Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Bonde kunne jo også være på vej videre - uanset, så er der udløb om et år så han er næppe en man skal bygge op om. Vitus har vi jo intet set til, så jeg ville blive meget overrasket hvis han pludselig stod til at få bare Grubbes antal minutter næste sæson. Og så længe der ikke er forlænget med Martin er der jo også en risiko for han skal videre.

    Midten er klart ikke der vi har det største og mest akutte behov. Men det kan hurtigt blive aktuelt, og uanset så vil jeg velkomme noget mere konkurrence. Det var rart at Få Anssi ind - gav os faktisk muligheden for at skifte inde centralt.
    Gode pointer .. 100
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

      https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TB udelukker ikke 2 midtforsvarer… Men man skal ikke drømme om Slotsager

        https://fyens.dk/ob/ob-solgte-mest-b...899df2779ce-19
        Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Tror simpelthen ikke på, at Slots kommer hjem før TB er væk fra Ådalen
          TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
          Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            TB er ikke problemet her. Han agent er. Slotsager elsker OB og har ingen problemer med TB.
            Og hvis du tror eller har hørt andet er det forkert IMO
            Nej, for en gang skyld er du forkert på den

            Go' weekend

            Comment

            Working...
            X