Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Kirkeskov til OB.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægEr han kun 23, troede han var meget ældre.
Jeg har vist tidligere nævnt, syntes ikke han har leveret varen i de kampe han fik. Han skal rykke sig 40-50% min. for han får en fast plads, måske det bedste ville være og få ham solgt til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAaah..? 32 kampe fra start... 31 sæsonen før... så er man vist ikke slået af :-)
Vi er enige om, at det er svært for DC at slå MK af, før de spiller i samme klub, ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe..? Der var én, dagen før skiftet var officielt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRos til Kirke for kampen i dag, efter en usikker start var han god både i 1 vs 1 og tog de rigtige løb offensivt. Tror vi har en bedre VB i ham end i Arí, hvis han først får spillet sig i kampform.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeps. Kirke spillede en rigtig fornuftig kamp. Han overraskede positivt i dag. Jeg håber han kan bygge på og være stabil, for så har vi løst problemet på VB. Time will tell.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEn kamp alene gør det vel næppe ....
Jeg er positivt overrasket.http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEn kamp alene gør det vel næppe ....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment