Troels. I et vm år er det umuligt at hente kvalitet ind tidligt i vinduet. Samme pointe omkring at hvis man vil have nogen der i virkeligheden er for gode til end hold, må man vente til senere i vinduet hvor de har forsøgt nogle adresser på en højere hylde.

FCK, AGF er i samme båd som os. De må vente… ligesom os….

CW siger også han kunne godt have hentet flere ind så der var flere nye der stod klar til første kamp. De ville bare ikke hæve niveauet på holdet.

Så ja, samme snak som vi har her i OB.

Vi må åbenbart væbne os med tålmodighed….
      Det er helt fint. Det tror jeg, de fleste anerkender.

Men så skal man jo for helvede lade være med at sælge spillere i vildskab, når det af diverse årsager ikke lader sig gøre at erstatte dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er helt fint. Det tror jeg, de fleste anerkender.

Men så skal man jo for helvede lade være med at sælge spillere i vildskab, når det af diverse årsager ikke lader sig gøre at erstatte dem.
        Ingen af os ved reelt hvad planen er. Hvad nu hvis de skal bruge de penge de får ind til at forstærke os? Er det helt utænkeligt?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Superligaen har ikke 8 spillere ud. Hvis Troels vil sammenligne os med andre klubber må han tage hele regnestykket med
          Jo jo... men i så fald, så indebærer regnestykket jo også, at Trybull ikke spillede sidste sæson, Markus Jensen og Abrahamsen ligeså. Grubbe og Bjørn, de to fik sammenlagt det der svarer til en enkelt kamp hele foråret. Det er jo ikke nødvendigvis antal vi skal ud og erstatte, eller spilminutter for den sags skyld... men det er klart, vi har nogle udfordringer i forvaret som det ikke ligner andre umiddelbart har.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Ingen af os ved reelt hvad planen er. Hvad nu hvis de skal bruge de penge de får ind til at forstærke os? Er det helt utænkeligt?
            Det er altså op ad bakke, det her. Vi spiller første kamp om 3 dage. Det tager lang tid at spille nye ind. Vi mangler som minimum 4 startere. “Planen” er uanset hvad slået fejl.

Comment

Det er fint at være positiv, men der er også en grænse, hvor det simpelthen bare bliver fjollet.

Truppen er smadret. Man sælger simpelthen ikke ud på den måde, når der er ikke er underskrevne aftaler i hus.

Nuværende trup rykker ned.

Det er lige gyldigt, hvor hårdt man arbejder. På det her niveau kan man hverken træne sig bedre end sine konkurrenter eller knokle sig til gode transfers. Det, der foregår, er bare under al kritik.
              Nu er den nuværende trup ikke den vi spiller sæsonen med. Selvfølgelig kommer der forstærkning til Spørgsmålet er kun hvornår det sker. Håber bare trænerteamet kan klare det fredag og Askou bliver klar.
              Men selvfølgelig hænger TBs ræv i klaskehøjde med de tidlige salg hvis det går galt
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu er den nuværende trup ikke den vi spiller sæsonen med. Selvfølgelig kommer der forstærkning til Spørgsmålet er kun hvornår det sker. Håber bare trænerteamet kan klare det fredag og Askou bliver klar.
                Men selvfølgelig hænger TBs ræv i klaskehøjde med de tidlige salg hvis det går galt
                Det er jo gået galt. Sæsonstart er om 3 dage.

Nå, jeg gider ikke mere. Jeg kan ikke forstå jeres perspektiv og I har det vel på samme måde med mit.

Comment

Det er altså op ad bakke, det her. Vi spiller første kamp om 3 dage. Det tager lang tid at spille nye ind. Vi mangler som minimum 4 startere. “Planen” er uanset hvad slået fejl.
                  Det kommer vel an på hvor langsigtet planen er. Hvis vi spilder lønkroner på "grå mus" og panikløsninger, som er den strategi der har holdt os udenfor top seks i 15 år, så kommer vi aldrig til at udvikle os som klub. Men hvis vi holder is i maven og LYKKEDES med at signe nogle spillere som er 1, eller måske endda 2 niveauer over hvad plejer at hente af lottokuponer, så kan der jo rent faktisk, for en gangs skyld, være hold i ambitionen om top seks og kontinuerlig udvikling.
                  Så din konklusion om at planen "... er uanset hvad slået fejl." Kan jeg på ingen måde støtte op om. Men jeg forstår udmærket frustrationen - er også selv hamrende frustreret over manglende transfers og rygter herom..
                  Last edited by Bobolarsen; i dag, 18:48.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jo jo... men i så fald, så indebærer regnestykket jo også, at Trybull ikke spillede sidste sæson, Markus Jensen og Abrahamsen ligeså. Grubbe og Bjørn, de to fik sammenlagt det der svarer til en enkelt kamp hele foråret. Det er jo ikke nødvendigvis antal vi skal ud og erstatte, eller spilminutter for den sags skyld... men det er klart, vi har nogle udfordringer i forvaret som det ikke ligner andre umiddelbart har.
                    Men vi har 16 mand der træner. De missede vel ikke en eneste træning.
                    Hvis vi vidste det var så svært på forhånd som det også blev udtalt kunne Bjørn vel forlænges et halvt år?
                    Vi kunne time vores salg til efter erstatningerne var på plads.
                    Vi er jo ikke bare offer for omstændighederne. Vi ser konsekvenserne af de lektier vi har skubbet 3 vinduer
                    Last edited by laffe; i dag, 18:29.

Comment

Det er nemt at være bagklog, men det er egentlig spøjst, at ledelsen vælger at melde en top6-målsætning ud så relativt tidligt på sæsonen - både fordi det nu viser sig, at fundamentet for at nå pejlemærket er totalt imploderet, men også mere generelt, fordi man ikke aner, hvilken gruppe af spillere der skal nå målet.

Det svarer vel lidt til at sigte efter at lægge et puslespil på under 10 minutter - uden at vide om der er 20 eller 2.000 brikker

Vil det ikke give bedst mening at melde en målsætning ud efter transferdeadline eller som minimum op til første kamp? Så slipper alle - klub, spillere, fans - for en super frustrerende situation som nu, hvor der er en gigantisk diskrepans mellem mål og middel

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Men vi har 16 mand der træner. De missede vel ikke en eneste træning.
                        Hvis vi vidste det var så svært på forhånd som det også blev udtalt kunne Bjørn vel forlænges et halvt år?
                        Vi kunne time vores salg til efter erstatningerne var på plads.
                        Vi er jo ikke bare offer for omstændighederne. Vi ser konsekvenserne af de lektier vi har skubbet 3 vinduer
                        Jamen det er da bestemt en pointe, at der var ting der kunne være gjort anderledes. Muligheden med Bjørn måske, som du nævner. Det har vel heller ikke været strengt nødvendigt at sælge Bojang lige nu/måske overhovedet at sælge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                          Det er nemt at være bagklog, men det er egentlig spøjst, at ledelsen vælger at melde en top6-målsætning ud så relativt tidligt på sæsonen - både fordi det nu viser sig, at fundamentet for at nå pejlemærket er totalt imploderet, men også mere generelt, fordi man ikke aner, hvilken gruppe af spillere der skal nå målet.

Det svarer vel lidt til at sigte efter at lægge et puslespil på under 10 minutter - uden at vide om der er 20 eller 2.000 brikker

Vil det ikke give bedst mening at melde en målsætning ud efter transferdeadline eller som minimum op til første kamp? Så slipper alle - klub, spillere, fans - for en super frustrerende situation som nu, hvor der er en gigantisk diskrepans mellem mål og middel
                          Personligt savner jeg ikke de dage, hvor målsætningen kom i september og hed top-8 eller en 7. plads.

OB har jo også fået en del høvl herinde, fordi målsætningen lod "vente på sig"... så det er nok svært at ramme noget alle bryder sig om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Personligt savner jeg ikke de dage, hvor målsætningen kom i september og hed top-8 eller en 7. plads.

OB har jo også fået en del høvl herinde, fordi målsætningen lod "vente på sig"... så det er nok svært at ramme noget alle bryder sig om.
                            Jo jo, men én ting er, hvad folket ønsker, noget andet er, hvad der er tilstrækkeligt belæg for at melde ud på et tidligt tidspunkt.

Men giv mig gerne en opdatering, om du har ændret mening og savner de gamle dage, når vi om 10 måneder er rykket ned i kølvandet på en top6-målsætning ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

Jo jo, men én ting er, hvad folket ønsker, noget andet er, hvad der er tilstrækkeligt belæg for at melde ud på et tidligt tidspunkt.

Men giv mig gerne en opdatering, om du har ændret mening og savner de gamle dage, når vi om 10 måneder er rykket ned i kølvandet på en top6-målsætning ;-)
                              Vi rykker ikke ned…

Men det er træls at de melder Top 6 ud og nu skal den have et nøk op, hvor man så et stykke efter siger at budgettet er det samme, vi har jo begræset økonomi og så smadrer truppen uden at have erstatninger klar. Det er ikke okay

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Vi er vel en del af en større virksomhed med et likviditets budget og et kapital beredskab.
                                Kære NT har hans egen bank.
                                Vores transferbudget er forhåbentlig ikke en cigarkasse hvor noget skal i før vi kan købe.

Comment

Working...
                                X