Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Er det ikke mange år siden deltagelse i Europa har været en del af målsætningen?Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Ja, det er rigtigt. Og det betyder vel ret beset også, at de spillere vi nu skal have ind, skal koste meget små beløber i transferindtægter..
I regnskabet indgår i øvrigt, at de budgetterer med, at OB er med i Europa League en gang hver femte år. Men ved ikke, hvad man skal ligge i det.
Hvis de seriøst regner med det, så er de sgu mere forskruede, og rablende naive end min værste forestilling om dem.
Det svarer til at jeg indregner lottogevinst i mit privatbudget og samtidig kun spiller en række hver sjette uge.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
-
Umiddelbart som jeg læser det, så indgår det. Uden jeg dog har en doktorgrad i læsning af budgetter. Helt utroligt svært at tyde OSE's budgetter må jeg sige.
Men alt i alt synes jeg dette sige noget, om hvor svær i position TB er i. Vi vil jo gerne have signings, der kan rykke os som klub. MEN der er jo kun lønkroner og ikke nogen transferkroner at købe spillere for. Spændende at se, hvem vi henter.
Comment
-
det er én spiller a la Keskinen eller Ouedraogo...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jammen så er det jo de der 5-5,5 mill euro i salg. Altså ca 40 mill og så har TB ca 1 mill euro at købe for. Så passer det jo stadig meget godt.
Hvis man så har år hvor man sælger for de der 7+ mill euro kan der godt bruges lidt mere
Så kan man kun drømme om hvad Top 6 og et gruppespil i Conference league vil betyde
Håber godt nok ikke det er så stramt - så kommer vi jo ingen vejne hvis det er tilfældet.
Så er det Peter Therkildsen'er herfra - det rimer ekstremt dårligt på top 6.
Hvis det vitterligt er det transferbudget man har...så kan målsætningen aldrig komme over "overlevelse", og selv det vil blive svært.
- Likes 1
Comment
Comment