Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og hvad mon vi så er påvirket af, omkring Larsen..? Astana fans..?
    Jeg tror, jeg går med "tristhed i vores tilværelse".

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Spot on! Det spm. stiller jeg netop i en af mine indledende posts. Det har jeg endnu tilgode, at se nogen forholde sig til. Ikke for at undlade at se bort fra syndebuk- / helte-effekten i takt med holdets præstationer - eller mangel på samme - men det er nemt i en debat bare at devaluere folks fodboldforståelse, med en oneliner baseret på en enkelt optræden. Det synes at knibe mere med, at anerkende talent/præstation når syndebukken bliver helt fra den ene dag til den anden. Festersen har også kun spillet 2 gode kampe for OB...
      Det er da noget vrøvl, for det gjorde jeg da..! Men uanset hvor meget Ari nævnes, så ændrer det jo ikke på det vi så fra Kirkeskov, og det var ham du nævnte til at starte med, og ikke Ari eller alle de andre...

      Festersen spillede en god sidste sæson, til orientering er det altså noget mere end to gode kampe... Kirkeskov er jo netop også ud fra længere tid, og ikke kun 2 kampe, ved mindre det så gælder anerkendelse, for så går to kampe an så kan jeg forstå...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg tror, jeg går med "tristhed i vores tilværelse".

        MvH ChrisOB
        Som jo også er voldsomt unormalt, og fjernt for mennesket at forstå...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Undskyld, men hvor er der nogen, der "devaluerer folks fodboldforståelse, med en oneliner baseret på en enkelt optræden"? For jeg kan virkelig ikke se dén pointe. Og den store forskel på f.eks Festersen og Kirkeskov er, at Festersen var Vestsjællands, i særklasse største profil i sidste sæson, med gode præstationer og 10 Superliga-mål på et hold, der rykkede ned. Når man har præsteret på et vist niveau i en hel sæson, så er der intet mærkeligt i at denne så bliver vurderet lidt højere end én, der godt nok er startet godt, men som har gjort det efter en, mildt sagt, ustabil sidste sæson.

          Og så er der intet odiøst eller nyt i at syndebukke kan blive til helte, og helte til syndebukke på meget kort tid i fodbold. Og Kirkeskov har skam fået anerkendelse for sin præstation, også af undertegnede, hvis du lige læste indlæggene ordentligt igennem. Jeg er ikke gået amok i hyldest, men behøves jeg egentlig dét, når jeg personligt mener, at Kirkeskov har gjort det "godt", meget bedre end forventet, men så heller ikke mere?

          MvH ChrisOB
          Jeg prøvede det for 14 dage siden, der blev 26 års interesse for Superligaen og 8 år på Forum lige kogt ned til, at jeg jo bare kunne have fulgt med i karrieren hos dem vi havde købt... men det er jo selvfølgelig også en måde at undgå at forklare de lyserøde teorier på... Så det sker jo, nu var det godt nok den anden vej i mit tilfælde, så om det tæller kan man jo blive i tvivl om...
          Og så ved jeg ganske enkelt heller ikke hvordan jeg skulle vide hvem vi ville købe i sommeren 15...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Tja, jeg synes han blev talt lidt for meget ned, da han spillede skidt. Ja, det var ikke godt, men det var heller ikke så skidt som det blev gjort til, slet ikke samme lignet med det generelle niveau på holdet, som OGSÅ var skidt...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Det man kan være bekymret over er Kirkeskovs attitude og indstilling. Når AGF folk vil have ham væk skyldes det, at han var elendig i modgang, og da OB ikke ligefrem flyver på en lyserød sky for tiden, kan man godt undre sig lidt over, hvorfor vi så tilføjer truppen en humørspiller, som på ingen måde har de lederegenskaber, som vi nærmest desperat har brug for. Omvendt har han jo et vist potentiale, som også landsholdsudtagelsen antyder.

              Vi må se....
              Tja....

              http://www.fyens.dk/sport/OB-Kirkesk...rtikel/2799299

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...oprejst-pande/

                jeg forstår ganske udmærket KNs "aktion" i fht. til Kirkeskov når det er klart for alle at det ikke bliver tolereret. Det er hans egen opgave at komme fra hjemmet i Århus og til Odense til tiden med de trafikale udfordringer der er på den tur en fredag morgen/formiddag. 7 min. virker dog ikke som lang tid hvis han ellers har haft mulighed for at ringe og forklare situationen undervejs, hvis det skyldes trafikale udfordringer...
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Yep, der er også trafikale problemer når jeg kommer fra Tyskland til Odense og jeg kommer alligevel punktlig til hjemmekampe.
                  Så tænker det er en godt reaktion af Kent. Jeg kan huske at MK havde en ordentlig start i sidste år og lidt sennere gik det ned. Synes in denne sæson det samme, så måske han bare har brug for mere pres og Kents reaktion hjælper ham at holde koncentrationen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...oprejst-pande/

                    jeg forstår ganske udmærket KNs "aktion" i fht. til Kirkeskov når det er klart for alle at det ikke bliver tolereret. Det er hans egen opgave at komme fra hjemmet i Århus og til Odense til tiden med de trafikale udfordringer der er på den tur en fredag morgen/formiddag. 7 min. virker dog ikke som lang tid hvis han ellers har haft mulighed for at ringe og forklare situationen undervejs, hvis det skyldes trafikale udfordringer...
                    Så længe det havde været det samme hvis det var Falk eller Makrini, så har jeg INGEN problemer med disciplinære straffe...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Så længe det havde været det samme hvis det var Falk eller Makrini, så har jeg INGEN problemer med disciplinære straffe...

                      Mvh

                      MaxHH
                      det siger sig selv, mener jeg. Har du kendskab til andre episoder i OB under KN.
                      Jeg tror KN er mand for det på samme måde som Olafur Kjristjanson i FCN var det sidste år da Uffe Beck måtte en tur på bænken mod OB
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det siger sig selv, mener jeg. Har du kendskab til andre episoder i OB under KN.
                        Jeg tror KN er mand for det på samme måde som Olafur Kjristjanson i FCN var det sidste år da Uffe Beck måtte en tur på bænken mod OB
                        Nej, det var på ingen måde ment som en anklage eller kritik... Blot at der skal være ens linier for alle, uanset status i truppen... hvilket jeg går ud fra at der er...

                        Og jeg tvivler på nogen kommer for sent sådan lige foreløbigt... ,o)

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Syv minutter lyder ikke af meget når han pendler fra Århus, men husk, det er hans eget valg og ikke noget Kent skal tage hensyn til.

                          Selv er jeg ret så punktlig, men det har været vanskeligst når jeg boede tæt på :-)
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Kan også være han ikke lige har givet besked om han kom lidt for sent.

                            Hvis han bare mener han kunne nå det og ikke lige har ringet til KN og sagt der var lidt kø, eller sådan.

                            Comment


                              Kirkeskov har fri i dag , for at afsøge muligheden for at finde en anden klub :-)

                              http://www.ob.dk/artikel/torsdagens-...i-aadalen.aspx
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Sælg, sælg, sælg!

                                Comment

                                Working...
                                X