Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Den “historie” kommer til at køre indtil CE tager en beslutning. Tror helt sikkert vi er rigtig langt nede på CE’s liste, hvis vi overhovedet er på den, så nej, jeg tror ikke rigtig på det, men “historien” kommer til at køre, mest for at journalisterne kan krydse af de har lavet en artikel……og nogen bliver jo ved med at trykke på “den samme” historie.

Men kæft jeg savner et konkret rygte
    helt enig - der sker ikke noget lige pt., det er begrænset med rygter så her en en "historie" man kan fortælle.

Siger lidt hvor meget vi længes efter lidt nyheder at de mest diskuterede rygter er Eriksen, og Mortensen til Brøndby...

ville være dejligt med en reel historie med lidt mere kød på benet

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2026-06...eriksen-rygter

Det er ihvertfald ikke en total afvisning at se CE i OB.​
    Men med CE's udtalelser om at han går efter EM2028, så har jeg svært ved at se ham komme "hjem" til OB. Omvendt har Danmark aldrig vundet EM, uden en OB'er i truppen

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Den “historie” kommer til at køre indtil CE tager en beslutning. Tror helt sikkert vi er rigtig langt nede på CE’s liste, hvis vi overhovedet er på den, så nej, jeg tror ikke rigtig på det, men “historien” kommer til at køre, mest for at journalisterne kan krydse af de har lavet en artikel……og nogen bliver jo ved med at trykke på “den samme” historie.

Men kæft jeg savner et konkret rygte

Leave a comment:

• Faurskov
    replied

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke vi har 10-15% på Aske A også?

https://campo.dk/2026/05/29/blev-for...dvarm-dansker/

Det kan løbe op det hele
    Yes, det vil være helt perfekt hvis både Adelgaard og Breum sælges denne sommer.

En spiller som Anders Klynge er så vidt jeg kan se kommet meget i overskud oppe i Bodø, han ville da være et godt supplement til vores midtbane så spillere som Ejdum, Suhonen, Falk og Ouedrogo kan få noget kamp om pladserne og mulighed for restitution.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

En 42-årig som 3. valg? Nej vel?
    Det er ikke ualmindeligt at vælge en 3. keeper på omkring de 40 i mange store ligaer.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

handler ikke så meget om hvad man har hentet ind.

Mere hvor hvornår.

Og så særligt kommunikationen. Jeg har lige glædet mig over de udmeldinger der kommer fra OB af - og så kommer der sådan en melding fra Troels af hvor han liiige skal dæmpe begejstringen. Og det forstår jeg ikke.

Nej vi kan ikke hente lige hvad vi peger på, og kan heller ikke kontrollere alle de ydre omstændigheder. Sådan er det.

Men der er da ingen grund til at dæmpe begejstringen. Tal nu ind i den.
    Livet som OB fan i en nøddeskal. Er det sportsdirektøren der nu sidder med korslagte arme?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Thomas Mikkelsen stopper i Bif. Synes vi burde hente ham tilbage som 3. valg på keeperposten. Især hvis vi mister Hansen.
    Nu stopper du!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Ahh - pas nu på ikke at være for negativ uden grund - de seneste transfervinduer har klubben vel i store træk levet op til hvad de stillede i udsigt - at det kiksede med en venstrebenet forsvarer blev jo forklaret - og hellere stå over end at bruge lønkroner på noget tvivlsomt. At du så gerne så større investeringer hurtigere kan TB og NT jo ikke stilles til ansvar for. TB har lovet et aktivt vindue - og mon ikke vi får det - når det åbner. Indtil de svigter på løfterne har jeg tillid til at de gør hvad de siger.
    handler ikke så meget om hvad man har hentet ind.

Mere hvor hvornår.

Og så særligt kommunikationen. Jeg har lige glædet mig over de udmeldinger der kommer fra OB af - og så kommer der sådan en melding fra Troels af hvor han liiige skal dæmpe begejstringen. Og det forstår jeg ikke.

Nej vi kan ikke hente lige hvad vi peger på, og kan heller ikke kontrollere alle de ydre omstændigheder. Sådan er det.

Men der er da ingen grund til at dæmpe begejstringen. Tal nu ind i den.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Hvorfor ikke? Hans erfaring vil være genialt at have i truppen. Jeg ville være enig hvis der var snak om en markspiller, men målmandsposten er bare en helt anden snak. Hvis nu Myhra får en skade/karantæne og en ung keeper som Eskildsen skal stå, så er det en god ting at have en erfaren keeper siddende på bænken, som han kan læne sig op ad.
    Last edited by Bobolarsen; 29-05-2026, 14:59.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mon ikke vi har 10-15% på Aske A også?

https://campo.dk/2026/05/29/blev-for...dvarm-dansker/

Det kan løbe op det hele

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Aldrig hørt om ham før så kender ikke hans niveau og om han passer ind.
    Inde omkring om det amerikanske landshold og fast mand på et bundeliga hold i sidste sæson. Jeg tror sku ikke at han kan løfte os.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Thomas Mikkelsen stopper i Bif. Synes vi burde hente ham tilbage som 3. valg på keeperposten. Især hvis vi mister Hansen.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Aldrig hørt om ham før så kender ikke hans niveau og om han passer ind.
    Tænker alle med 33 ud af 34 mulige Bundesliga-kampe har niveau til OB og mere til :) Han er komplet urealistisk.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Leave a comment:

Working...
X