Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
    Hvis du havde fulgt lidt med ville du vide, at det ikke pludselig er en stor kærlighed, som er opstået... men jeg hele tiden har haft den holdning.

Så jeg er enten total ignorant eller troll fordi jeg ikke altid følger flertallet (ekkokammeret) og er hadefuld

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Det er da helt fint for dig at du pludselig har fået dig en stor kærlighed til Sven Köhler, men hvis du ikke kan forstå at størstedelen af OB-fans hader ham, efter den måde han opførte sig i forbindelse med vores nedrykningskampe, så er du enten total ignorant eller troll.
    For 8. gang gentager jeg: spild ikke energi og tid på personen. Det er omsonst. Ignorer ham. Der går ikke noget af nogen, hvis man lader være med at reagere på tåbelighederne. Det er bevist for længst - det fortsætter i det uendelige.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Pisse ærgerligt at Silkeborg vandt, ellers har de andre kampe fået de rigtige resultater for os.
    Lille Herning ser ud til at være gået kolde som ventet. Lad dem bare følge med Vejle ned.
    - Slet
    Last edited by Online; 26-10-2025, 18:20.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Pisse ærgerligt at Silkeborg vandt, ellers har de andre kampe fået de rigtige resultater for os.
    Lille Herning ser ud til at være gået kolde som ventet. Lad dem bare følge med Vejle ned.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.

Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...

Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.
    Det er jeg enig i .. Köhler er fortid og vi er videre med nogenlangt federe spillere på holdet

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.com

der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.

spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
    Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over ..
    dokumentationen findes ikke fordi det blev holdt internt - det er jo en personalesag så der har OB vel sådan set gjort det de skulle. Og Köhler havde næppe nogen lyst til at melde det ud. Har der været trusler mod Köhler så bliver det pludseligt mere offenligt - og så kan du finde artikler om den slags. Så det er vel ikke så underligt.

Manden havde en vej ud - og så det som mere interessant. Kønt? Sympatisk? på ingen måde. Skulle han have været bænket før - jada. Havde det gjort nogen forskel...

Men hvorfor kommer han op igen? Han er videre det er vi jo også.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/ramt...ce=chatgpt.com

der er altid to sider og så kan man jo så vælge side eller lytte til begge.

spørger man chatgtp kan den ikke finde dokumentation for de ting som hm beskyldes for men rygter om det.
    Til gengæld fandt den artikel om at Kohler var blevet truet af fans og en så slemt så det førte til at politiet kom ind over ..

Leave a comment:

• manner
    replied

Jeg forestiller mig nu også at datafolkene i OB har haft forholdsvis let ved at se hvis Köhler "ikke har leveret til par" til træning og i kampene og ud fra de data har konkluderet at de var i tvivl om han havde viljen til at toppræstere i overlevelseskampen.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du starter altid med et højt niveau - "Svend Køleskab"

Nej, han var eller er ikke en "kæmpe idiot", men en spiller som så sin meget privilegerede position som professionel fodboldspiller fra en anden vinkel end vi er vant til. Jeg vil sammenligne ham lidt med Asbjørn Sennels (RIP), som mange gjorde nar af pga. hans studier/verdenssyn !

Men forsæt bare med dine svinere.... du kan jo se, at forummet blomstrer og der er gang i diskussionerne diverse tråde pga. dine altid fantastiske indlæg

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Han nægtede at spille for OB pga interessenkonflikten fordi ved en nedrykning han var kontraktfri. Det sagde han selvfølgelig ikke på den måde i offentligheden men jeg ved hvad jeg ved.
    Har set en del træninger i slutningen af sidste sæson og ville helst have løbet på banen at give ham tæsk: alle arbejdede stenhård og man kunne se hvordan situationen gjorde ondt til dem mens Koehler og Rami havde det sjovt og hyggede sig. En af Søren Kroghs største fejl ikke at udelukke ham.
    Hverken Koehler eller Rami er kommet videre med deres karriere.
    Ingen af de 2 har succes i deres respektive klubber.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Goddag mand økseskaft

Bare lige et enkelt spørgsmål - hvor har SK sagt, at han håbede, at vi rykkede ned, så han kunne komme videre ?

Jeg synes faktisk, at sammenligningen med AS er meget fair, som intet har at gøre med hans "ludfattige hjerteklub"... men at han var en "outsider" i fodboldmiljøet (som desværre ikke blev respekteret, men af mange latterliggjort ).
    Han nægtede at spille for OB pga interessenkonflikten fordi ved en nedrykning han var kontraktfri. Det sagde han selvfølgelig ikke på den måde i offentligheden men jeg ved hvad jeg ved.
    Har set en del træninger i slutningen af sidste sæson og ville helst have løbet på banen at give ham tæsk: alle arbejdede stenhård og man kunne se hvordan situationen gjorde ondt til dem mens Koehler og Rami havde det sjovt og hyggede sig. En af Søren Kroghs største fejl ikke at udelukke ham.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Goddag mand økseskaft

Bare lige et enkelt spørgsmål - hvor har SK sagt, at han håbede, at vi rykkede ned, så han kunne komme videre ?

Jeg synes faktisk, at sammenligningen med AS er meget fair, som intet har at gøre med hans "ludfattige hjerteklub"... men at han var en "outsider" i fodboldmiljøet (som desværre ikke blev respekteret, men af mange latterliggjort ).
    Selfølgelig har han ikke ordret sagt det, det ville jo dræbe hans karriere.
    Men udfra følgende uddrag fra en artikel:

For knap en måned siden kunne Tipsbladet afsløre, at Sven Köhler i sin kontrakt med OB har en nedrykningsklausul, der betyder, at han kan smutte gratis ved nedrykning, og den fynske klub er ifølge Tipsbladets oplysninger alt andet end tilfreds med, at den information er sivet ud af Ådalen.

Set med OB-briller er man kommet i tvivl om tyskerens engagement på banen, og det er grunden til, at Sven Köhler også torsdag er helt ude af truppen.

Der var også flere der har sagt at man kunne se det, i de tal han leverede på banen.

Og jo, din sammenligning holder ingen steder, da det aldrig har været et kritik punkt at Kohler skulle have en anden tilgang til fodbolden.
    Kritikken har gået på at han har vært illoyal overfor klubben, noget Sennels ikke har været nogen steder.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Ja man husker jo tydeligt hvordan de fleste OB fans, var efter Köhler over hans anderledes verdenssyn.
    Det havde intet med at han nægtede at spille for klubben, og håbede vi rykkede ned så han kunne komme ud af hans kontrakt.
    Nej vi var rasende over hans linkedIN opslag…..

Og så sammenligne ham med Sennels, som kom ud af pension for at hjælpe sin ludfattige hjerteklub på en amatør kontrakt i et halvt år.
    Goddag mand økseskaft

Last edited by Online; 25-10-2025, 15:39.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Du starter altid med et højt niveau - "Svend Køleskab"

Nej, han var eller er ikke en "kæmpe idiot", men en spiller som så sin meget privilegerede position som professionel fodboldspiller fra en anden vinkel end vi er vant til. Jeg vil sammenligne ham lidt med Asbjørn Sennels (RIP), som mange gjorde nar af pga. hans studier/verdenssyn !

Men forsæt bare med dine svinere.... du kan jo se, at forummet blomstrer og der er gang i diskussionerne diverse tråde pga. dine altid fantastiske indlæg
    Ja man husker jo tydeligt hvordan de fleste OB fans, var efter Köhler over hans anderledes verdenssyn.
    Det havde intet med at han nægtede at spille for klubben, og håbede vi rykkede ned så han kunne komme ud af hans kontrakt.
    Nej vi var rasende over hans linkedIN opslag…..

Og så sammenligne ham med Sennels, som kom ud af pension for at hjælpe sin ludfattige hjerteklub på en amatør kontrakt i et halvt år.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Er dette et nyt eller gammelt interview?
    Længere TB-podcast interview for 3-4 uger siden. Mener jeg.

Leave a comment:

Working...
X