Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lader ikke til at klubber som Horsens, FCM, Kolding, Lyngby, Middelfart, Fredericia m.fl. har den holdning, da de alle har handlet/handler i dag på trods af VM
    OB har også handlet.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis man ser på tværs af Superligaen, så har der generelt været meget lidt aktivitet. Så hvad enten man vil det eller ej, så har VM vel en indflydelse
    det siger jeg heller ikke at det ikke har.

MEN det er jo ikke noget nyt at et VM påvirker transfermarkedet. Og ender man så med 3 kontraktfrie tyskere - kunne man så ikke have hentet dem noget før?

Lad os se når de engang begynder at lande nogle spillere om det har været ventetiden værd.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lad os se - hvis vi ender med at signe tre kontraktfrie tyskere fra 3. bundesliga, så ved jeg ikke helt hvor meget jeg ender med at købe det "argument"

For at det skal holde så er det profiler på kontrakter, man køber fri der skal landes - fra klubber der så seslv har skulle have noget andet på plads osv.

Vi må se, meeen jeg syntes godt nok de er ved at have trukket den lige langt nok.
    Hvis man ser på tværs af Superligaen, så har der generelt været meget lidt aktivitet. Så hvad enten man vil det eller ej, så har VM vel en indflydelse

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Det kan du ikke være bekendt Plum. Det modsiger Kielberg og Onlines agumenter for hvorfor OB og Troels gør det så forbandet dårligt. Skam dig
    Lader ikke til at klubber som Horsens, FCM, Kolding, Lyngby, Middelfart, Fredericia m.fl. har den holdning, da de alle har handlet/handler i dag på trods af VM

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Det kan du ikke være bekendt Plum. Det modsiger Kielberg og Onlines agumenter for hvorfor OB og Troels gør det så forbandet dårligt. Skam dig
    lad os se - hvis vi ender med at signe tre kontraktfrie tyskere fra 3. bundesliga, så ved jeg ikke helt hvor meget jeg ender med at købe det "argument"

For at det skal holde så er det profiler på kontrakter, man køber fri der skal landes - fra klubber der så seslv har skulle have noget andet på plads osv.

Vi må se, meeen jeg syntes godt nok de er ved at have trukket den lige langt nok.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Synes da også det er noget der bliver fremhævet af flere sportsdirektører og eksperter som en selvfølgelighed hver gang der er VM. For mig at se er det ikke anderledes end når en træner udtaler, at holdet skal tilpasse nogle ting i spillet når de skal møde et hold på en dårlig bane eller på kunstgræs (og ikke er vant til det). Det er ikke en undskyldning, men en alment kendt udfordring som i sidste ende er fælles for alle. Måske bliver ting forsinket, men TB og co. skal kunne håndtere det.
    sidste år var det klub vm...

Selvfølgelig spiller det en rolle, men omvendt så er det jo åbenbart muligt at handle - OB har selv solgt en spiller. Jeg har da lige set at FCM har hentet en...og tænker der er flere eksempler.

Nu er tyskerne røget ud - det må jo åbne op for en del af det markede vi kigger på.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Synes da også det er noget der bliver fremhævet af flere sportsdirektører og eksperter som en selvfølgelighed hver gang der er VM. For mig at se er det ikke anderledes end når en træner udtaler, at holdet skal tilpasse nogle ting i spillet når de skal møde et hold på en dårlig bane eller på kunstgræs (og ikke er vant til det). Det er ikke en undskyldning, men en alment kendt udfordring som i sidste ende er fælles for alle. Måske bliver ting forsinket, men TB og co. skal kunne håndtere det.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ter-pa-kabalen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Valdemar Lund - tager fra Vejle tilbage til Molde . Vejle har ikke ønsket at indløse frikøbsklausulen. Er han relevant for OB ? Venstrebenet stopper, 1,93 cm og 23 år. Jeg synes han gjorde et godt indtryk i FCK og var også ok spillende på et svagt Vejle hold som jeg husker det.
    Han spillede sin bedste kamp mod OB. Men ellers har han været piv ringe. Det er Vejle der bare har sagt nej tak som jeg hører det. Det var han også i FCK og i Molde kan han ikke bruges. Kæmpe nej tak IMO

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Valdemar Lund - tager fra Vejle tilbage til Molde . Vejle har ikke ønsket at indløse frikøbsklausulen. Er han relevant for OB ? Venstrebenet stopper, 1,93 cm og 23 år. Jeg synes han gjorde et godt indtryk i FCK og var også ok spillende på et svagt Vejle hold som jeg husker det.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Jeg tog bare et forbehold på forskud, da mine kilder ofte bliver betvivlet, når historierne ikke passer i deres egne narrativer

LR er også journalist, men alligevel er mange efter ham, når han kommer med et rygte/historie
    Øhm at kaldte du lige en journalist fra Skysport din egen kilde?
    Tænker mere det er dine “kilder” der siger Slotsager aldrig kommer til OB under TB, folk betvivler.
    Når du så kun kan bakke det op af en 2,5 år gammel bold artikel.
    Eller dine “kilder” der siger TB maks holdte et år i jobbet.
    Osv osv.

Tænker heller ikke nogen kommer efter dig, hvis du poster et rygte fra fyens eller campo

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Hvorfor skulle en SkySports journalist ikke være troværdig?
    Jeg tog bare et forbehold på forskud, da mine kilder ofte bliver betvivlet, når historierne ikke passer i deres egne narrativer

LR er også journalist, men alligevel er mange efter ham, når han kommer med et rygte/historie
    Last edited by Online; 30-06-2026, 06:49.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Zorniger om kampen og truppen

https://www.tv2fyn.dk/odense/zornige...-truppen-29a9e

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    https://x.com/anthonyrjoseph/status/...zDg_6Pct8O4vEw

Ved ikke hvor troværdig denne kilde er!
    Hvorfor skulle en SkySports journalist ikke være troværdig?

Leave a comment:

Working...
X