Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Ja fordi de der kan købes dag-til-dag for de penge vi har ikke er gode nok, hvilket givetvis er vurderingen med spillere fra den islandske række. Vi kan jo bare give kontrakt til Mikkel Kirkeskov. Han har jo tilbudt sig. Men det ville være langt under niveau imo.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
- Likes 1
-
Det er bare ikke det vi har brug for pt. .. Amrani er sikkert også mulig at får til at koge :)Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Nu er spillerne her så ung, at det er muligt, at der er tale om 50 grader, til gengæld vil der værw mulighed for at få ham til at koge.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Det bliver spændende at se, om vi så kan få de spillere vi vil have.Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
Ja fordi de der kan købes dag-til-dag for de penge vi har ikke er gode nok, hvilket givetvis er vurderingen med spillere fra den islandske række. Vi kan jo bare give kontrakt til Mikkel Kirkeskov. Han har jo tilbudt sig. Men det ville være langt under niveau imo.
Til en pris vi vil betale.
Vær sikker på dem der kommer ind, vil komme under lup i en grad vi ikke har set før.
- Likes 3
Comment
-
TB må gerne stjæle den her fra mig: “en gryde kommer ikke i kog ved at fjerne fire kopper med sin øse og samtidig lukke for hanen og slukke for blusset”Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan næppe siges bedre. Det er vist over 3000 min. i SL OB har som krav/indikator på en succesfuld transision fra akademiet. Som TB selv udtrykker det så koger vand ikke ved at hælde to kopper 50 grader varmt vand sammen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
TB må gerne stjæle den her fra mig: “en gryde kommer ikke i kog ved at fjerne fire kopper med sin øse og samtidig lukke for hanen og slukke for blusset”
point taken, men kommentaren gik specifikt på en venstrebenet cf'er.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det må vist være lidt frit fra din hukommelse mht. minutter og forstår ikke hvor TBs såkaldte guldkorn passer ind her.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan næppe siges bedre. Det er vist over 3000 min. i SL OB har som krav/indikator på en succesfuld transision fra akademiet. Som TB selv udtrykker det så koger vand ikke ved at hælde to kopper 50 grader varmt vand sammen.
FCM/FCN siger, at et talent (som de skal sælge for et stort millionbeløb- +50 millioner) skal havde spillet mellem 100 - 150 SL-kampe for at være interessante for store klubber. Det er derfor de også begge har de laveste gennemsnitsaldre i SL, da de giver talenterne chancen og ikke som os "opdrager" dem og "smider dem væk".
Mener nemt at et talent fra Island kunne styrke os nu (men selvfølgerlig ikke alene).
Comment
-
Du kan skrue lige så meget op for blusset du vil, men gryden kommer aldrig i kog uden noget indhold !Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
TB må gerne stjæle den her fra mig: “en gryde kommer ikke i kog ved at fjerne fire kopper med sin øse og samtidig lukke for hanen og slukke for blusset”Last edited by Online; i går, 17:00.
- Likes 4
Comment
-
De 3.000 minutter kommer fra Next-Level Strategien:Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det må vist være lidt frit fra din hukommelse mht. minutter og forstår ikke hvor TBs såkaldte guldkorn passer ind her.
FCM/FCN siger, at et talent (som de skal sælge for et stort millionbeløb- +50 millioner) skal havde spillet mellem 100 - 150 SL-kampe for at være interessante for store klubber. Det er derfor de også begge har de laveste gennemsnitsaldre i SL, da de giver talenterne chancen og ikke som os "opdrager" dem og "smider dem væk".
Mener nemt at et talent fra Island kunne styrke os nu (men selvfølgerlig ikke alene).
https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...-og-spillestil
Kunne godt forestille mig at Jenner bliver den næste der forlader OB og af et par klubber slår større igennem .. syntes ikke at vi smider dem væk men der ER spillere i OB’s ungdom som ikke når 3.000 min og slår igennem andre steder. Så må vi tage til takke med ungdomskompensation og forhåbentligt gode klausuler."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Beklager, jeg følger ikke Stemmer fra Ådalen, så havde ikke læst det statement.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De 3.000 minutter kommer fra Next-Level Strategien:
https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...-og-spillestil
Kunne godt forestille mig at Jenner bliver den næste der forlader OB og af et par klubber slår større igennem .. syntes ikke at vi smider dem væk men der ER spillere i OB’s ungdom som ikke når 3.000 min og slår igennem andre steder. Så må vi tage til takke med ungdomskompensation og forhåbentligt gode klausuler.
Forestiller... han er jo allerede væk
Tror vi gør det fint med de unge talenter i akademiårene, men fejler ofte mht. overgangen til SL-truppen, da de bliver for gamle igennem hele systemet !
Comment
-
Tanken strejfede mig seriøst tidligere i dag: Gad vide, om man samler den nye “flok”, så man kan præsentere hele lortet på en gang og stikke en strakt langemand til alle kritikerne?Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægLad os nu se. Måske holder Tom Cruise endnu en tale, og TB får et kvarter mere til at færdiggøre kontrakterne på de ~ 5 nye startere, jeg forventer vi præsenterer i morgen :).
- Likes 1
Comment
-
I så fald, er man da mere retarderet end jeg kan forestille mig.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Tanken strejfede mig seriøst tidligere i dag: Gad vide, om man samler den nye “flok”, så man kan præsentere hele lortet på en gang og stikke en strakt langemand til alle kritikerne?
Det er på ingen måde et power move at vente med at præsentere spillere og svække vores sæsonstart ved ikke at få spillet dem ind
- Likes 8
Comment

God kamp.
Comment