Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det var nr 11 mod nr 12 så det var et bundopgør. Så er det egentlig ligegyldigt hvor holdene spillede sidste sæson.
    Tænker Middelfart får mere end svært ved at holde 2 hold under sig.
    det er vi helt enige om

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lidt en stramning - de taber til superliga nedrykkerne, som godt nok er kommet skidt fra start, og får svært ved at rykke direkte op - men ligefrem at kalde dem et bundhold...

Middelfart skiller sig ud som det eneste hold uden en sejr, men 5 uafgjorte er da sådan set fornemt når de lige er rykket op
    Det var nr 11 mod nr 12 så det var et bundopgør. Så er det egentlig ligegyldigt hvor holdene spillede sidste sæson.
    Tænker Middelfart får mere end svært ved at holde 2 hold under sig.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det ser ikke ud til Middelfart har et konkurrence dygtigt hold i 1.division.
    Taber i dag stort til et andet af bundholdene.
    lidt en stramning - de taber til superliga nedrykkerne, som godt nok er kommet skidt fra start, og får svært ved at rykke direkte op - men ligefrem at kalde dem et bundhold...

Middelfart skiller sig ud som det eneste hold uden en sejr, men 5 uafgjorte er da sådan set fornemt når de lige er rykket op

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det ser ikke ud til Middelfart har et konkurrence dygtigt hold i 1.division.
    Taber i dag stort til et andet af bundholdene.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    4 kampe i den næste blok inden ny landskamp pause.

Silkeborg-OB 1-1
    OB-Fredericia 3-1
    Brøndby-OB 2-1
    OB-Sønderjyske 2-0

7 point vil være fint.
    Over 7 rigtig fint.
    Under 6 så bliver jeg for alvor bekymret.
    Med den ustabile liga, hælder min tro næsten mere til, at vi taber den ene hjemmekamp, men vinder i Brøndby.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Silkeborg-OB 1-1
    OB-Fredericia 3-1
    Brøndby-OB 2-1
    OB-Sønderjyske 2-0

7 point vil være fint.
    Over 7 rigtig fint.
    Altså de to hjemmekampe skal jo vindes - ikke så meget der. Og så gjorde det da ikke noget at man kunne hive noget med fra Silkeborg. Og hvad med Brøndby - hvor står de med ny træner - plus vi plejer jo at spille godt mod de bedre hold...

Men ud over point - som der helt sikkert skal nogle af ind på bogen, så handler det også om præstationerne. Længere periode hvor vi ser noget top niveau, og ikke flere af de der totale nedsmeltninger.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Silkeborg-OB 1-1
    OB-Fredericia 3-1
    Brøndby-OB 2-1
    OB-Sønderjyske 2-0

7 point vil være fint.
    Over 7 rigtig fint.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Zorniger om at oplade batteriet og energien:
    https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-trae...nUAbQuKBuByb0g

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Updates fra Ådalen

https://fyens.dk/ob/ob-s-flyvende-ho...18d9e8ebe7c-48

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

lige da jeg så det tænkte jeg; hvad vil de med den gamle hønissse...troede han var 70ish....

han er 45...uanset alder - er han ikke en mere defenssivt orienteret træner? Virker besynderligt
    Jeg har ofte forvekslet ham med Harry Redknapp. De der søvnige øjne.
    Brøndby er ved at være noget af et galehus, og jeg er spændt på hvad en engelsk træner kan udrette i superligaen.
    De har også en engelsk spiller som gør det meget godt. Måske de nu får en engelsk koloni, ligesom vi har en tysk.
    Troede de ville gå med Thomas Thomasberg, men forfriskende med et nyt ansigt i stedet for den samme karussel.

Leave a comment:

replied

lige da jeg så det tænkte jeg; hvad vil de med den gamle hønissse...troede han var 70ish....

han er 45...uanset alder - er han ikke en mere defenssivt orienteret træner? Virker besynderligt
    Nej, offensiv... spændende og overraskende valg !

Har bl.a. vundet U17 VM med England
    Last edited by Online; 09-09-2025, 18:34.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

OB er skam ambitiøse... men det hele/meget kan bare ikke lade sig gøre lige her og nu allerede fra start.. men den diskussion kører jo lidt i ring herinde, så lad den fare.

Ja, det er præcis pointen. Det er OBs lod uanset hvem der måtte være ledelse.
    men det har man nok ikke været de sidste mange år - tænker da en af grundene til Falk tog afsted i sin tid, har været de manglende ambitioner.

Men nej klart man ikke kan det hele lige nu - og fair at første sæson handler om at genetablere sig i ligaen. Men skal man sælge et projekt - en ambition, så er man også nødt til at turde melde offenligt ud, med hvad man vil, og så naturligvis bakke de udmeldinger op med handlinger. Og der syntes jeg i den grad det har manglet - og TB er, syntes jeg, desværre meget tilbageholdende med at ville melde noget ud.

Når det er sagt - alverdens udmeldinger om top 6 eller top 4 vil utimativt være ligegyldige, hvis der kommer bud efter Arp, og han selv vil tilbage til BL...

Men altså - lad os glæde os over at han er OB'er lige nu, og nyde at vi har så dygtig en spillere rendende

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Der er flere der vin accelerere ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...ener-i-brondby

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Nogen der har set dagens træning ?

Tænker indtryk af vores mand, Jona Niemiec og kan der lures om et formationsskifte er på vej, over i mod 4-4-2 ?
    Last edited by Polle; 09-09-2025, 13:04.

Leave a comment:

Working...
X