Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
måske ikke - men han må da også selv kunne se at han er kommet tættere på. Han var ikke god nok til at begynde med og har nu kæmpet sig ind i varmen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tvivler. Kan han være tilfreds med den spilletid han har fået i år? Nok ikke
Tror nogle af de unge slår sig lidt på AZ og nok ikke syntes det er særlig sjovt under ham. De fleste værdsætter ham først nogle år efter
Træls hvis han smutter. Men så må vi få os godt betalt og satse på de næste talenter på rampen. Der kommer nye hele tiden
Men ja det er ikke sikkert det er nok...den er godt nok træls hvis man er nødt til at sælge nu, men ønsker han ikke at forlænge er der ikke så meget at gøre.
Comment
-
Var der et bedre mønster under Westström og Jesper Hansen?. Tæller McCoy og Ejdum med i dit mønster?.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nej... måske selv de mest hengivne TB støtter snart kan begynde at se et mønster...
Det eneste mønster jeg kan se er din kærlighed til FCN’s akademi for deres Egyptiske penge samt din konstante evne til at provokere her på Forum.
- Likes 8
Comment
-
men han er jo netop begyndt at få mere spilletid. Træneren skal ikke "give" spillerne tid på banen hvis ikke de er gode nok. Jo - hvis (og når) vi har så solidt et hold, at man kan komme foran 2 eller 3 - 0 og kontrollere en kamp hjem, kunne vi det. var det oplagt at bringe akademisterne noget mere de sidste 15-20 min, og få dem sluset ind.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Altså et mønster i at Zorniger ikke giver ham ret meget spilletid?
Men så stabilt har holdet jo bare ikke været det sidste år.
Jeg er ikke i tvivl om at WM kan få sit gennembrud i OB, han har virkelig taget nogle store skridt - men det kræver jo lidt tålmodighed fra hans side og en forlængelse. Kan det tænkes han afventer om Ejdum sælges og om der så åbner en plads, eller om OB går på markedet?Last edited by mhbp; 28-06-2026, 22:17.
Comment
-
jeg syntes vi begynder at se et mønster, at man langsomt begynder at blive bedre til at sluse talenterne ind på holdet, og så mangler man liiige at knække koden ifht kontrakter så man kan holde dem et år eller to mere inden man er nødt til at sælge. Ejdum og McCoy har man jo formået at lave længere kontrakter med. Så mon ikke det kommer, i mellemtiden er det da træls at se når man er nødt til at sælge en spiller for tidligt - men vil de videre, så er der ikke så meget at gøre.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Var der et bedre mønster under Westström og Jesper Hansen?. Tæller McCoy og Ejdum med i dit mønster?.
Det eneste mønster jeg kan se er din kærlighed til FCN’s akademi for deres Egyptiske penge samt din konstante evne til at provokere her på Forum.
Får man implementeret en mere tydelig stil / udtryk i spillet på 1. holdet og på akademiet, så kan man blive endnu bedre til at få de unge ind. Som de gør i FCN....men de har så også øvet sig på det de sidste hvad....20 år?
Comment
-
Enig i at de unge skal være gode nok. Og som du siger er han jo kommet tættere på holdet mod slutningen af foråret, hvilket også er derfor at det overrasker mig en smule, at han ikke er interesseret i at forlænge.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men han er jo netop begyndt at få mere spilletid. Træneren skal ikke "give" spillerne tid på banen hvis ikke de er gode nok. Jo - hvis (og når) vi har så solidt et hold, at man kan komme foran 2 eller 3 - 0 og kontrollere en kamp hjem, kunne vi det. var det oplagt at bringe akademisterne noget mere de sidste 15-20 min, og få dem sluset ind.
Men så stabilt har holdet jo bare ikke været det sidste år.
Jeg er ikke i tvivl om at WM kan få sit gennembrud i OB, han har virkelig taget nogle store skridt - men det kræver jo lidt tålmodighed fra hans side og en forlængelse. Kan det tænkes han afventer om Ejdum sælges og om der så åbner en plads, eller om OB går på markedet?
Omvendt kan der jo ske ting som vi ikke kender til. Kan være Zorniger har andre planer, eller at William Martin vil have en større garanti for spilletid eller hvad ved jeg. Men det er da ærgerligt, når man mod slutningen af sæsonen sad med følelsen af at han kunne lægge på i den kommende sæson
Comment
-
At Troels Bech konsekvent skulle tilbyde de unge spillere dårlige kontrakter, synes jeg lidt er et postulat uden særlig meget evidens for at kunne sige.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
At man ikke giver de unge talenter nogle ordentlige kontrakter/tillid som eksempelvis FCN.
Og når det kommer til tillid, så skal den vel i lige så høj grad komme fra træneren. Så hvis Zorniger er tøvende i forhold til at spille William Martin, skal Troels Bech så komme og diktere hvem der skal starte overfor træneren?
- Likes 4
Comment
-
Betalt med Egyptisk valutaOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
At man ikke giver de unge talenter nogle ordentlige kontrakter/tillid som eksempelvis FCN.
Jeg kender godt selv svaret (provokatør), men forklar mig lige med dine egne ord hvorfor du bruger din tid på OB's forum når du så åbenlyst har større sympati for klubber som FCN og FCM?.
- Likes 3
Comment
-
Jeg gætter på skylden også her skal findes hos TB.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Betalt med Egyptisk valuta
Jeg kender godt selv svaret (provokatør), men forklar mig lige med dine egne ord hvorfor du bruger din tid på OB's forum når du så åbenlyst har større sympati for klubber som FCN og FCM?.
- Likes 4
Comment
-
Jeg kan også godt finde Onlines provokationer og pointer lige en tand for fordummende og enerverende.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Betalt med Egyptisk valuta
Men nu er det jo ikke ulovligt, at interessere sig for debatten om OB selvom man sympatiserer med andre projekter. Desuden er det jo en sund nok øvelse, at holde andre klubbers succes op mod OB's måde at drive klub på, som en slags spejl eller inspiration.
At jeg så ikke et sekund ville bytte OB ud med FCN (eller FCM) er så en anden side af sagen, og hvis OB's succes fortrinsvis blev bygget på ryggen af ghanesiske talenter, så ville jeg nok stille mig selv spørgsmålet, gad vide, hvor min klub er på vej hen?
Lad Online være - jeg tror ikke, der er nogen, der ikke er fuldt ud bevidste om hans ekstreme bias' - det er et præmis, man må acceptere, hvis man skal debattere med ham.
- Likes 1
Comment
-
Er Troels i virkeligheden en hovedrig egypter, der har postet penge i FCN - og andre klubber, for at få Bjørn Wesstrøm se dårligere ud end han var, og få ham fyret, så han selv kunne overtage magten i OB og med fuldt overlæg skylle fynske talenter ud til ingen penge, fordi han nægter at forlænge kontrakter med dem, mens han befolker klubben med tyskere??Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Jeg gætter på skylden også her skal findes hos TB.

The plot thickens..... 
- Likes 3
Comment
-
Et indslag som peger finger af ligegyldige indslag, men ikke bidrager med andet end et ligegyldigt indslag.Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægDet ligegyldige forum - 0 rygter men masser af ligegyldig mudderkastning....flot og intetsigende
Ohhh the sweet irony :)
- Likes 5
Comment
-
Aberdeen købte ham for 800.000 pund (klubrekord), så mon ikke de gerne vil have de penge hjem igen?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDebrechen fra Ungarn har angiveligt fået afvist flere bud på Keskinen. Prisen skulle være 800.000 pund, så lige i underkanten af 1 mill euro.
Så pengepungen skal findes frem hvis man vil have ham.
Han skulle angiveligt være klar på et sommer skifte
Comment
Comment