Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Eller spilleren har villet til OB frem for andre...Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægJa, var der ikke bud på 1,3 mio pund eller euro på ham? Svært at forestille sig, at vi har budt mindre end det. Medmindre det blot var et svins øffen, man har kunnet høre.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Men er amerikaneren også en offensiv/angriber? Det er selvfølgelig fint men vel ikke der vi mangler mest ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tja. Det er bare hvad man må bruge med jævne mellemrum
Min kilde skrev tilbage med det samme at der skulle være en amerikaner på vej ind og det ikke var Topi….
Så vi må se om han har ret. Jeg kan kun videregive de info men er ikke herre over dem i sidste ende(andet end at lade være med at poste dem selvfølgelig)
Kan være at vi er gået efter begge og så taget den der først slog til .. eller brugt det i et transferspil ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Nogen havde hørt en angriber andre havde hørt en amerikaner, måske det er både en angriber og en amerikaner.
Så må vi håbe amerikaneren er forsvarsspiller - der kender jeg ikke til det helt store udover Pierre, som spillede i Lyngby sidste sæson, men ham tror jeg er urealistisk. Ellers så ser det i hvert fald godt ud hvis vi har kunne lokke ham hertil :D
Comment
-
Hvis vi henter Neil Pierre, så siger jeg aldrig noget negativt om OB's transferageren igen!Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNogen havde hørt en angriber andre havde hørt en amerikaner, måske det er både en angriber og en amerikaner.
Så må vi håbe amerikaneren er forsvarsspiller - der kender jeg ikke til det helt store udover Pierre, som spillede i Lyngby sidste sæson, men ham tror jeg er urealistisk. Ellers så ser det i hvert fald godt ud hvis vi har kunne lokke ham hertil :D
I hvertfald ikke foreløbig...
Comment
-
Kan måske også bare være misforstået og at det er en der har spillet i amerika fornylig? En som Sviatchenko? https://bold.dk/fodbold/klubber/hous...-klubber-lurer
Comment
-
Godt spørgsmål.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men er amerikaneren også en offensiv/angriber? Det er selvfølgelig fint men vel ikke der vi mangler mest ..
Kan være at vi er gået efter begge og så taget den der først slog til .. eller brugt det i et transferspil ..
Jeg skriver bare til kilden for at høre om han kender noget til at der skulle komme en angriber ind. Og inden han svarer, skriver jeg igen at der går rygter om en amerikaner også.
Og det svar jeg får er: Amerikaneren er på plads
Så jeg går automatisk ud fra at det er én og samme. Indtil det her med Topi kom frem
Så skriver jeg tilbage om det er Topi der er “amerikaneren” og der er svaret: Nej det er det ikke
Jeg vil ikke udspørge mere. Tænk nu hvis han bliver træt af mine beskeder..
- Likes 4
Comment
-
Helt fair men det lyder jo så som om der er to på vej, ikke så ringe endda ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Godt spørgsmål.
Jeg skriver bare til kilden for at høre om han kender noget til at der skulle komme en angriber ind. Og inden han svarer, skriver jeg igen at der går rygter om en amerikaner også.
Og det svar jeg får er: Amerikaneren er på plads
Så jeg går automatisk ud fra at det er én og samme. Indtil det her med Topi kom frem
Så skriver jeg tilbage om det er Topi der er “amerikaneren” og der er svaret: Nej det er det ikke
Jeg vil ikke udspørge mere. Tænk nu hvis han bliver træt af mine beskeder.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Godt bud. Der er jo ingen der siger, at han ikke allerede kan spille i en klub uden for USAOprindeligt indsendt af Polle Se indlægOg jeg starter ved Greuther Furth….
Maximilian Dietz, amerikansk centerforsvarer som ifølge mit google AI skulle være omtrent lige god med begge fødder, hentet i Zornigers tid i klubben…
Comment
-
https://www.transfermarkt.com/maximi...spieler/515964Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægOg jeg starter ved Greuther Furth….
Maximilian Dietz, amerikansk centerforsvarer som ifølge mit google AI skulle være omtrent lige god med begge fødder, hentet i Zornigers tid i klubben…
Godt nok højrefodet... men hvis Askou også skal skydes af så skal der jo en ind.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment