fin alder, tænker det at Ansi vel kender ham også taler for, kan også gøre det lettere for ham at komme til Odense. Vel også den hylde vi må kunne forvente at hente på - inde omkring det finske landshold. Alt sammen ting der lyder fint.
Men en kant spiller...der falder kæden lidt af for mig.
Men uanset - jeg tager den gerne - flere rygter tak
Man skal selvf. aldrig sige aldrig, men det vil være en mærkelig signing hvis det skulle ske. Han står nævnt på transfermarkt som både højre- og venstrefodet kantspiller. Første tanke hos mig var et gammelt skrækscenarie hvor der bliver meldt noget ud som "han er godt nok kantspiller .. det bruger vi ikke i vores system, menvi ser ham som en fin venstre back med en stor motor og fysik "
fin alder, tænker det at Ansi vel kender ham også taler for, kan også gøre det lettere for ham at komme til Odense. Vel også den hylde vi må kunne forvente at hente på - inde omkring det finske landshold. Alt sammen ting der lyder fint.
Men en kant spiller...der falder kæden lidt af for mig.
Men uanset - jeg tager den gerne - flere rygter tak
Den “historie” kommer til at køre indtil CE tager en beslutning. Tror helt sikkert vi er rigtig langt nede på CE’s liste, hvis vi overhovedet er på den, så nej, jeg tror ikke rigtig på det, men “historien” kommer til at køre, mest for at journalisterne kan krydse af de har lavet en artikel……og nogen bliver jo ved med at trykke på “den samme” historie.
Men kæft jeg savner et konkret rygte
helt enig - der sker ikke noget lige pt., det er begrænset med rygter så her en en "historie" man kan fortælle.
Siger lidt hvor meget vi længes efter lidt nyheder at de mest diskuterede rygter er Eriksen, og Mortensen til Brøndby...
ville være dejligt med en reel historie med lidt mere kød på benet
Leave a comment: