Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Du går ikke glip af noget, de spørger om der er nogle spiller fra AZ tid i Brøndby, som kunne være aktuelle for OB, de tror ikke der nogle og dem som de nævner er hjulsager og rønnov. Så nævner de Maxsø, men ikke noget konkretOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Jeg har sjældent set en spiller virke så fejlplaceret, som Therkildsen når han har spiller back for os.Det er meget skræmmende , da det skulle være en pladsOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han har bestemt ikke imponeret endnu. Men han er også blevet kastet rundt i en trup, der er revet op med rødderne.
Ved første øjekast ligner det bestemt at han kun bør bruges på højreback. Så må vi se om han kan give noget til holdet.
Jeg vil ihverfald give ham en chance
Vi har ellers haft nogle stykker , Sturød , Trane , Mouritsen og Anders Jokumsen for at nævne nogle.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
handler jo ikke om ikke at give dem kredit - men skal man spille med om top 6 så skal der bare være et stabilt fundament, hvor talenterne så kan bringes ind. Kjerrumgaard var så også på lån af flere omgange og Ejdum tog også sin tid inden han slog igennem - Askou og McCoy fik vel også en del spilletid i 1. div.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det argument hører man hver gang, sådan sagde folk også om Kjerrumgaard, Ejdum, Slotsager, Askou og McCoy.
De er for unge, vi kan ikke forvente de skal gå ind og præstere - og alligevel så har vores talenter gang på gang vist, at de har meget mere at byde på, end vi giver dem kredit for herinde.
Så derfor er det ikke fair at hænge vores forhåbninger på så unge spillere. Og Friis og Sandberg (og Lassen) spiller så alle på de pladser hvor vi pt er bedst besat - så ganske tvivlsomt hvor stor en rolle de vil få uanset. Jeg kunne godt se det give mening af få sendt to af dem videre (hvis ellers vi tæller Lassen med) enten på leje eller "salg" så kunne man bruge den spilletid der nu måtte være på en spiller - frem for at sprede i forvejen ret begrænset spilletid ud over tre talenter.
Comment
-
Hold op en flad fornemmelse jeg sidder med her fire dage før sæson start. Når jeg så husker tilbage på sidste sommer, oprykning, Zorniger, Falk og en spændende (men for mig ukendt tysker) i Arp. Hundrevis af tilskuere til de første træninger, der var noget spændende i udsigt. Der var noget begejstring, præcist hvor det pegede hen var usikkert - men det lugtede trods alt af noget.
Til nu...truppen splittet ad - mange helt igennem logiske handler, ser ganske fint ud men man har intet formået at bringe ind og luften er ligesom gået af ballonen.
Jeg var ikke fan af Jesper Hansen, tør og langt fra en der sælger billetter. Og Troels er sgu lidt det samme, kommunikationen er knap så tør, men bygge begejstring - det er sgutte noget han gør i....
- Likes 3
Comment
-
man er jo allerede for sent ude, enhver spiller der kunne komme ind så sent her vil ikke være i spil til start 11. Måske de kunne styrke bredden men de skal jo også lige lande først. Man har bare været alt alt for sent ude - jeg var da sikker på der var noget på vej da man vælger at sælge Bürgy, nu er Yaya så også så godt som videre, og stadig intet. Askou er tvivlsom og så har vi Gomez...og Therkildsen eller McCoy ude af position eller Bonde - det er sgu da ren jammer.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægBliver næppe Gretarsson.
https://www.nordschleswiger.dk/sport...s-ziel/3441660
Står der ikke en ny her til formiddagstræningen, så har vi allerede smidt de første ekstra point på fredag.
Kan Falk og Ansi spille hjælper det en del, og hvad med Grot - er han tilbage og i træning eller hvordan?
- Likes 2
Comment
-
Tror ikke vi er mange fans som ikke er frustreret, det samme tror jeg nogle spillere i truppen er, og selvfølgelig AZ. Jeg har set et par træninger denne sommer, og som en anden nævnte kan man jo kun savne sidste sommer hvor der var rigtig mange fans til træninger, dem jeg har været til har vi været 4-5 fans og Leif.
Jeg er med på man ikke skal hente spillere af kommercielle årsager, men at komme med en top 6 udmelding, og så få dage før sæsonstart stå med vel den tyndeste trup i mands minde på det tidspunkt hænger ikke sammen, og skaber mistillid.
Ingen fans til træning, og kunne også se at der stort set ikke er solgt nogen billetter endnu, til første hjemmekamp. Sidste år var der altså plus 10.000 til første kamp. Taber vi i Viborg, kunne jeg godt frygte rekordlav tilskuertal til den første hjemmekamp, hvis ikke der bliver hentet massivt ind.
Som sagt skal man ikke handle af kommercielle årsager, men synes ovenstående er et tegn på at miskommunikation, kan skade fans syn på klubben og skabe mistillid. Endda i en sæson hvor vi var lovet endnu mere fremgang. Tænk en hype der kunne have været igen i år, hvis vi stop med 3-4 nye gode spillere.
Men det har jo selvfølgelig ikke været muligt, så havde vi forhåbentlig gjort det.
Det sætter dog Troels under maximalt pres, for når man venter SÅ længe med at hente noget ind, til en trup som i den grad mangler, så må man også forvente at det er fordi det virkelig er kvalitet man henter.
Ellers kunne man lige så godt have hentet de 3-4 middelmådige spillere nu, for de er jo på markedet.
- Likes 4
Comment
-
Jeg har engang hørt man godt kan arbejde på flere ting på en gang.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSom en nævnte i går eller forgårs, man kunne drømme om der stod nogen nye til træning mandag, så de lige kunne nå at være i spil til Viborg-kampen.
Nu kan man så drømme om, at udskydelsen af offentliggørelsen af Bojang skyldes, at vi lige skal have noget på plads først, vi drømmer lystigt.
- Likes 1
Comment
-
Min løsning, på dette fremskredne tidspunkt, ville være at købe Velkov i Vejle. Han har en god alder, højde/fysik, kender ligaen og kulturen, skal ikke finde bolig og tid på at falde til (dog ikke venstrebenet) - plug & play
Ved godt at han ikke er en A+++ spiller, men hvor kræsne kan vi tillade os at være
Comment
-
Hvis vi skal kigge panisk mod Trekantsområdet synes jeg Albert Nørager i Kolding ville være mere oplagt. Venstrebenet og spillet backen lige så godt.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMin løsning, på dette fremskredne tidspunkt, ville være at købe Velkov i Vejle. Han har en god alder, højde/fysik, kender ligaen og kulturen, skal ikke finde bolig og tid på at falde til (dog ikke venstrebenet) - plug & play
Ved godt at han ikke er en A+++ spiller, men hvor kræsne kan vi tillade os at være
- Likes 1
Comment
-
Kender ham ikke særligt godt, men lyder også til at være et fint budOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvis vi skal kigge panisk mod Trekantsområdet synes jeg Albert Nørager i Kolding ville være mere oplagt. Venstrebenet og spillet backen lige så godt.
Edit: Kan se at SE fik afvist et bud i vinter (KIF behøver ikke at sige ja til alt) og klubben/AN satser på et udenlandsk salg.Last edited by Online; i dag, 08:52.
Comment
-
Enig og kun et år tilbage af sin kontrakt, det kan vi sagtens økonomisk, hvis vi lyster.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvis vi skal kigge panisk mod Trekantsområdet synes jeg Albert Nørager i Kolding ville være mere oplagt. Venstrebenet og spillet backen lige så godt.
Han har været omtalt som stor profil i flere år. Jeg kender ham dog ikke som type, så kan da være han ikke passer ind i AZ's spillestil.
Comment
-
Synes det er et fint bud. Fandt du ham på Bocassio eller katten & Musen ? :-) (nej bare for sjovt). Det er da et godt bud.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMin løsning, på dette fremskredne tidspunkt, ville være at købe Velkov i Vejle. Han har en god alder, højde/fysik, kender ligaen og kulturen, skal ikke finde bolig og tid på at falde til (dog ikke venstrebenet) - plug & play
Comment
-
Kolding IF har tidligere afvist millionbud. Vi Kan ikke 'BARE' være med økonomisk.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Enig og kun et år tilbage af sin kontrakt, det kan vi sagtens økonomisk, hvis vi lyster.
Han har været omtalt som stor profil i flere år. Jeg kender ham dog ikke som type, så kan da være han ikke passer ind i AZ's spillestil.
Comment
Comment