Oprindeligt indsendt af Attila
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Selvfølgelig urealistisk, men han er født i Kerteminde
https://www.transfermarkt.com/kristo...spieler/623773
https://bold.dk/fodbold/stillinger/tyskland-1-bundesliga/nyheder/bekraeftet-lund-er-faerdig-i-koln
Last edited by Attila; 29-05-2026, 10:58.
Leave a comment:
-
Byder ind med Marcus Forss, hvis kontrakt netop er udløbet. 26 år, seneste skadesperiode er tilbage i 2020. Tænker han kan presse på for spilletid og øge bredden i angrebet.
Leave a comment:
-
Ahh - pas nu på ikke at være for negativ uden grund - de seneste transfervinduer har klubben vel i store træk levet op til hvad de stillede i udsigt - at det kiksede med en venstrebenet forsvarer blev jo forklaret - og hellere stå over end at bruge lønkroner på noget tvivlsomt. At du så gerne så større investeringer hurtigere kan TB og NT jo ikke stilles til ansvar for. TB har lovet et aktivt vindue - og mon ikke vi får det - når det åbner. Indtil de svigter på løfterne har jeg tillid til at de gør hvad de siger.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det er jo det jeg begynder at frygte. OB, Troels, Zorniger og Thorborg har været (for OB) ret klare i mælet om at der skal ske noget næste sæson.
Og så står man her en uges tid efter sæsonen sluttede og kan allerede så småt lugte undskyldningerne igen...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Jeg tænker også at det har været relativt let at afvise Werder Bremen så tidligt som det er endnu. OB/TB må vide det hvis der generelt er god interesse for Julius fra andre ligaer. Så hvis de gerne vil have ham allerede nu så skal der imø. en stor pose penge til.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vinduet er ikke åbent endnu, så mere travlt har man trods alt ikke og OB skal naturligvis ikke lade ham gå for billigt.
Omvendt håber jeg da man lander en aftale hurtigst muligt - ingen grund til at trække det ud alt for længe. Få lavet et pænt salg, Askou kommer videre og OB kan gøre det samme.
Leave a comment:
-
Nårhh det ved jeg nu ikke, det kunne da godt ligne at det overraskede Brian Reimer at der kom et VM her til sommer, så kan det vel i princippet også have overrasket Bech ;-)Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægat der er et VM kan jo ikke komme som en overraskelse - håber og tror da de har forberedt sig ordenligt.
Naturligvis kan OB ikke selv styre alle forløb - og der vil givetvis komme handler ind og ud sent i vinduet.
Men nu er det næppe hylden med VM spillere vi henter fra. Så de vigtigste signings bør man kunne få lavet, nok først og fremmest forsvaret man skal have kigget på.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-processerne
- Likes 2
Leave a comment:
-
Men med 7 kampe før vinduet lukker er det meget tæt på 1/4 del af sæsonens 32 kampe i SL.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg kan slet ikke genkende det billede der af OB, hverken under TB eller BW. Jeg ved heller ikke hvor den forestilling er opstået, at 1/3 af sæsonen skulle være overstået når vinduet lukker/VM er slut, men den dukker da godt nok op engang imellem og vi har vist også haft den snak før.
7. spillerunde var d. 31/8 med lukning 1/9.
Og regner man kun med grundspillets 22 kampe er der kun oprunding før det er 1/3.
Leave a comment:
-
Jeg kan slet ikke genkende det billede der af OB, hverken under TB eller BW. Jeg ved heller ikke hvor den forestilling er opstået, at 1/3 af sæsonen skulle være overstået når vinduet lukker/VM er slut, men den dukker da godt nok op engang imellem og vi har vist også haft den snak før.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
så meget desto mere grund til at få handlet nu.
Vi kan ikke vente til efter VM, og så vente på alle de større ligaer og klubber sætter gang i hele møllen - så er vi igen henne hvor 1/3 af sæsonen er spillet og så kan alt håb om at ende på den rigtige side af stregen være mere eller mindre ovre.
Zorniger forventer forstærkninger til første træningsdag - jeg håber han får dem.
Leave a comment:
-
altså det er jo det jeg begynder at frygte. OB, Troels, Zorniger og Thorborg har været (for OB) ret klare i mælet om at der skal ske noget næste sæson.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er jo altid rart at kunne fabrikere en undskyldning på forhånd hvis det trækker ud.
Og det gør det nok. Forudser en arrig tysker møde ind efter ferien.
Og så står man her en uges tid efter sæsonen sluttede og kan allerede så småt lugte undskyldningerne igen...
Leave a comment:
-
Det er jo altid rart at kunne fabrikere en undskyldning på forhånd hvis det trækker ud.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægat der er et VM kan jo ikke komme som en overraskelse - håber og tror da de har forberedt sig ordenligt.
Naturligvis kan OB ikke selv styre alle forløb - og der vil givetvis komme handler ind og ud sent i vinduet.
Men nu er det næppe hylden med VM spillere vi henter fra. Så de vigtigste signings bør man kunne få lavet, nok først og fremmest forsvaret man skal have kigget på.
Og det gør det nok. Forudser en arrig tysker møde ind efter ferien.
Leave a comment:
-
at der er et VM kan jo ikke komme som en overraskelse - håber og tror da de har forberedt sig ordenligt.
Leave a comment:
-
så meget desto mere grund til at få handlet nu.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Åbner 15/6. Tænker ikke der kommer de store handler under VM.
Vi kan ikke vente til efter VM, og så vente på alle de større ligaer og klubber sætter gang i hele møllen - så er vi igen henne hvor 1/3 af sæsonen er spillet og så kan alt håb om at ende på den rigtige side af stregen være mere eller mindre ovre.
Zorniger forventer forstærkninger til første træningsdag - jeg håber han får dem.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Åbner 15/6. Tænker ikke der kommer de store handler under VM.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vinduet er ikke åbent endnu, så mere travlt har man trods alt ikke og OB skal naturligvis ikke lade ham gå for billigt.
Omvendt håber jeg da man lander en aftale hurtigst muligt - ingen grund til at trække det ud alt for længe. Få lavet et pænt salg, Askou kommer videre og OB kan gøre det samme.
Leave a comment:
Leave a comment: