Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg kan acceptere hvis vi sælger Ouedraogo, for et højt beløb, og Thorborg eller Troels siger i pressemeddelsen, at pengene bliver brugt direkte på nye spillere.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig.
Og hvis man nu bare vidste at de potentielle 30 mill(som ville være tjent udover budgettet på 37,5 mill) ville blive geninvesteret i holdet og der ville blive købt 2-3 store profiler, kunne man måske godt se en idé i det, for en klub som OB. Men det ved vi jo at det ikke sker. Og derfor skal vi som fans syntes at det er en dårlig idé IMO
Men det ved vi alle sammen godt - ikke sker.
Ouedraogo, er SÅ vigtig. Jeg vil næsten sige han lige nu er vores vigtigste mand.
- Likes 3
Comment
-
Nu må I sgu stoppe; vi kan ikke acceptere at én eneste starter mere sælges.
Truppen er sprængt til atomer. Det her er fodbold, en sport, og ikke alt muligt andet pis.
Den trup vi har nu spiller om nedrykning, og rykker vi ned igen, så tror jeg vi tager AaB i hånden hvad hvad fremtid angår.
- Likes 3
Comment
-
Enig, det er vanvittigt at det med 5 dage til sæsonstart, med en absurd tyndt og dårligt besat hold, overhovedet er et emne om man bør sælge en af holdets vigtigste spillere...Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægNu må I sgu stoppe; vi kan ikke acceptere at én eneste starter mere sælges.
Truppen er sprængt til atomer. Det her er fodbold, en sport, og ikke alt muligt andet pis.
Den trup vi har nu spiller om nedrykning, og rykker vi ned igen, så tror jeg vi tager AaB i hånden hvad hvad fremtid angår.
- Likes 5
Comment
-
- Der skal lyde en stor tak til alle mine holdkammerater, trænere, stab og alle i og omkring klubben for at have været en stor del af min udvikling som fodboldspiller, men også som menneske. Og til sidst vil jeg gerne takke klubbens fantastiske fans for deres enorme støtte, både i medgang og modgang – det er værdsat. Jeg ønsker OB alt det bedste, slutter den nu tidligere stribe.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jenner har ikke kopieret Ejdums afskedsord.
God vind til den unge mand!
- Likes 10
Comment
-
Imponerende at Lyngby kunne finde en venstrebenet CB i dette megasvære marked
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...helgi-aronsson
Ja, han er ikke en etableret spiller fra en top5-liga, men mindre kan vel også gøre det
- Likes 1
Comment
-
Mon ikke OB kunne finde en venstrebenet CB fra Island hvis det var det vi ville. Tænker man sigter højere, men synes at tiden efterhånden peger i retning af at vi måske er for nærige... Man må jo tænke at vi vælger at sælge den eller de første kampe, og så først indtræder i turneringen i runde 3, 4, 5 stykker.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægImponerende at Lyngby kunne finde en venstrebenet CB i dette megasvære marked
Ja, han er ikke en etableret spiller fra en top5-liga, men mindre kan vel også gøre detStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
- Likes 4
Comment
-
Hverken du eller jeg kender jo til ham der, men jeg kan jo konstatere at han har lidt over 1000 minutter i den bedste islandske række, som sit claim to fame. Jeg ved ikke lige om det er det du går og drømmer om. OB ville muligvis også kunne hente ham der, hvis de gad, men Troels Bech er jo tydeligvis ikke så forhippet på bare at hente *nogen*.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægImponerende at Lyngby kunne finde en venstrebenet CB i dette megasvære marked
Ja, han er ikke en etableret spiller fra en top5-liga, men mindre kan vel også gøre det
Jeg er også frustreret over at der ikke er sket mere, men lad os nu lade være med at synke så dybt at udpege alle spillere der bliver hentet til Superligaen, som værende nogen der kunne forstærke os, når vi ikke aner noget om de spillere.
- Likes 4
Comment
-
Jeg nævnte intet om, at han kunne forstærke os... blot at der er tilgængelige venstrebenede CBere i markedet !Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hverken du eller jeg kender jo til ham der, men jeg kan jo konstatere at han har lidt over 1000 minutter i den bedste islandske række, som sit claim to fame. Jeg ved ikke lige om det er det du går og drømmer om. OB ville muligvis også kunne hente ham der, hvis de gad, men Troels Bech er jo tydeligvis ikke så forhippet på bare at hente *nogen*.
Jeg er også frustreret over at der ikke er sket mere, men lad os nu lade være med at synke så dybt at udpege alle spillere der bliver hentet til Superligaen, som værende nogen der kunne forstærke os, når vi ikke aner noget om de spillere.
- Likes 2
Comment
-
"Hvis vi ville"... jamen, hvorfor har vi så ikke gjort det, hvis markedet ellers er så svært og vi står til at tabe endnu en sæsonstart på gulvetOprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
Mon ikke OB kunne finde en venstrebenet CB fra Island hvis det var det vi ville. Tænker man sigter højere, men synes at tiden efterhånden peger i retning af at vi måske er for nærige... Man må jo tænke at vi vælger at sælge den eller de første kampe, og så først indtræder i turneringen i runde 3, 4, 5 stykker.
- Likes 1
Comment
-
Det kan næppe siges bedre. Det er vist over 3000 min. i SL OB har som krav/indikator på en succesfuld transision fra akademiet. Som TB selv udtrykker det så koger vand ikke ved at hælde to kopper 50 grader varmt vand sammen.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hverken du eller jeg kender jo til ham der, men jeg kan jo konstatere at han har lidt over 1000 minutter i den bedste islandske række, som sit claim to fame. Jeg ved ikke lige om det er det du går og drømmer om. OB ville muligvis også kunne hente ham der, hvis de gad, men Troels Bech er jo tydeligvis ikke så forhippet på bare at hente *nogen*.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Nu er spillerne her så ung, at det er muligt, at der er tale om 50 grader, til gengæld vil der værw mulighed for at få ham til at koge.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan næppe siges bedre. Det er vist over 3000 min. i SL OB har som krav/indikator på en succesfuld transision fra akademiet. Som TB selv udtrykker det så koger vand ikke ved at hælde to kopper 50 grader varmt vand sammen.
- Likes 1
Comment
Comment