Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Plus søren krogs løn :) den stoppede osse 1/7:)
    Søren krogs løn kan være en ekstraordinær udgift i regnskabet, man kan ikke nødvendigvis betragte udløbet af udgiften som en udvidelse af budget .... men det kan jo være at du har gættet rigtigt alligevel ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Søren krogs løn kan være en ekstraordinær udgift i regnskabet, man kan ikke nødvendigvis betragte udløbet af udgiften som en udvidelse af budget .... men det kan jo være at du har gættet rigtigt alligevel ;-)
      SKs løn kan da aldrig være en ekstraordinær udgift i regnskabet !

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Fedt. Videre. Ca 2 mill i lommen og en stor videresalg var nok det optimale
        Det er ærgerligt at det ender på den måde, spilleren fik aldrig det store gennembrud og OB har investeret meget i denne spiller

men OB melder helt ærligt ud:

"Da vi efter et længere forløb ikke var i stand til at opnå enighed om forlængelse, er denne transfer den bedst mulige løsning for begge parter, siger sportsdirektør i OB, Troels Bech"

Et godt signal fra klubben, man vil undgå at udvikle spillere der så kan gå til en anden klub gratis

Personligt forstår jeg ikke spilleren, det er da ikke et skridt op at skifte til den klub - på OB's vegne synes jeg at det er en OK løsning, nu da spilleren ikke ville forlænge med mulighed for et gennembrud, han havde endda trænerens fulde opbakning

Vi må håbe "at der kommer en god løsning i morgen ..."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

SKs løn kan da aldrig være en ekstraordinær udgift i regnskabet !
          Det må du gerne bevise

Comment

Det må du gerne bevise

Det er da bare en almindelig udgift.

Sjovt, som jeg altid skal bevise noget, mens I andre... thjaaa

Comment

Det må du gerne bevise
              Det bliver svært hvis ikke man har adgang til specifikationshæftet i OS&E’s regnskab men normen er, at løn er løn og dermed lønudgifter uagtet om det er spillere, trænere, administrationsfolk eller alle andre der er lønnet i OS&E lige meget om de er nuværende eller tidligere ansatte. Opsiges folk/funktionærer med tre måneders løn bliver det heller ikke en ekstraordinær udgift men fortsat løn. Det kan hensættes til andre konti men er ikke ekstraordinært, der er budgetteret med dem på et tidspunkt.

Det ville være mere naturligt at bede om bevis for noget der ligger udenfor normen - men jeg kan jo tage fejl.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Dem som kender nogle, som kender nogen, som har nogle kilder, kan i ruske lidt i dem og spørge om de har hørt noget???

Der er så dødt med rygter ind i denne her tråd, at jeg nogle gange savner Svinet

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det bliver svært hvis ikke man har adgang til specifikationshæftet i OS&E’s regnskab men normen er, at løn er løn og dermed lønudgifter uagtet om det er spillere, trænere, administrationsfolk eller alle andre der er lønnet i OS&E lige meget om de er nuværende eller tidligere ansatte. Opsiges folk/funktionærer med tre måneders løn bliver det heller ikke en ekstraordinær udgift men fortsat løn. Det kan hensættes til andre konti men er ikke ekstraordinært, der er budgetteret med dem på et tidspunkt.

Det ville være mere naturligt at bede om bevis for noget der ligger udenfor normen - men jeg kan jo tage fejl.
                  Tak

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Dem som kender nogle, som kender nogen, som har nogle kilder, kan i ruske lidt i dem og spørge om de har hørt noget???

Der er så dødt med rygter ind i denne her tråd, at jeg nogle gange savner Svinet
                    Det er helt vildt så stille der er.

Særligt i betragtning af, at vi mangler på så mange positioner, og må have været godt omkring på diverse skyggelister og agentkontorer.

Man skulle næsten tro, at OB selv har en interesse i lidt rygter, der alt andet lige kan signalere til omverdenen, at de er aktive og arbejder på noget.

Comment

Det står stadig mere klart at TB ikke har penge i kassen til at betale transfers med - han er derfor tvunget ud i at vente til sidst i vinduet. Hvorfor han så har solgt ud af stamspillere tidligt i vinduet er svært at forstå - men måske et krav fra NT - når buddene nu forelå ? Der spilles højt spil med klubbens position i Superligaen efter min mening. Vi risikerer at miste træneren på det her cirkus og hvis vi starter med at tabe for mange points bliver vi nok heller ikke attraktive for de transferfrie spillere sidst i vinduet - og vi ender med sangen om " når vi nu ikke kan få dem vi gerne vil have, hellere undvære 2 rigtige end få en forkert ind, vores egne talenter skal have plads ....fortsæt selv sangen"
                      Hvis NT ønsker en bæredygtig superligaklub i nærheden af top 6 skal han investere i truppen NU - ellers går det galt

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                        Det står stadig mere klart at TB ikke har penge i kassen til at betale transfers med - han er derfor tvunget ud i at vente til sidst i vinduet. Hvorfor han så har solgt ud af stamspillere tidligt i vinduet er svært at forstå - men måske et krav fra NT - når buddene nu forelå ? Der spilles højt spil med klubbens position i Superligaen efter min mening. Vi risikerer at miste træneren på det her cirkus og hvis vi starter med at tabe for mange points bliver vi nok heller ikke attraktive for de transferfrie spillere sidst i vinduet - og vi ender med sangen om " når vi nu ikke kan få dem vi gerne vil have, hellere undvære 2 rigtige end få en forkert ind, vores egne talenter skal have plads ....fortsæt selv sangen"
                        Hvis NT ønsker en bæredygtig superligaklub i nærheden af top 6 skal han investere i truppen NU - ellers går det galt
                        Svaret du ikke på dit første spørgsmål med din første linje?

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Svaret du ikke på dit første spørgsmål med din første linje?
                          Er det dig Dahlslykke ?

Comment

Er det dig Dahlslykke ?
                            Næ.

Men du besvarer da hele dit indlæg med din første linje.

Kort opsummeret:

OB fattes penge, derfor sælger man stamspillere. Hvorfor sælger OB så stamspillere og spiller højt spil?

Comment

De (eller TB) har vel heller ikke lagt skjul på, at der ikke er vildt mange penge at gøre med. Jeg forventer vi henter et par transferfrie og måske en mere for ~€1 mio.

Jeg tror simpelthen ikke på det er et krav fra NT, at specifikke spillere skal sælges på specifikke tidspunkter. Især ikke når det er spillere som Bürgy og Yaya. Ingen af de sportsdirektører vi har haft har indikeret, at han blander sig i detaljer som det. Han er nok en del inde over beslutningen hvis der er tale om et kæmpesalg som med Minteh. Ellers har TB et budget han kan disponere som han vil.

Ift. at sælge tidligt uden at have erstatninger klar, gætter jeg på, at TB forventede at have en eller flere erstatninger klar for uger siden, men det er ikke lykkedes. Om det så er fordi de har været for nærige, har sigtet for højt eller bare været uheldige. Det ved de nok kun selv. Faktum er i hvert fald, at vi er meget presset pt. Det er TBs job at løse. Han må jo åbenbart vurdere, at selvom vi skulle få en skidt start pga. mangelfuld trup, så er Zorniger og det der kommer ind senere godt nok til, at det kan hentes igen. Jeg er på linje med dig: jeg har mine tvivl. Frygter vi er ret så skrøbelige og det bliver svært at komme tilbage efter en skidt start. Måske bliver det også sværere at lokke spillere til hvis vi har fået tæv i de første par kampe.

Comment

SF har lavet interview med TB

https://fyens.dk/ob/ob-s-sportsdirek...1df06572c69-12

TB siger bla at han plejer at bruge ca 30% af sin tid på transfers i vinduer generelt. Lige nu bruger han tæt på 100%

Comment

Working...
                                X