Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Dansk europæisk patriotisk tilgang rager mig en papand, hvis det ikke er landsholdet eller OB. Men jeg så kampen og wauw.. hvor var fcm gode. Flot kamp.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHold da op hvor spiller Fcm bare god fodbold i aften. Foran 3-0 ved pausen, skifter lige de 3 angribere efter en time, og Billing kort efter.
De sparer spillere mod Celtic efter en time, og er stadig det klart bedste hold.
Leave a comment:
-
Hold da op hvor spiller Fcm bare god fodbold i aften. Foran 3-0 ved pausen, skifter lige de 3 angribere efter en time, og Billing kort efter.
De sparer spillere mod Celtic efter en time, og er stadig det klart bedste hold.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Bliver den nye/glædende strategi så endelig offentliggjortOprindeligt indsendt af manner Se indlægCarsten Lektonen er ny kommunikationschef i OB .. første arbejdsdag i morgen
https://fyens.dk/ob/tidligere-spille...6534c65b41a-15
Leave a comment:
-
Virkelig et fint interview. Og man kan vel ikke modsige Zorniger:Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
"Hvis vi bliver ved med at være alt for høflige og pæne, så får vi de samme resultater, som man har fået de sidste 15 år."
"Hvis vi fortsætter med at gøre alting på samme måde, bruge de samme ord, den samme spillestil og de samme spillere, så ender vi det samme sted, fastslår han."
- Likes 3
Leave a comment:
-
“OB betyder rigtig meget for mange mennesker, og det skal vi være bevidste om“Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCarsten Lektonen er ny kommunikationschef i OB .. første arbejdsdag i morgen
Stærkt citat!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Carsten Lektonen er ny kommunikationschef i OB .. første arbejdsdag i morgen
- Likes 2
Leave a comment:
-
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...mklaedningsrumOprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg tror ikke Zorninger holder hele sæsonen. Han er for meget Uwe Røsler og for lidt Jacob Poulsen. Han har pt for lidt personligt overskud til at præstere med sin facon og så går det galt. Der skal spilleglæde til. Ikke trusler. Vil tro at Z og Troels finder en gelinde udgang.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg synes, der bliver overfortolket helt vildt på hans udtalelser på bagkant af FCN-kampen. Jeg oplever ham ikke som "low-energy", men jeg oplever en træner, der lægger alt, hvad han ejer og har på banen, og derfor bliver de her post-kamp interviews nogle gange lidt vilde - for han er i den grad varmblodet omkring sin fodbold.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg tror ikke Zorninger holder hele sæsonen. Han er for meget Uwe Røsler og for lidt Jacob Poulsen. Han har pt for lidt personligt overskud til at præstere med sin facon og så går det galt. Der skal spilleglæde til. Ikke trusler. Vil tro at Z og Troels finder en gelinde udgang.
Måske tager jeg fejl, og han guides ud af bagdøren på et eller andet tidspunkt, men det tror jeg nu ikke sker lige foreløbig. Jeg tænker, hvis vi giver Zorniger de arbejdsbetingelser, han efterspørger - og ellers begynder at præstere mere... jævnt?! så har vi Zorniger 2-3 sæsoner i alt.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg tilslutter mig fuldstændig skepsisen her. Vi skal selvfølgelig tage selvtilliden med fra Farum, men det er jo ingen hemmelighed, at ud af 10 kampe, hvor vi giver så mange store chancer væk, så ville vi tabe hovedparten. Derfor vil vi stor sandsynlighed ikke vinde i morgen, hvis ikke vi passer lidt bedre på bagved.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOptimisme er der helt sikkert, men samtidig er der jo også en frygt for hvornår det går galt igen igen og vi blamere os på hjemmebanen. Jeg har altid sagt at man ikke kan klandre OB at modstanderen ikke tager ordentlig vare på deres chancer i en kamp så sejren i søndags var fuldt fortjent. Kan det gentages mod SIF lugter det af forår i Odense, men kan vi undgå at give de mange chancer væk og vis ikke er SIF så uskarpe som FCN var. Jeg drømmer selvf. om den store gevinst i de næste 3-4 kampe, men jeg tør ikke at "tro tro tro på sagen som sådan"
Det er godt vi får Julius tilbage. Synes han har været vores mindst ustabile mand i 3-backkæden, men omvendt bliver det er kæmpe slag, hvis vi må miste Falk, som særligt I 2. Halveg imod FCN blev en stor sikkerhed i opspillet for vores stoppere, da man bare kunne give ham den med en mand I ryggen, og han bare fordelte boldene sikkert rundt om FCN's pres. Det er der ingen andre der kan, så hvordan skal vi takle det? Det kan især bekymre mig.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg både tror og håber du er helt forkert på den. Zorniger skal have minimum 2 sæsoner og forhåbentlig mere.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg tror ikke Zorninger holder hele sæsonen. Han er for meget Uwe Røsler og for lidt Jacob Poulsen. Han har pt for lidt personligt overskud til at præstere med sin facon og så går det galt. Der skal spilleglæde til. Ikke trusler. Vil tro at Z og Troels finder en gelinde udgang.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Jeg tror ikke Zorninger holder hele sæsonen. Han er for meget Uwe Røsler og for lidt Jacob Poulsen. Han har pt for lidt personligt overskud til at præstere med sin facon og så går det galt. Der skal spilleglæde til. Ikke trusler. Vil tro at Z og Troels finder en gelinde udgang.
Leave a comment:
-
Så er det godt at der er håb og kærlighed tilbage ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOptimisme er der helt sikkert, men samtidig er der jo også en frygt for hvornår det går galt igen igen og vi blamere os på hjemmebanen. Jeg har altid sagt at man ikke kan klandre OB at modstanderen ikke tager ordentlig vare på deres chancer i en kamp så sejren i søndags var fuldt fortjent. Kan det gentages mod SIF lugter det af forår i Odense, men kan vi undgå at give de mange chancer væk og vis ikke er SIF så uskarpe som FCN var. Jeg drømmer selvf. om den store gevinst i de næste 3-4 kampe, men jeg tør ikke at "tro tro tro på sagen som sådan"
Leave a comment:
-
Optimisme er der helt sikkert, men samtidig er der jo også en frygt for hvornår det går galt igen igen og vi blamere os på hjemmebanen. Jeg har altid sagt at man ikke kan klandre OB at modstanderen ikke tager ordentlig vare på deres chancer i en kamp så sejren i søndags var fuldt fortjent. Kan det gentages mod SIF lugter det af forår i Odense, men kan vi undgå at give de mange chancer væk og vis ikke er SIF så uskarpe som FCN var. Jeg drømmer selvf. om den store gevinst i de næste 3-4 kampe, men jeg tør ikke at "tro tro tro på sagen som sådan"Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSøndagens sejr har godt nok givet mig en stor optimisme, det håber jeg også det har i spillerne, og at de kan spille lidt mere frigjort.
Jeg ved godt det ikke er såååå sandsynligt, og vi før har sagt det - men siger det alligevel.
Hvis vi kunne vinde på fredag mod SIF, så er det altså 3/4 kampe i anden runde af grundspillet vi har vundet. Alle mod direkte modstandere.
Tør man så begynde at drømme om lidt mere end overlevelse?
Har Zorniger fundet noget frem, der måske er godt? 442 med Askou istedet for Bojang? Er det ikke sandsynligt fredag?
Nøj en definerende kamp vi går ind i. Tør slet ikke tænke på hvis vi vinder…
Leave a comment:
Leave a comment: