Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre
    Det vil han gerne have fordi det får han nu, men det er jo altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Kan dog sagtens være nogen vil give mere end os, enig.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
    Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Ønskeliste:
    En CB. Sælge Askou gerne til omrking de 2-3 mio €. Synes ikke han er så god som der bliver snakket om. Og jeg ser SLET ikke Yttegaard og Gomez kunne bære det centrale forsvar selv.
    En VB eller HB. Kommer an på hvor man ser McCoy spille. Yttegaard ser jeg som midterforsvar.
    6'er til hvis Ouedraogo (stop med at kald ham Kante) går i stykker eller ryger til vinter. Det er jo for vildt han stadigvæk spiller i OB.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Gad vide om Troels kunne finde på at prøve på den tidligere BIF kending?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-til-danmark

Ser falk og bonde som nogenlunde ens spillere, mens Radosevic og Kante vil være de 2 opryddere

Jeg ser helst man henter noget ungt til midten, men vil nok ikke undre mig, hvis vi ender med ham
    Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg synes, at vi mangler en central midtbanespiller (en 6/8er); ikke nødvendigvis en profil, men én der kan aflaste Falk, Kante og Bonde, hvoraf 2 ud af 3 jo ikke er vårharer mere. De unge på pladsen vurderes tydeligt ikke klar til større rolle endnu.

Og så skal vi have én, der kan øge konkurrencen i forsvaret - back eller CB, der er forskellige veje at gå.

Det er min ønskeliste!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg vil mene at det er et kæmpe sats ikke at hente noget stabilt til midterforsvaret også selvom Askou ikke smutter. Vi er vel status quo i forhold til sidste år. Måske endda lidt svækket. Jeg har ikke den store fidus til Jenssen. Der mangler en gedigen styrmand, så vi ikke kommer i så mange 4 vs 2 og lignende situationer OG så vi ikke er 100 % afhængige af loose canon Gomez.
    Det samme har TT italesat (som man siger) ved at sige at "det skal vi kunne organisere os ud af". Jeg har egentlig opfattet Yttergård som en cb med stor spilforståelse og et godt venstreben, og her siger TB jo også at en spidskompetence hos ham er at han er god til at gøre andre bedre .. hvordan det end så skal forstås.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Jeg vil mene at det er et kæmpe sats ikke at hente noget stabilt til midterforsvaret også selvom Askou ikke smutter. Vi er vel status quo i forhold til sidste år. Måske endda lidt svækket. Jeg har ikke den store fidus til Jenssen. Der mangler en gedigen styrmand, så vi ikke kommer i så mange 4 vs 2 og lignende situationer OG så vi ikke er 100 % afhængige af loose canon Gomez.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Tænker du på kantspilleren Tobias Bach? Mig bekendt er der meget lidt forsvarsspiller over ham.
    Yes, det er ham det var min fejl at kalde ham forsvarsspiller, selvom jeg vil vurdere at han også vil kunne dække en fremragende back.

Men Velkov vil være en stærk forsvarsstyrmand.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Men er Owusu så blevet billigere nu? Han står med alle muligheder på hånden og kan også vente til efter vinduet lukker.

Lød til han og familien var glade for Danmark / Odense - så har de ikke rykket teltpælene op endnu kunne det naturligvis tælle for.
    Det er ikke til at vide. Det kan være at han venter på en desperat klub nede i de arabiske lande, som mangler en back her når vinduet lukker. Det kan også være han leder efter klubben, som vll give en lang kontrakt og ro på bagsmækken frem imod hans karrieres efterår, eller han efter at være rykket hjem i flere måneder har fundet ud af han har savnet Holland.

Jeg ved bare at han ved flere lejligheder har ytret ønsker om en forlængelse hos os. Dygtige spillere der vil OB er værd at genbesøge, når man nu har besluttet at give budgettet et nøk op

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nu hvor vi har fået kodet nummeret til Vejle ind, så synes jeg vi skal prøve at hente deres unge forsvarsspiller Tobias Bach, han er pisse god. Alternativt Velkov, men i mine øjne helst Tobias Back
    Tænker du på kantspilleren Tobias Bach? Mig bekendt er der meget lidt forsvarsspiller over ham.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han virker så som en spiller der slet ikke ser OB som en interessant mulighed...nej tak herfra
    Nu hvor vi har fået kodet nummeret til Vejle ind, så synes jeg vi skal prøve at hente deres unge forsvarsspiller Tobias Bach, han er pisse god. Alternativt Velkov, men i mine øjne helst Tobias Back

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Helt enig. Hvis ikke det er med henblik på et salg af Askou, at vi angiveligt har en tysker i søgelyset og har forespurgt på ham fck'eren, som Lyngby har lejet, så fatter jeg ikke prioriteringen.
    Nu er budgettet reguleret, og Owusu står fortsat tilbage som en spiller, der har ønsket sin kontrakt i OB forlænget, men ikke kunne få enderne til at mødes. Det lægger da lige for at give ham et skud mere og give McCoy den VB, som han måske ikke udpræget elsker, men til gengæld løser rigtig godt.
    Men er Owusu så blevet billigere nu? Han står med alle muligheder på hånden og kan også vente til efter vinduet lukker.

Lød til han og familien var glade for Danmark / Odense - så har de ikke rykket teltpælene op endnu kunne det naturligvis tælle for.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Synes kun det er Maxsø der er interessant, de to andre giver minder om noget som OB har forsøgt tidligere, vi skal have kvalitet der holder i hele deres kontrakt
    han virker så som en spiller der slet ikke ser OB som en interessant mulighed...nej tak herfra

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Uforståeligt hvis ikke der hentes en vb.

TT er startet med Yttergaard i to kampe, det har ikke været nok så Adam får en halvleg og bliver hevet ud … der skal ske noget ..

En direkte erstatning for Owusu set i forhold til at McCoy skal spille hb ..
    Adam var jo heller ikke god nok i sidste sæson siden McCoy overtog pladsen ..
    Meget enig. Adam Sørensen blev vejet og fundet for let i sidste sæson. Så det vil være vanvittigt ikke at hente en ny, nu hvor Owusu er væk

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Uforståeligt hvis ikke der hentes en vb.

TT er startet med Yttergaard i to kampe, det har ikke været nok så Adam får en halvleg og bliver hevet ud … der skal ske noget ..

En direkte erstatning for Owusu set i forhold til at McCoy skal spille hb ..
    Adam var jo heller ikke god nok i sidste sæson siden McCoy overtog pladsen ..
    Helt enig. Hvis ikke det er med henblik på et salg af Askou, at vi angiveligt har en tysker i søgelyset og har forespurgt på ham fck'eren, som Lyngby har lejet, så fatter jeg ikke prioriteringen.
    Nu er budgettet reguleret, og Owusu står fortsat tilbage som en spiller, der har ønsket sin kontrakt i OB forlænget, men ikke kunne få enderne til at mødes. Det lægger da lige for at give ham et skud mere og give McCoy den VB, som han måske ikke udpræget elsker, men til gengæld løser rigtig godt.

Leave a comment:

Working...
X