Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Det er jo ikke uset, omend det selvfølgelig er ærgerligt og vel også falder tilbage på rekrutteringen.
Men altså, er en kommunikationschef anno 2025 ikke primært SoMe-gøgl? I så fald overlever i hvert fald jeg nok en periode uden.
Leave a comment:
-
Ren spekulation, men kan det, at de "ikke søger en ny" ikke også dække over, at man allerede har en kandidat i tankerne fra sidste ansættelsesforløb? Altså, hvis man tilbyder nummer 2 på listen jobbet behøver man jo ikke ud og søge en ny.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Måske han som noget af det første ville offentliggøre den længe ventede strategi, meeen....
Stillingen er åbenbart ikke så vigtig mere, når den ikke umiddelbart genbesættes... virkelige spøjse beslutninger i Ådalen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Måske han som noget af det første ville offentliggøre den længe ventede strategi, meeen....Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Stillingen er åbenbart ikke så vigtig mere, når den ikke umiddelbart genbesættes... virkelige spøjse beslutninger i Ådalen
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Lyder altså ret mærkværdigt i mine ører - en forklaring man er blevet enige om at servere til medierne?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Wtf sker der? Nogen som ved mere om baggrunden?Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Kort fornøjelse ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCarsten Lektonen er ny kommunikationschef i OB .. første arbejdsdag i morgen
https://fyens.dk/ob/tidligere-spille...6534c65b41a-15
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-efter-en-uge
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvornår har OB sidst haft tre sejre i træk i SL?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - et eller andet sted havde et sønderjyske nederlag været at foretrække, men omvendt svært ikke at glæde sig lidt over et GF nederlag
Jeg begynder også at have mere end svært ved at se vi sådan for alvor skulle komme i problemer - men sådan havde jeg det også i foråret der endte i nedrykning. Det er sådan en sammensmeltning vi skal ud i før vi kommer i farer.
De næste tre runder møder vi de (pt) tre bundhold - lidt en skam Vejle har skiftet træneren ud, men jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne lave 9 point, og så begynder det at se rigtigt sjovt ud - ihvertfald mht overlevelse, top 6 tror jeg stadig bliver svært, men tre sejre nu inden jul - så er det bestemt muligt
OB er kun to point foran nr. 10, så man kan hurtigt blive det hold de andre skal overhale ..
https://campo.dk/2025/11/07/bech-er-...d-vild-rekord/
Last edited by Plum; 10-11-2025, 01:42.
Leave a comment:
-
enig - et eller andet sted havde et sønderjyske nederlag været at foretrække, men omvendt svært ikke at glæde sig lidt over et GF nederlagOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er altid godt når AGF taber
OB må bare vinde deres egne kampe, og ikke være afhængige af de andre bundhold.
Jeg begynder også at have mere end svært ved at se vi sådan for alvor skulle komme i problemer - men sådan havde jeg det også i foråret der endte i nedrykning. Det er sådan en sammensmeltning vi skal ud i før vi kommer i farer.
De næste tre runder møder vi de (pt) tre bundhold - lidt en skam Vejle har skiftet træneren ud, men jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne lave 9 point, og så begynder det at se rigtigt sjovt ud - ihvertfald mht overlevelse, top 6 tror jeg stadig bliver svært, men tre sejre nu inden jul - så er det bestemt muligt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jo, de er i krise. Og det kan god lide. :-)Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægHvis man kunne vælge næste modstander, så ville jeg vælge FCK. Du godeste, de spiller ringe og langsomt. Vejle har lige slået dem 2-0.
Men hvad en runde: FCK taber mod Vejle og AGF mod SønderjyskE
Leave a comment:
-
Hvis man kunne vælge næste modstander, så ville jeg vælge FCK. Du godeste, de spiller ringe og langsomt. Vejle har lige slået dem 2-0.
Leave a comment:
Leave a comment: