Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Målmænd: Myhra, Hansen, Eskildsen

HB: McCoy, Magnus, Therkelsen
    CB: Askou, ?,
    CB: Gomez, Yttergaard, Amrani
    VB: Adam ?

HK: Gammelgaard,
    CM: Ismahila, Bonde, Vitus
    CM: Falk, Anssi, Juul-Sandberg
    VK: Keskinen,
    AN: Ganaus, Arp
    AN: Holmstrøm, Grot, Legolas

Skader: Jona, William

Fortsat inforsvaret det halter.
    Jeg forstår godt, hvordan du sætter det op, men det er vel strengt taget lidt for firkantet ikke at anerkende, hvis spillere dækker to positioner kompetent.

fx. VB vil jeg mene skulle hedde: McCoy, Adam S, Yttergaard, så vi har de spillere, der nogenlunde realistisk kan dække den position rangeret fra bedst og nedefter.

Både Højre kant og venstre kant burde have krølle med på listen.

Det er fair nok, at gøre som du gør, men jo ikke retvisende for truppens styrker og svagheder.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Målmænd: Myhra, Hansen, Eskildsen

HB: McCoy, Magnus, Therkelsen
    CB: Askou, ?,
    CB: Gomez, Yttergaard, Amrani
    VB: Adam ?

HK: Gammelgaard,
    CM: Ismahila, Bonde, Vitus
    CM: Falk, Anssi, Juul-Sandberg
    VK: Keskinen,
    AN: Ganaus, Arp
    AN: Holmstrøm, Grot, Legolas

Skader: Jona, William

Fortsat inforsvaret det halter.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

I en optimal verden ja
    Det er TB’s job at skabe de optimale betingelser for at TT skal lykkedes.
    Hvis ikke det er så optimalt som muligt for OB bliver det svært at stå på tær og række ud efter det..

Dog vil det kræve en afgang hvis vi skal have tre tilgange ud fra hvad OB har defineret som optimalt i en trup antalsmæssigt og her har jeg allerede taget højde for at Jona er ude hele sæsonen.
    En lejeaftale til nytår med henblik på at William er ude måske ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Vi mangler vel pt. en CB, VB og CM
    I en optimal verden ja

Leave a comment:

• Henning001
    replied

Jeg ser bare noget helt andet. Men sådan er det ofte med spillere på et hold der spiller dårligt
    Det er tæt på, at MOM skulle være Therkildsen, selvom han kun fik et kvarter på banen...

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Vi mangler vel pt. en CB, VB og CM

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det forstår jeg så ikke - jeg synes hans indsats var vaklende og lidt anonym med de sædvanlige svagheder i afspillet.
    Jeg ser bare noget helt andet. Men sådan er det ofte med spillere på et hold der spiller dårligt

Leave a comment:

• manner
    replied

Det forstår jeg så ikke - jeg synes hans indsats var vaklende og lidt anonym med de sædvanlige svagheder i afspillet.
    Han havde imø fint styr på ACHs store 11'er så på den baggrund synes jeg han er at fint valg som MOM i søndags. Ganske vist på en bagrund hvor ikke nogen ramte et godt niveau

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Han blev vidst også MOM i SFÅ. Hvis vi skal være fair, så var det jo ikke fordi der var mange andre gode bud

Leave a comment:

• Jebola
    replied

Jeg havde Askou til MOM i søndags. Syntes han var rigtig god men bliver selvfølgelig også påvirket af at det ikke klikker på holdet

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Nej tak.
    Bare et rungende, solidt nej tak til alt det Bif left overs der bliver nævnt.
    Deres hjerte og sjæl ligger ét sted i DK, og det er ikke OB.

Jeg kan til tider forstå, de som står for indkøb her i klubben har svært ved at møde accept ved deres ageren.
    De skal hente spillere til højre og venstre, som gør os bedre her og nu. Og samtidig skal de lade vores unge komme til, så vi kan udvikle dem, og tjene en skilling på dem.

Askou er faldet i niveau, efter min mening. Tænker hans tanker er et andet sted. Jeg tror mulighed for forlængelse er passé for længst, så få ham skudt af. Han skal naturligvis erstattes.
    alt efter hvor Amrani er i sin udvikling, skal man måske have en yderligere cb.

Venstre back er nok den vigtigste position er få styrket. Og ved en vb ind, daler behovet måske for en cb (askou skal stadig erstattes ved salg) da ytter så primært kan koncentrere sig om cb.

Central midt ser jeg ikke som et haster-punkt, med mindre nogen smutter.
    Jeg havde Askou til MOM i søndags. Syntes han var rigtig god men bliver selvfølgelig også påvirket af at det ikke klikker på holdet

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Du tænker at løn til spillere og løn til trænere er to separate kasser?
    Nej ?

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men nu går en stor del af lønbudgettet til AZ de kommende år. De penge kunne vi godt havde brugt bedre !
    Du tænker at løn til spillere og løn til trænere er to separate kasser?

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
    Nej tak.
    Bare et rungende, solidt nej tak til alt det Bif left overs der bliver nævnt.
    Deres hjerte og sjæl ligger ét sted i DK, og det er ikke OB.

Jeg kan til tider forstå, de som står for indkøb her i klubben har svært ved at møde accept ved deres ageren.
    De skal hente spillere til højre og venstre, som gør os bedre her og nu. Og samtidig skal de lade vores unge komme til, så vi kan udvikle dem, og tjene en skilling på dem.

Askou er faldet i niveau, efter min mening. Tænker hans tanker er et andet sted. Jeg tror mulighed for forlængelse er passé for længst, så få ham skudt af. Han skal naturligvis erstattes.
    alt efter hvor Amrani er i sin udvikling, skal man måske have en yderligere cb.

Venstre back er nok den vigtigste position er få styrket. Og ved en vb ind, daler behovet måske for en cb (askou skal stadig erstattes ved salg) da ytter så primært kan koncentrere sig om cb.

Central midt ser jeg ikke som et haster-punkt, med mindre nogen smutter.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre
    Ja, men nu går en stor del af lønbudgettet til AZ de kommende år. De penge kunne vi godt havde brugt bedre !

Leave a comment:

Working...
X