Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    MK var da heller ikke fast mand i GF, da vi hentede ham, var han?

    MvT
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Nej, DC havde slået ham af...
    Aaah..? 32 kampe fra start... 31 sæsonen før... så er man vist ikke slået af :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Aaah..? 32 kampe fra start... 31 sæsonen før... så er man vist ikke slået af :-)
      kanske en kende overdrevet at påstå
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Er han kun 23, troede han var meget ældre.

        Jeg har vist tidligere nævnt, syntes ikke han har leveret varen i de kampe han fik. Han skal rykke sig 40-50% min. for han får en fast plads, måske det bedste ville være og få ham solgt til sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
          Er han kun 23, troede han var meget ældre.

          Jeg har vist tidligere nævnt, syntes ikke han har leveret varen i de kampe han fik. Han skal rykke sig 40-50% min. for han får en fast plads, måske det bedste ville være og få ham solgt til sommer.
          Vi kommer nok til at leje ham ud med nogle lønkroner i røveren for at slippe af med ham. Sådan er gamet; man kan ikke vinde hver gang - men det er dårligt scoutet. Han virker som en kænguru-han: bliver de én gang slået af en modstander, så krøller de halen mellem benene og går nedtrykte ud i bushen. Kirkeskov virker lidt ligesådan - lidt modgang, og så krøller hans selvtillid totalt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Aaah..? 32 kampe fra start... 31 sæsonen før... så er man vist ikke slået af :-)
            Ikke forrige sæson. Det var jo også før, AGF hentede Daniel Christensen. DC havde bestemt slået Kirkeskov af VB, da vi hentede ham i sommers - DC var blevet fast mand i sommerstarten.

            Vi er enige om, at det er svært for DC at slå MK af, før de spiller i samme klub, ikke

            Comment


              Jo det er vi enige om, så de 15 dage de havde sammen i klubben, er nok heller ikke noget man bestemt kan afgøre noget ud fra... men jo, DC kom selvfølgelig for at blive fast mand...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Wieghorst valgte i hvert fald DC til start-11 i de første 1. div kampe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Wieghorst valgte i hvert fald DC til start-11 i de første 1. div kampe.
                  De..? Der var én, dagen før skiftet var officielt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    De..? Der var én, dagen før skiftet var officielt...
                    Kan godt være, så må det være træningskampe jeg har set. Der var i hvert fald nogle AGF'ere, der kritiserede hans indstilling. Hver gang han skulle skiftes ind til de sidste 20 min. i stedet for DC, var han lad og ugidelig til at komme i gang med opvarmningen. Det var sådan jeg huskede at han var slået af..

                    Comment


                      Ros til Kirke for kampen i dag, efter en usikker start var han god både i 1 vs 1 og tog de rigtige løb offensivt. Tror vi har en bedre VB i ham end i Arí, hvis han først får spillet sig i kampform.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Ros til Kirke for kampen i dag, efter en usikker start var han god både i 1 vs 1 og tog de rigtige løb offensivt. Tror vi har en bedre VB i ham end i Arí, hvis han først får spillet sig i kampform.
                        Jeps. Kirke spillede en rigtig fornuftig kamp. Han overraskede positivt i dag. Jeg håber han kan bygge på og være stabil, for så har vi løst problemet på VB. Time will tell.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Jeps. Kirke spillede en rigtig fornuftig kamp. Han overraskede positivt i dag. Jeg håber han kan bygge på og være stabil, for så har vi løst problemet på VB. Time will tell.

                          MvT
                          Kirke eller Ari, det ved jeg ikke, men vi så at Kirke trods alt har en berettigelse i truppen. Han behøves ikke at komme på JH´s "to do list" over noget der skal ses på i transfervinduet.

                          Comment


                            En kamp alene gør det vel næppe ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              En kamp alene gør det vel næppe ....
                              Bestemt ikke - men vi skal altså huske på, at Kirkeskov ikke har spillet regelmæssigt i lang tid og han går faktisk ind og gør en ganske fin figur. Og i en kamp, hvor der skal arbejdes stenhårdt!

                              Jeg er positivt overrasket.
                              http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                En kamp alene gør det vel næppe ....
                                en kamp alene gør det naturligvis ikke, men det ville dog være dejligt hvis han kan holde dette niveau og tilmed lægge på så han finder sit niveau fra dengang han var bedst i GF. Så vil der være et reelt valg til vb'en mellem Ari og Kirkeskov. Jeg har hele tiden troet på Kirkeskov med KN i trænerstolen. Hvad det så får af betydning for Ari må tiden vise
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X