Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nja. Helt forkert er han vel ikke. Tror interviewet er lavet fredag. Ikke mange SL klubber der har hentet mere end os

Men ingen har vel mistet 10 spillere og har 4 skader. Der ligger forskellen
    Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare TB eller prøve at leve noget specielt positivt ud af en virkelig uholdbar situation omkring, især vores manglende kvalitet i midterforsvaret. Men spillere som Adam Amrani, Noah Lassen og Juul-Sandberg tæller vel også med på ind siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare TB eller prøve at leve noget specielt positivt ud af en virkelig uholdbar situation omkring, især vores manglende kvalitet i midterforsvaret. Men spillere som Adam Amrani, Noah Lassen og Juul-Sandberg tæller vel også med på ind siden.
      Tja tjo. Amrani og Sandberg gør ihverfald på kvantitet siden. Noah Lassen fik jo bare forlænget sin ungdomskontrakt og er ikke en del af SL truppen endnu.

Comment

Tja tjo. Amrani og Sandberg gør ihverfald på kvantitet siden. Noah Lassen fik jo bare forlænget sin ungdomskontrakt og er ikke en del af SL truppen endnu.
        Det kan lyde som jordens tyndeste halmstrå at klynge sig til, men vi må også være åbne for at Juul-Sandberg og Amrani kan blive til faste startere i løbet af sæsonen.

Det kan ingen jo vide med sikkerhed, men der var meget få - hvis nogen overhovedet - der havde forudset Luca Kjerrumgaards, Max Ejdums, Julius Bertel Askous eller Marcus McCoys succes inden vi rent faktisk brugte dem, og blev nødt til at spille med dem kontinuerligt. Faktisk er jeg overbevist om, hvis vi nu finder de gamle tråde frem, at de fleste forum-debattører havde afskrevet både Kjerrumgaard og Ejdum.

Man kunne vel sagtens forestille sig, at enten Amrani eller Friis, Juul-Sandberg/Lassen er fast starter op til næste sæson.

Såååeh mens jeg stadig venter (alt for tålmodigt) på tilgange til forsvaret, så håber jeg også, at nogle af de unge stepper op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det kan lyde som jordens tyndeste halmstrå at klynge sig til, men vi må også være åbne for at Juul-Sandberg og Amrani kan blive til faste startere i løbet af sæsonen.

Det kan ingen jo vide med sikkerhed, men der var meget få - hvis nogen overhovedet - der havde forudset Luca Kjerrumgaards, Max Ejdums, Julius Bertel Askous eller Marcus McCoys succes inden vi rent faktisk brugte dem, og blev nødt til at spille med dem kontinuerligt. Faktisk er jeg overbevist om, hvis vi nu finder de gamle tråde frem, at de fleste forum-debattører havde afskrevet både Kjerrumgaard og Ejdum.

Man kunne vel sagtens forestille sig, at enten Amrani eller Friis, Juul-Sandberg/Lassen er fast starter op til næste sæson.

Såååeh mens jeg stadig venter (alt for tålmodigt) på tilgange til forsvaret, så håber jeg også, at nogle af de unge stepper op.
          Amrani er nok lige tidligt nok men Juul-Sandberh og Vitus kan overraske.
          ville ikke blive overrasket hvis Vitus bliver udlejet a la JS og Jenner .. efter Luca-modellen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

En 17 årig transisionsspiller, en ung 18 årig der har været skadet i 2 år, og en anden ung der kommer hjem fra udlejning.

Synes det er unfair over for de 3, at forvente ret meget af dem den kommende sæson.
            Det er træningsspiller på yderste mandater i truppen.

Comment

Det lyder ikke som en stor transfer, har OB opgivet spilleren eller vil spilleren bare væk?

Og yderst problematisk hvis der forsvinder endnu en fra forsvaret

Comment

Ifølge udenlandske medier har den handel været lukket for flere dage siden. Det var lægeundersøgelsen der manglede/mangler.

Comment

TB erkender at timingen pt i vinduet ikke har været god nok

https://campo.dk/2026/07/20/ob-boss-...-ikke-god-nok/
                  Det mest skræmmende er at han nævner Terkildsen som superligaspiller.
                  Han er så ringe, at han tæller som en minus tilgang.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det mest skræmmende er at han nævner Terkildsen som superligaspiller.
                    Han er så ringe, at han tæller som en minus tilgang.
                    Han har bestemt ikke imponeret endnu. Men han er også blevet kastet rundt i en trup, der er revet op med rødderne.
                    Ved første øjekast ligner det bestemt at han kun bør bruges på højreback. Så må vi se om han kan give noget til holdet.
                    Jeg vil ihverfald give ham en chance

Comment

Han har bestemt ikke imponeret endnu. Men han er også blevet kastet rundt i en trup, der er revet op med rødderne.
                      Ved første øjekast ligner det bestemt at han kun bør bruges på højreback. Så må vi se om han kan give noget til holdet.
                      Jeg vil ihverfald give ham en chance
                      Peter kan bruges på back. Adam kan bruges på back .. vores centerforsvar består af to unge spillere der slog igennem i sidste sæson …

Det er …, frustrerende ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Nogen der ved status på Askous skade ???

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Peter kan bruges på back. Adam kan bruges på back .. vores centerforsvar består af to unge spillere der slog igennem i sidste sæson …

Det er …, frustrerende ..
                          Hvad mener du? Han er da hentet som højreback og har det som sin foretrukne position

Comment

Hvad mener du? Han er da hentet som højreback og har det som sin foretrukne position
                            Han er uden tvivl hentet som backup for McCoy. Derudover kan han vikariere på en del andre pladser hvis det kniber.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

En 17 årig transisionsspiller, en ung 18 årig der har været skadet i 2 år, og en anden ung der kommer hjem fra udlejning.

Synes det er unfair over for de 3, at forvente ret meget af dem den kommende sæson.
                              Det er træningsspiller på yderste mandater i truppen.
                              Det argument hører man hver gang, sådan sagde folk også om Kjerrumgaard, Ejdum, Slotsager, Askou og McCoy.

De er for unge, vi kan ikke forvente de skal gå ind og præstere - og alligevel så har vores talenter gang på gang vist, at de har meget mere at byde på, end vi giver dem kredit for herinde.

Comment

Er han bedre end McCoy eller Owusu?

Jeg ser ham mest som en erstatning for Grubbe ..

Comment

Working...
                                X