Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
    Jeg kender intet til transfersummen, vil jeg lige indskyde. Derudover er jeg ret sikket på at det ikke er mentaliteten der fejler noget. MK har ,så vidt jeg er orienteret, aldrig været betragtet som et supertalent. Til gengæld arbejder han stenhårdt og er meget ydmyg. Han er blevet ved med at overraske. Sidste sæson blev han kåret til kampens spillet flere gange i sæsonen. Ret godt klaret af en VB. Det er ikke en position der ofte løber med den titel.
    Håber, du har ret.

    Comment


      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4942756.ece

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
        Det er for nemt det der.

        Det er nøjagtig det samme man hører fra AGFerne om Sloth, Povlsen, Osama, Steffen Rasmussen etc.

        Jeg kender flere hardcore GF'ere og de vil juble ligegyldig hvilken spiller de sælger.

        De er rykket ned med skam, så det er klart, at ingen af sidste sæsons spillere har en høj stjerne hos deres fans. Vent nu bare at se reaktionen, hvis Casper Sloth bliver solgt. Han er deres på papiret mest attraktive spiller - men bliver han solgt så får han med garanti samme medfart som Kirkeskov.

        Så at påstå Kirkeskov er pivringe fordi AGFs fans jubler over hans afgang er ret naivt i mine øjne. De hader alle deres spillere for nedrykningen - og ALLE var elendige i sidste sæson.
        Husker at jeg selv var godt tilfreds med at slippe af med Utaka. Der var ikke grænser for, hvor lad jeg syntes, han var. Og tænk at man ligefrem kunne få nogle millioner for den lade mand. Spillere har i fansenes øjne en tendens til at fremstå ringere, hvis de er på vej væk, eller har sagt farvel.

        PS: Der gik ikke lang tid af 2012, før jeg savnede den lade Utaka:-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Husker at jeg selv var godt tilfreds med at slippe af med Utaka. Der var ikke grænser for, hvor lad jeg syntes, han var. Og tænk at man ligefrem kunne få nogle millioner for den lade mand. Spillere har i fansenes øjne en tendens til at fremstå ringere, hvis de er på vej væk, eller har sagt farvel.

          PS: Der gik ikke lang tid af 2012, før jeg savnede den lade Utaka:-)

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...seks-placering

            Det er naturligt, at Kirkeskov vil indtage venstre back, idet Mohammed Diarra er skadet, mens Jacob Barrett Laursen endnu er på vej tilbage efter et langt genoptræningsforløb. Holdets anfører Ari Skulason kan også spille venstre back, men er tiltænkt en rolle på den centrale midtbane.

            Comment


              http://www.ob.dk/artikel/kirkeskov-h...dagsdebut.aspx

              Comment


                Rønnebærne er sure sagde ræven. Det må være lige præcis det vi kan konstatere om AGF tilhængerne ift. deres udsagn om MK efter hans exit fra AGF.

                Hvilken fornøjelse - bedømt på de første 45 min. i stribet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                  1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                  2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                  3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                  Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
                  Æd du bare dine ord igen
                  Jesus loves you!

                  Comment


                    Flot kamp han har gang i ! Velkommen til !

                    Comment


                      Rigtig rigtig god kamp i dag.
                      Bravo Mikkel

                      velkommen til

                      Comment


                        Lidt som at se Ruud på en af hans bedre dage... og så er der mere styr på indlæg og de lange bolde, han skal nok få sine assists i sæsonen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Lidt som at se Ruud på en af hans bedre dage... og så er der mere styr på indlæg og de lange bolde, han skal nok få sine assists i sæsonen...
                          "impulskøb"
                          Jesus loves you!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                            1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                            2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                            3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                            Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
                            Hehe. Min mom i første kamp. Hvordan synes du selv det går?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                              "impulskøb"
                              Det har jo hele tiden været et godt køb, men som JH siger, et der kom lidt ind fra siden...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Han må have leveret anderledes i AGF på det sidste sådan som de er efter ham. Det kunne heldigvis tyde på det bare var luftforandring der skulle til.

                                Jeg kan da godt se, at han ikke har super touch på bolden, men han kan da sagtens indgå i lidt småspil op ad banen og der kom da også et eller to gode indlæg.

                                Rent defensivt, så tror jeg vi skal tilbage til Derveld for at finde noget der matcher

                                Comment

                                Working...
                                X