Lidt fra dagens træning:
Det var en rolig affære hvor de trænede kun en time. De øvede angrebsmønstre og dødbolde (i første linje hjørnespark men også indkast og indlæg fra halvfelt).
Bjørn er skadet i baglåret og det kræver vel flere uger at få ham klar igen. Synes det er tvivlsomt at vi se ham i kamp før vinterpausen.
Askou og Grot var fraværende. Des uden var Abrahamsen og Friis ikke med fordi de spiller for U19 idag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er VB ikke startet ringere og stadig overlevet?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er der andre hold i ligaen der er så afhængige af 2 spillere? Tror det faktisk ikke. Men kan da undtagelsesvis tage fejl.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg er den fødte optimist, men jeg kan da kun være enig i, at OB uden Falk og Arp får det ualmindeligt svært
Tør ikke tænke på en kamp hvor begge er væk. Arp har vel karantæne ved næste advarsel?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg er den fødte optimist, men jeg kan da kun være enig i, at OB uden Falk og Arp får det ualmindeligt svært
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er overbevist om vi skal hen sidst i april før det kan opfyldes. Og det er hvis det går godt.
Vi kan sagtens trække nitten hvis vi får et par skader på de forkerte steder.
OB uden Falk og Arp
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er dælme også blevet hverdag for Fredericia med 1 point i 6 kampe. Det er bare med at få lagt afstand til dem og Vejle nu, imens de hænger fast i suppedasen, så vi får parkeret nedrykningsspøgelset på behørig afstand. Så må vi se hvad det ellers kan blive til.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er dælme også blevet hverdag for Fredericia med 1 point i 6 kampe. Det er bare med at få lagt afstand til dem og Vejle nu, imens de hænger fast i suppedasen, så vi får parkeret nedrykningsspøgelset på behørig afstand. Så må vi se hvad det ellers kan blive til.
Vi kan sagtens trække nitten hvis vi får et par skader på de forkerte steder.
OB uden Falk og Arp
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSønderjyske 2:0 foran mod Fredericia og ved at overhale os igen pga mål forskellen. Men det er virkelig ringe hvad Sønderjyske og Fredericia spiller der. Kan ikke forestille mig at vi slutter sæsonen bag de.
Leave a comment:
-
Sønderjyske 2:0 foran mod Fredericia og ved at overhale os igen pga mål forskellen. Men det er virkelig ringe hvad Sønderjyske og Fredericia spiller der. Kan ikke forestille mig at vi slutter sæsonen bag de.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment: