Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg forstår ikke, at man ikke giver Barrett chancen. Ove må jo vurdere, at han er for offensiv. Men jeg forstår slet ikke, at han ikke fik chancen i de kampe, hvor vi spillede 3-5-2. Det er det system han er skolet i i Italien. Vi kunne godt have brugt ham imod FCV, f.eks.

    Skogseid er for gammel til at kunne lægge nævneværdigt på sit tekniske niveau, som ikke er godt nok til SL. Jeg synes vi har et større HB-problem end VB-problem.
    Ja med mindre diarra kan få en chance og vise sig niveau på den position.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Ja med mindre diarra kan få en chance og vise sig niveau på den position.
      Jeg synes han var væsentlig bedre end Skogseid, men skiftende trænere har ikke været enige.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes han var væsentlig bedre end Skogseid, men skiftende trænere har ikke været enige.
        Har han overhovedet fået spilletid under OP?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Har han overhovedet fået spilletid under OP?
          15 minutter mod Esbjerg. Men har vist også været en del skadet i foråret.

          http://www.transfermarkt.co.uk/moham.../plus/1#gesamt

          Comment


            Synes det var en indsat sådan på det jævne, set over hele kampen... Efter de første 20 min. var jeg mildt sagt noget nervøs for yderligere 70 med ham på banen, men han fik spillet sig fint tilbage i kampen, og det i sig selv er en stor præstation for ham... Set over den sidste sæsons tid eller 3 på venstre backen, så var det vist sådan en nogenlunde indsats...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Mikkel Kirkeskov mener ikke at han passede ind i Oves system, til gengæld mener han, at han passer lige ind i Kents.

              http://www.ob.dk/artikel/en-masse-en...al-af-med.aspx

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Mikkel Kirkeskov mener ikke at han passede ind i Oves system, til gengæld mener han, at han passer lige ind i Kents.

                http://www.ob.dk/artikel/en-masse-en...al-af-med.aspx
                Virker som om en del spillere ikke var pjattet men Ove's spillestil .
                Vi skylder Ove en helvedes masse , og kan ikke takke ham nok . Men hans spillestil den var dræbende for publikum og åbenbart også for en del af spillerne .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Virker som om en del spillere ikke var pjattet men Ove's spillestil .
                  Vi skylder Ove en helvedes masse , og kan ikke takke ham nok . Men hans spillestil den var dræbende for publikum og åbenbart også for en del af spillerne .
                  Det var jo ikke kun et spørgsmål om spillestil for Kirkeskov. Det var også niveau, og en vild og voldsom mangel på evne til at præstere i modgang.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det var jo ikke kun et spørgsmål om spillestil for Kirkeskov. Det var også niveau, og en vild og voldsom mangel på evne til at præstere i modgang.

                    MvH ChrisOB
                    Rigtigt :-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Virker som om en del spillere ikke var pjattet men Ove's spillestil .
                      Vi skylder Ove en helvedes masse , og kan ikke takke ham nok . Men hans spillestil den var dræbende for publikum og åbenbart også for en del af spillerne .
                      Det er godt nok iøjnefaldende, så mange spillere som udtaler, at de glæder sig til at spille mere med bolden, at de bliver mere underholdene og lignende. Uanset hvad, så glæder jeg mig godt nok til at se, hvad Kent kan få ud af vores backs, de har godt nok haltet i mange år efterhånden...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Det er godt nok iøjnefaldende, så mange spillere som udtaler, at de glæder sig til at spille mere med bolden, at de bliver mere underholdene og lignende. Uanset hvad, så glæder jeg mig godt nok til at se, hvad Kent kan få ud af vores backs, de har godt nok haltet i mange år efterhånden...
                        Mange af spillerne blev jo også købt ind under TB tiden, hvor det netop var det boldbesiddende fodbold, der skulle praktiseres, dog uden det store held.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          15 minutter mod Esbjerg. Men har vist også været en del skadet i foråret.

                          http://www.transfermarkt.co.uk/moham.../plus/1#gesamt
                          Han startede vidst også mod BIF i den rædsomme kamp, hvor vi var bagud med to efter et lille kvarter..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Han startede vidst også mod BIF i den rædsomme kamp, hvor vi var bagud med to efter et lille kvarter..
                            Ja. Her synes jeg, han så virkeligt god ud på bolden. Han blev godt nok overløbet af Durmisi v deres 0-2 mål, men han gjorde det rigtige i situationen - han lod ham ikke komme indenom. Hans pasningsspil og touch på bolden var jeg dog virkeligt imponeret af.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det er godt nok iøjnefaldende, så mange spillere som udtaler, at de glæder sig til at spille mere med bolden, at de bliver mere underholdene og lignende. Uanset hvad, så glæder jeg mig godt nok til at se, hvad Kent kan få ud af vores backs, de har godt nok haltet i mange år efterhånden...
                              Jamen lad os håbe det hele går op i en højere enhed så. Det vigtigste og mest underholdende er nu engang sejre....det var jo alt for ofte det der manglede under troels, og det som ove fik ændret på.....pludselig kunne holdet - måske uden at spille "underholdende" - fighte sig til en sejr. Og jeg tager altså hellere en hårdt tilkæmpet 1-0 sejr, frem for nederlag....uanset hvor sjovt spillerne på banen end måtte have haft det

                              Comment


                                Det største problem jeg har med at Kirkeskov erobrer backen er at der åbenbart skal findes plads til Ari andre steder...
                                Hvis Ari skubbes op på midtbanen kan det i yderste konsekvens betyde at JJT,Greve og Desler starter ude....
                                Det har jeg det ikke godt med

                                Comment

                                Working...
                                X