Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det er usædvanligt. Men jeg har faktisk stor respekt for at han ikke trækker den i langdrag hvis han bare kan mærke at det ikke var det rigtige for ham personligt
    Enig.
    Nogen der ved hvem der ville havde været hans nærmeste overordnede i den stilling?. Er det Jack Jørgensen eller Troels Beck?.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jamen enig.

men mon ikke det ansættelsesudvalg sidder tilbage med en lidt dårlig smag i munden? Har man gået så meget efter at få en tidligere OB'er ind at man måske overså at matchet ikke var det bedste? Nu man taler så meget om at få de rigtige spillere ind af døren, så er det en lidt uheldig omgang.
    Jeg kender jo på ingen måde processen i sådanne sager, og kan kun holde mig til det jeg læser i avisen og andre steder. Lektonen har kort efter ansættelsen selv sagt at han hele tiden har tænkt at hvis noget kunne få ham væk fra livet som selvstændig ville det være i OB, så måske han også har "læst sig selv forkert" i opløbet, og kort efter erfaret det han selv beskriver som mavefornemmelsen ikke var rigtig. Det er jo umuligt for OB hvis han i samtalerne har sagt de rigtige ting og derefter er blevet klogere på sig selv. Jeg har respekt for hans beslutning og kan kun ønske ham det bedste fremover.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Ja det er usædvanligt. Men jeg har faktisk stor respekt for at han ikke trækker den i langdrag hvis han bare kan mærke at det ikke var det rigtige for ham personligt
    jamen enig.

men mon ikke det ansættelsesudvalg sidder tilbage med en lidt dårlig smag i munden? Har man gået så meget efter at få en tidligere OB'er ind at man måske overså at matchet ikke var det bedste? Nu man taler så meget om at få de rigtige spillere ind af døren, så er det en lidt uheldig omgang.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

det er klart - og det er da helt sikkert også et stort skifte for ham.

Men alligevel - én uge?!

Men ja - en uge eller 3 mdr. havde jo ikke gjort den store forskel. Og er det ikke rigtigt for ham så er det naturligvis bedre for alle at komme videre.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Men alligevel - én uge?!

Men ja - en uge eller 3 mdr. havde jo ikke gjort den store forskel. Og er det ikke rigtigt for ham så er det naturligvis bedre for alle at komme videre.
    Hvis han har sovet dårligt om natten og tankemylderet kører, så er seks dage/nætter rigeligt til at vide at man har valgt forkert og så hellere en uge end 3 mdr..

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Jooohhh. Men nogle gange skal man igang med noget før at mavefornemmelsen taler klart og tydeligt
    Jeg har selv været selvstændig i snart 30 år og jeg er helt sikker på at jeg ville være i syv sind hvis jeg skulle være lønslave og nok først rigtig ville vide det når jeg stod i det.
    Så jeg kan 100% relatere til det Lektonen fortæller

Men alligevel - én uge?!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

men alligevel ret vildt...har han slet ikke overvejet hvad han sagde ja til?
    Jooohhh. Men nogle gange skal man igang med noget før at mavefornemmelsen taler klart og tydeligt
    Jeg har selv været selvstændig i snart 30 år og jeg er helt sikker på at jeg ville være i syv sind hvis jeg skulle være lønslave og nok først rigtig ville vide det når jeg stod i det.
    Så jeg kan 100% relatere til det Lektonen fortæller

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Tak for den info.
    Så kan 99% af os komme videre og tænke på noget andet.
    Skal vi ikke bare holde os til det de rent faktiske er herre over selv dernede ja

Og ja der vil blive løftet sløret for en stor del af strategien den 27/11 til mødet. Ellers skal noget gå galt
    Så til dem der kan, find sæsonkortet frem og mød op og hør hvad de har at sige.
    Så kan man rent faktisk bagefter, bruge tid på at debatere noget som de kan stå på mål for.
    Det jeg har set er ihverfald meget opløftende(selvom man ofte bliver slået tilbage til nul når FCK,FCM osv løfter sløret for nogle af deres planer)

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Historien er som den er udlagt. Ingen skandaler eller konspirationer at finde
    men alligevel ret vildt...har han slet ikke overvejet hvad han sagde ja til?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Historien er som den er udlagt. Ingen skandaler eller konspirationer at finde
    Tak for den info.
    Så kan 99% af os komme videre og tænke på noget andet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvor, hvornår og hvem kan komme med?
    Tror kun det er for sæsonkort holdere

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Det er da latterligt. Cirkus OB. Vil gerne vide mere om denne besynderlige sag.
    Du kan starte med at læse avisen, denne artikel er gratis OG den kommer fra "hestens egen mund"

https://fyens.dk/ob/forlod-ob-efter-...9cdd4bb8044-20

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Der blev inviteret til klubaften den 27.11. hvor TB vil tale om den sportslige strategi.
    Hvor, hvornår og hvem kan komme med?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Der blev inviteret til klubaften den 27.11. hvor TB vil tale om den sportslige strategi.
    Det er også på tide den bliver offentliggjort.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Måske han som noget af det første ville offentliggøre den længe ventede strategi, meeen....

Stillingen er åbenbart ikke så vigtig mere, når den ikke umiddelbart genbesættes... virkelige spøjse beslutninger i Ådalen

Leave a comment:

Working...
X