Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men efter en 4-5 forfærdelige og meget svingende år - så er det jo også bare med at nyde det mens det går godt

    vi er inde i en sejrsstime (2 sejre på stribe er en stime i OB) og ligger nr 1.....det er længe siden det er sket - og der kan gå laaaang tid igen når realiteterne engang indhenter os, og det kan ske allerede i aften.

    Og det samme gør sig vel gældende med Kirkeskov.....2 gode præstationer gør ham næppe til den bedste handel nogensinde, og det hele kan hurtigt vende igen - men det er godt så længe det vare.

    ignorance is bliss
    Selvfølgelig skal man nyde det. Det gør jeg jo også. Projektet har fået en god start, bedre end man egentlig burde kunne forvente, men det er sjovt som man ikke må dømme nogen "hurtigt", når det er negativ kritik; men det må man godt, når det er positiv kritik. Jeg er stadig af det mening, at Kirkeskov fra denne sæson startede på et punkt, der var så langt nede, at man overhovedet kunne komme - med det ultimative lavpunkt i Brønshøj, kombineret med et lige så miserabelt år for AGF, før han kom til os, hvorfor jeg personligt fandt det sjovt, at der er nogen, der ikke mener, det var "så slemt" og begynder at snakke om ham som en slags forstærkning, før vi har set, hvordan han reagerer i dét, jeg synes er hans værste problem: I modgang.

    For det får vi, uden tvivl. Vores angreb og fløjene er til TOP-4, resten, not so much. Og det mener jeg fuldt ud; og det mener jeg også de første 2 kampe har vist. Det kan måske blive bedre, så vi kan lande inden for målsætningen, TOP-6, og måske endda snuse til 4. pladsen (for så stor er kvalitetsforskellen fra 4-12 altså heller ikke), men øjebliks billedet skal ikke skygge for, hvad der har været realitet tidligere, og hvad der kan blive realitet senere, hvis nu en Mikkel Kirkeskov med selvtillid er stærk nok til at holde Mikkel Kirkeskov uden selvtillid fra livet, når der kommer modgang. Gør han ikke det, så er jeg ret bange for, at vi kommer til at se flere "Brønshøj-præstationer".

    Det er vigtigt at glæde sig, når ting går godt, men det er sgu da mærkeligt, at man godt må tale folk OP, baseret på 2 kampe, men hvis nogle af de negative, baseret på 2 kampe taler nogen NED, ja så er det all like "Skulle vi nu ikke lige give manden en chance, før vi finder høtyvene og faklerne frem?"

    Det synes jeg i hvert fald.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg synes nu heller ikke jeg har set nogen argumentere for at han skal på landsholdet, eller sælges til Real... så er det kammet over, eller bliver han bare bedømt på det han præsterer, frem for det han HAR præsteret?

      Mvh

      MaxHH
      Nu snakkede jeg sådan mere i generelle termer; det behøves nødvendigvis ikke at være Kirkeskov der passer helt ind i dén ligning. Jeg synes bare, der er nogen, der taler én af de, synes jeg, suverænt dårligst præsterende spillere i sidste sæson lidt for meget OP i forhold til, hvad jeg synes virkeligheden var.

      Det sammer gælder i øvrigt Kasper Larsen.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
        Men det kan også bare være, at han ikke fandt sig godt til rette i galehuset eller Oves defensive bold. Det kunne jo tænkes at Kent er den mand der kan gøre ham god. Der er ikke nogen grund til at være så skeptisk..
        Lige præcis dér er jeg rygende uenig. Når vi har haft en spiller, der har ramt så lavt, som Kirkeskov har, så har man da i dén grad grund til at være skeptisk, indtil manden over længere tid rent faktisk har vist, at han ikke kommer til at komme helt derned.

        Resten kan du have fuldstændigt ret i. Det håber jeg faktisk, at du har. Men at sige, der ikke er nogen grund til at være så skeptisk, synes jeg ærligt talt er at presse citronen temmelig meget.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Lige præcis dér er jeg rygende uenig. Når vi har haft en spiller, der har ramt så lavt, som Kirkeskov har, så har man da i dén grad grund til at være skeptisk, indtil manden over længere tid rent faktisk har vist, at han ikke kommer til at komme helt derned.

          Resten kan du have fuldstændigt ret i. Det håber jeg faktisk, at du har. Men at sige, der ikke er nogen grund til at være så skeptisk, synes jeg ærligt talt er at presse citronen temmelig meget.

          MvH ChrisOB
          Selvfølgelig kan man frygte, at kirkeskov spiller sit bedste, men der er da ikke nogen grund til decideret at forvente, at en fodboldspiller på 23. år ikke har og kan udvikle sig, bare fordi han viste usikkerhed på et hold der mildest talt ikke imponerede i særligt mange kampe..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
            Selvfølgelig kan man frygte, at kirkeskov spiller sit bedste, men der er da ikke nogen grund til decideret at forvente, at en fodboldspiller på 23. år ikke har og kan udvikle sig, bare fordi han viste usikkerhed på et hold der mildest talt ikke imponerede i særligt mange kampe..
            Der er forskel på at være skeptisk og så forvente, at en spiller på 23 ikke kan udvikle sig.

            Ligesom det er alarmerende at ha været dén ringeste på det ringe hold, der tabte i Brønshøj.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Der er forskel på at være skeptisk og så forvente, at en spiller på 23 ikke kan udvikle sig.

              Ligesom det er alarmerende at ha været dén ringeste på det ringe hold, der tabte i Brønshøj.

              MvH ChrisOB
              Jeg er nok nødt til at erkende, at jeg ikke kan huske, at kirkeskov skulle have været ringere end de 10 andre spillere, der var med til at tabe til Brønshøj.
              Og i min bog er han klart vores bedste bud på en vb i den nuværende trup.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Jeg er nok nødt til at erkende, at jeg ikke kan huske, at kirkeskov skulle have været ringere end de 10 andre spillere, der var med til at tabe til Brønshøj.
                Og i min bog er han klart vores bedste bud på en vb i den nuværende trup.
                Enig. Spændende om han kan holde sin plads når Ari forhåbentlig snart taber sin midtbane plads til enten JJT eller en ny..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. Spændende om han kan holde sin plads når Ari forhåbentlig snart taber sin midtbane plads til enten JJT eller en ny..
                  Ja det kunne man måske godt frygte. Hvis han er bedre, skal han naturligvis spille, men ikke bare fordi han er viceanfører..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                    Jeg er nok nødt til at erkende, at jeg ikke kan huske, at kirkeskov skulle have været ringere end de 10 andre spillere, der var med til at tabe til Brønshøj.
                    Og i min bog er han klart vores bedste bud på en vb i den nuværende trup.
                    Er tilbøjelig til at give dig ret i det sidste, forudsat han fortsætter i samme dur som nu og bliver mere stabil. Eller at Barret rent faktisk er en ny "Timmi"

                    Men jeg vil nu stadig ha' én, der er bedre.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Selvfølgelig skal man nyde det. Det gør jeg jo også. Projektet har fået en god start, bedre end man egentlig burde kunne forvente, men det er sjovt som man ikke må dømme nogen "hurtigt", når det er negativ kritik; men det må man godt, når det er positiv kritik. Jeg er stadig af det mening, at Kirkeskov fra denne sæson startede på et punkt, der var så langt nede, at man overhovedet kunne komme - med det ultimative lavpunkt i Brønshøj, kombineret med et lige så miserabelt år for AGF, før han kom til os, hvorfor jeg personligt fandt det sjovt, at der er nogen, der ikke mener, det var "så slemt" og begynder at snakke om ham som en slags forstærkning, før vi har set, hvordan han reagerer i dét, jeg synes er hans værste problem: I modgang.

                      For det får vi, uden tvivl. Vores angreb og fløjene er til TOP-4, resten, not so much. Og det mener jeg fuldt ud; og det mener jeg også de første 2 kampe har vist. Det kan måske blive bedre, så vi kan lande inden for målsætningen, TOP-6, og måske endda snuse til 4. pladsen (for så stor er kvalitetsforskellen fra 4-12 altså heller ikke), men øjebliks billedet skal ikke skygge for, hvad der har været realitet tidligere, og hvad der kan blive realitet senere, hvis nu en Mikkel Kirkeskov med selvtillid er stærk nok til at holde Mikkel Kirkeskov uden selvtillid fra livet, når der kommer modgang. Gør han ikke det, så er jeg ret bange for, at vi kommer til at se flere "Brønshøj-præstationer".

                      Det er vigtigt at glæde sig, når ting går godt, men det er sgu da mærkeligt, at man godt må tale folk OP, baseret på 2 kampe, men hvis nogle af de negative, baseret på 2 kampe taler nogen NED, ja så er det all like "Skulle vi nu ikke lige give manden en chance, før vi finder høtyvene og faklerne frem?"

                      Det synes jeg i hvert fald.

                      MvH ChrisOB
                      nu er jeg sådan set enig med dig - og eftersom han har været her over et år nu så mener jeg heller ikke det er at dømme manden hurtigt.

                      Han er ligesom projektet startet fint op - og som nogle påpeger kan det jo være Kent kan få det optimale ud af ham.

                      Men vi mangler jo helt klart at se det over en længere periode, og som du siger - i modgang, et par gode præstationer nu og et par "ikke-katastrofale" sidste sæson gør ham ikke til en stjerne signing.

                      Men som sagt; lige nu - og måske kun frem til fcm kampen(nu må vi se) vælger jeg de totalt lalleglade briller.

                      Vi Ligger nr 1!!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Men det kan også bare være, at han ikke fandt sig godt til rette i galehuset eller Oves defensive bold. Det kunne jo tænkes at Kent er den mand der kan gøre ham god. Der er ikke nogen grund til at være så skeptisk..
                        Det kan sagtens være - men det skal han jo så overbevise os om. Det mener jeg ikke 2 fine præstationer er nok til at gøre - men jeg glæder mig da over at han præstere godt lige pt. (og håber da det vare ved)

                        - Det er sådan set det samme som med hele holdet, jeg glæder mig over den gode start, den aktuelle 1. plads men hvor meget jeg gerne vil tro på det varer ved - så mangler holdet jo at bevise det over en længere periode. Så meget har de sidste par sæsonner da lært mig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Nu snakkede jeg sådan mere i generelle termer; det behøves nødvendigvis ikke at være Kirkeskov der passer helt ind i dén ligning. Jeg synes bare, der er nogen, der taler én af de, synes jeg, suverænt dårligst præsterende spillere i sidste sæson lidt for meget OP i forhold til, hvad jeg synes virkeligheden var.

                          Det sammer gælder i øvrigt Kasper Larsen.

                          MvH ChrisOB
                          Tja, jeg synes han blev talt lidt for meget ned, da han spillede skidt. Ja, det var ikke godt, men det var heller ikke så skidt som det blev gjort til, slet ikke samme lignet med det generelle niveau på holdet, som OGSÅ var skidt...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Jeg er nok nødt til at erkende, at jeg ikke kan huske, at kirkeskov skulle have været ringere end de 10 andre spillere, der var med til at tabe til Brønshøj.
                            Spot on! Det spm. stiller jeg netop i en af mine indledende posts. Det har jeg endnu tilgode, at se nogen forholde sig til. Ikke for at undlade at se bort fra syndebuk- / helte-effekten i takt med holdets præstationer - eller mangel på samme - men det er nemt i en debat bare at devaluere folks fodboldforståelse, med en oneliner baseret på en enkelt optræden. Det synes at knibe mere med, at anerkende talent/præstation når syndebukken bliver helt fra den ene dag til den anden. Festersen har også kun spillet 2 gode kampe for OB...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nu snakkede jeg sådan mere i generelle termer; det behøves nødvendigvis ikke at være Kirkeskov der passer helt ind i dén ligning. Jeg synes bare, der er nogen, der taler én af de, synes jeg, suverænt dårligst præsterende spillere i sidste sæson lidt for meget OP i forhold til, hvad jeg synes virkeligheden var.

                              Det sammer gælder i øvrigt Kasper Larsen.

                              MvH ChrisOB
                              Og hvad mon vi så er påvirket af, omkring Larsen..? Astana fans..?
                              Last edited by Kaspernon; 31-07-2015, 14:11.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Spot on! Det spm. stiller jeg netop i en af mine indledende posts. Det har jeg endnu tilgode, at se nogen forholde sig til. Ikke for at undlade at se bort fra syndebuk- / helte-effekten i takt med holdets præstationer - eller mangel på samme - men det er nemt i en debat bare at devaluere folks fodboldforståelse, med en oneliner baseret på en enkelt optræden. Det synes at knibe mere med, at anerkende talent/præstation når syndebukken bliver helt fra den ene dag til den anden. Festersen har også kun spillet 2 gode kampe for OB...
                                Undskyld, men hvor er der nogen, der "devaluerer folks fodboldforståelse, med en oneliner baseret på en enkelt optræden"? For jeg kan virkelig ikke se dén pointe. Og den store forskel på f.eks Festersen og Kirkeskov er, at Festersen var Vestsjællands, i særklasse største profil i sidste sæson, med gode præstationer og 10 Superliga-mål på et hold, der rykkede ned. Når man har præsteret på et vist niveau i en hel sæson, så er der intet mærkeligt i at denne så bliver vurderet lidt højere end én, der godt nok er startet godt, men som har gjort det efter en, mildt sagt, ustabil sidste sæson.

                                Og så er der intet odiøst eller nyt i at syndebukke kan blive til helte, og helte til syndebukke på meget kort tid i fodbold. Og Kirkeskov har skam fået anerkendelse for sin præstation, også af undertegnede, hvis du lige læste indlæggene ordentligt igennem. Jeg er ikke gået amok i hyldest, men behøves jeg egentlig dét, når jeg personligt mener, at Kirkeskov har gjort det "godt", meget bedre end forventet, men så heller ikke mere?

                                MvH ChrisOB
                                Last edited by ChrisOB; 31-07-2015, 14:20.
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X