Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Læser man side 2 og 3 i kamptråden startede han ikke godt..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Læser man side 2 og 3 i kamptråden startede han ikke godt..
      Han var katastrofal til at starte med, det skal dog til hans ros siges at han spillede sig markant op igennem kampen. hvis ikke det var en enlig svale, kunne han efter min mening gå hen og blive en varig løsning på pladsen.
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Læser man side 2 og 3 i kamptråden startede han ikke godt..
        Nej. Han startede da ikke perfekt! Men hold da kæft, hvor er man snæversynet, hvis man ikke kan se igennem fingre med fejl i fodbold. Bl.a. derfor at spillere i Odense hetzes så ofte.

        Man skal ikke træde mange meter forkert før man er elendig!
        http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Læser man side 2 og 3 i kamptråden startede han ikke godt..
          Det var en usikker start, ja... Men efter så lang kamppause, i så vigtig en kamp, overfor så hurtig og gennembrudsfarlig spiller? Forståeligt med lidt usikkerhed, og glemt når hele kampens indsats gøres op.

          Jeg glæder mig til at se ham bygge på næste kamp... Vi trænger til at få lukket tvivlen om den position...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
            Nej. Han startede da ikke perfekt! Men hold da kæft, hvor er man snæversynet, hvis man ikke kan se igennem fingre med fejl i fodbold. Bl.a. derfor at spillere i Odense hetzes så ofte.

            Man skal ikke træde mange meter forkert før man er elendig!
            Ah come on. Mikkel Kirkeskovs deroute fra hans meget fine debut til stort set ingen spilletid har ikke ret meget at gøre med ikke at kunne se igennem fingre med fejl. Han spillede slet og ret dårligt; og lavede alt for mange fejl; og når forsvaret giver/gav alt for mange chancer/mål væk, bl.a p.g.a fejl fra Kirkeskov, så bliver det bemærket.

            Enhver vurdering af præstation skal da ses som en helhed; og Kirkeskov startede altså ikke særligt godt, men spillede sig op.

            Problemet er, som det er med alt for mange spillere på vores hold, der ikke bevæger sig ret meget ud af stedet - eller har gjort i næsten 4 sæsoner nu, er at der bliver trådt alt for mange meter forkert i alt for mange kampe. Det er derfor vi ligger, som vi gør.

            Og Kirkeskov skal gøre noget, som vi både individuelt OG som hold har haft meget svært ved alt for længe; Nemlig at følge op på en god præstation. Lur mig ikke om han ikke misser tacklinger, står forkert placeret og smider flere bolde ud over sidelinien de efterfølgende kampe, som han gjorde efter sin gode debut.

            For mig er det mere snæversynet at fokusere på den ene gode kamp, som manden har spillet, i stedet for at fokusere, der nok er en grund til, at Ove P havde sat ham i så lang tid. Ligesom der er en grund til at Kirkeskov fik ret så mange AGF'ere på nakken sit sidste år i klubben. Manden er ikke god i modgang.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Det var en usikker start, ja... Men efter så lang kamppause, i så vigtig en kamp, overfor så hurtig og gennembrudsfarlig spiller? Forståeligt med lidt usikkerhed, og glemt når hele kampens indsats gøres op.

              Jeg glæder mig til at se ham bygge på næste kamp... Vi trænger til at få lukket tvivlen om den position...
              Jeg ville putte et "om" og et "kan" ind i dit "glæder mig til at se OM, han KAN bygge på til næste kamp". Jeg tvivler stadig på, baseret på en række tidligere dårlige præstationer fra Kirkeskov, at han kan lukke nogen som helst tvivl på den position.

              Hvis vi skal gøre hele Kirkeskovs præstation i OB op som helhed, så svarer gårsdagens præstation vel til, at han har rullet stenen én meter op af bakken.

              Fremskridt, ja; men han har edermame også gjort sig fortjent til kritikken. I lighed med kritikken af flere andre enkelte spillere samt ikke mindst holdet, der på et tidspunkt, med Kirkeskov på holdet lå under nedrykningsstregen med 5 point op...

              Men rigtig god kamp af Kirkeskov, da han først spillede sig op. Nu skal der FØLGES op!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg ville putte et "om" og et "kan" ind i dit "glæder mig til at se OM, han KAN bygge på til næste kamp". Jeg tvivler stadig på, baseret på en række tidligere dårlige præstationer fra Kirkeskov, at han kan lukke nogen som helst tvivl på den position.

                Hvis vi skal gøre hele Kirkeskovs præstation i OB op som helhed, så svarer gårsdagens præstation vel til, at han har rullet stenen én meter op af bakken.

                Fremskridt, ja; men han har edermame også gjort sig fortjent til kritikken. I lighed med kritikken af flere andre enkelte spillere samt ikke mindst holdet, der på et tidspunkt, med Kirkeskov på holdet lå under nedrykningsstregen med 5 point op...

                Men rigtig god kamp af Kirkeskov, da han først spillede sig op. Nu skal der FØLGES op!

                MvH ChrisOB
                Kirkeskov startede godt og blev pænt dårlig efterfølgende, men kan vi ikke godt blive enige om at han kom ind på et hold hvor det ikke kørte. Selv Spelmann, plus de fleste andre, spillede dårligt i en del kampe deromkring. Jeg er med på at Kirkeskov ikke må falde så meget igennem som han gjoirde, men han skal også have tillid fra både os og træneren for at vokse. Ingen skal have fribillet, men alle skal også have en chance til, hvis de viser sig som han gjorde i går (som du også selv er inde på).
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Kirkeskov startede godt og blev pænt dårlig efterfølgende, men kan vi ikke godt blive enige om at han kom ind på et hold hvor det ikke kørte. Selv Spelmann, plus de fleste andre, spillede dårligt i en del kampe deromkring. Jeg er med på at Kirkeskov ikke må falde så meget igennem som han gjoirde, men han skal også have tillid fra både os og træneren for at vokse. Ingen skal have fribillet, men alle skal også have en chance til, hvis de viser sig som han gjorde i går (som du også selv er inde på).
                  selvfølgelig skal manden have en chance til. Jeg var selv positivt overrasket over hans præstation, hvis vi lige trækker starten fra.
                  Men pointen er vel ligeså meget at vi ikke skal gøre ham til "løsningen" på venstre back - baseret på én fin præstation.....for det er jo trods alt det vi snakker om.

                  Men han har da bestemt spillet sig tættere på en start plads - og ari bør ikke vide sig for sikker....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    selvfølgelig skal manden have en chance til. Jeg var selv positivt overrasket over hans præstation, hvis vi lige trækker starten fra.
                    Men pointen er vel ligeså meget at vi ikke skal gøre ham til "løsningen" på venstre back - baseret på én fin præstation.....for det er jo trods alt det vi snakker om.

                    Men han har da bestemt spillet sig tættere på en start plads - og ari bør ikke vide sig for sikker....
                    Løsningen findes aldrig på en enkeltstående præstation, men jeg mener at Kirkeskov har talentet til at være den vi skal satse på. Men det er klart at talentet skal udfoldes for alvor. Dette sker kun ved hårdt arbejde til træning og en masse kampe oven i
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Ser ud til at jeg er forholdsvist alene i min opfattelse af kirkeskov i kampen igår - jeg mener nemlig ikke at han gjorde det så godt som det bliver gjort til.
                      Igennem hele kampen solgte han altså forsvaret og gav gentagende gange esbjerg muligheder for kontra og omstillinger. ALT for ofte løber han lettere hovedløst frem og efterlader store rum bag ham - når han ikke bliver skældt mere ud skyldes det at vores centerforsvar var enormt dygtige til at lukke de huller som han ikke burde have lavet.

                      3 ud af 4 angreb esbjerg kom igennem med, skete ude på vores venstreside - at Kirkeskov ikke blev udstillet for de gentagende positionsfejl og huller han laver skyldes som sagt at Høgh og specielt LN var skide gode til at komme ud og lukke af samtidig med at Hallgrimur kom ned og dækkede de huller som opstod centralt.

                      Selvfølgelig skal det ikke kun være kritik, han spillede bedre end tidligere! Men jeg ser altså mange af de samme fejl som tidligere.

                      Comment


                        Skogseid spiller en dårligere kamp end kirke igår synes jeg. Han har sgu mange fejlafleveringer der kunne blive farligere, hvis Esbjerg var lidt skarpere. Kirke starter som de fleste af jer er inde på, med ligesom i efteråret at stå forkert i forhold til sin modspiller, og giver plads til en del indlæg vi heldigvis er dygtige til at dække af for. Efter vores scoring hjælper det dog på det, da vi trækker os lidt længere tilbage på banen og ikke giver ligeså mange 1 mod 1 situationer. Kirke har også et par ryk op ad banen der ser lidt bedre og veltimede ud end de Skulason kommer med, så jeg er villig til at give ham chancen igen. Jeg synes det var stærkt spillet med tanke på han ikke har spillet siden oktober

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Kirkeskov startede godt og blev pænt dårlig efterfølgende, men kan vi ikke godt blive enige om at han kom ind på et hold hvor det ikke kørte. Selv Spelmann, plus de fleste andre, spillede dårligt i en del kampe deromkring. Jeg er med på at Kirkeskov ikke må falde så meget igennem som han gjoirde, men han skal også have tillid fra både os og træneren for at vokse. Ingen skal have fribillet, men alle skal også have en chance til, hvis de viser sig som han gjorde i går (som du også selv er inde på).
                          Vi er helt enige i, at alle skal have en chance til, men de skal gøre sig fortjent til den. Tillid får man ikke af én god kamp; det er dét, der er pointen. Man behøves ikke, og der er heller ingen, der forlanger, at hver spiller spiller lige godt i hver eneste kamp (Det kan ikke lade sig gøre), men for hver dårlige præstation skal der være mindst en 2-3 stykker, der i større eller mindre grad kan kategorisere som "god". Hvad Kirkeskov præsterede i efteråret efter sin gode debut, kulminerende med "præstationen" i Brønshøj, vil jeg kategorisere som "blandt de dårligste af de dårlige". Selv Spellman spillede dårligt, ja, men ikke lige så dårligt som Kirkeskov; og da fejl begået i forsvaret som oftest fører til chancer/mål, så er det altså mere grelt, når det er en forsvarsspiller (og målmand), der begår dem.

                          Vores største problem som et Sub-bund/bundhold er jo, at vores spillere svinger for meget i niveau, både generelt og nærmest også fra halvleg til halvleg i stort set hver kamp. Bundniveauet er for lavt, og jeg vil påstå, at Kirkeskovs bundniveau i efteråret var lavest af alle, hvorfor det har været naturligt, at han har været så langt væk fra holdet, som tilfældet har været.

                          Det nytter jo ikke en dyt, hvis han følger op på præstationen ved at koste et mål i næste kamp, og så derefter falde til det som var hans bundniveau i Brønshøj, f.eks.

                          Ligesom der er nogen, der er for hurtige til at stemple spillere efter en dårlig kamp, så er der også nogen, der er for hurtige til at tale spillere op efter en god præstation.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Som jeg så kampen i går, spillede Kirkeskov fuldstændig katastrofalt i de første tyve minutter, hvor han laver flere enkle børnefejl, som f.eks. at stille sig alt for tæt på sin modstander. Men sammen med resten af holdet spiller han sig op, og leverer en ret fornuftig anden halvleg. Det var den bedste kamp han har spillet siden sin debut (det siger så ikke ret meget).

                            Der er da noget at bygge på, men han er stadig usikker.

                            Skogseid, derimod, skal bare have en enkeltbillet med damperen til Tromsø. Nej, hvor var han ringe.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Som jeg så kampen i går, spillede Kirkeskov fuldstændig katastrofalt i de første tyve minutter, hvor han laver flere enkle børnefejl, som f.eks. at stille sig alt for tæt på sin modstander. Men sammen med resten af holdet spiller han sig op, og leverer en ret fornuftig anden halvleg. Det var den bedste kamp han har spillet siden sin debut (det siger så ikke ret meget).

                              Der er da noget at bygge på, men han er stadig usikker.

                              Skogseid, derimod, skal bare have en enkeltbillet med damperen til Tromsø. Nej, hvor var han ringe.
                              Jeg mener også vi skal passe på ikke at gøre alt enten helt sort eller helt hvidt. MK har overordnet ikke været god nok.
                              Han er slet ikke god nok når Emil spiller foran ham, fordi han har brug for backup og den er jo sjælden fra Emil. Det var bedre med Falk. Som du skriver, så var han lige så dårlig de første 20 minutter som da han sidst spillede. EFB gjorde hans liv lettere ved at give han Vestergaard som modstander i 2. halvleg. Skogseid er ikke en stjerne, men han holdt Emil Lyng helt ude af kampen, så helt skidt var den del jo ikke.
                              Men vi har et VB problem. Jeg mener ikke at nogle af de 2 nuværende kandidater er gode nok. Ari fighter, men han har ikke niveauet. MK kunne måske udvikle sig, men jeg tvivler. Jeg ser rigtigt gerne at vi laver en bytte handel med FCV når de rykker ud. Vi kan bruge Lumb, og ved at sende MK den anden vej, så ender han i en liga hvor han vil være blandt de bedre VB'er.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Jeg mener også vi skal passe på ikke at gøre alt enten helt sort eller helt hvidt. MK har overordnet ikke været god nok.
                                Han er slet ikke god nok når Emil spiller foran ham, fordi han har brug for backup og den er jo sjælden fra Emil. Det var bedre med Falk. Som du skriver, så var han lige så dårlig de første 20 minutter som da han sidst spillede. EFB gjorde hans liv lettere ved at give han Vestergaard som modstander i 2. halvleg. Skogseid er ikke en stjerne, men han holdt Emil Lyng helt ude af kampen, så helt skidt var den del jo ikke.
                                Men vi har et VB problem. Jeg mener ikke at nogle af de 2 nuværende kandidater er gode nok. Ari fighter, men han har ikke niveauet. MK kunne måske udvikle sig, men jeg tvivler. Jeg ser rigtigt gerne at vi laver en bytte handel med FCV når de rykker ud. Vi kan bruge Lumb, og ved at sende MK den anden vej, så ender han i en liga hvor han vil være blandt de bedre VB'er.
                                Jeg forstår ikke, at man ikke giver Barrett chancen. Ove må jo vurdere, at han er for offensiv. Men jeg forstår slet ikke, at han ikke fik chancen i de kampe, hvor vi spillede 3-5-2. Det er det system han er skolet i i Italien. Vi kunne godt have brugt ham imod FCV, f.eks.

                                Skogseid er for gammel til at kunne lægge nævneværdigt på sit tekniske niveau, som ikke er godt nok til SL. Jeg synes vi har et større HB-problem end VB-problem.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X