Ifølge Leif R. så skal Zorniger åbenbart hjem på en uges ferie i næste landskampspause igen.... Hvad tænker I om det?
Det var en af de ting der nok var med til at få ham overtalt til at komme til OB. Netop at han kunne se sin familie i landskampspauserne. Så det er intet galt med det, det er helt efter aftale. Mon ikke han efterlader en grundig plan til sine assistenter
Ifølge Leif R. så skal Zorniger åbenbart hjem på en uges ferie i næste landskampspause igen.... Hvad tænker I om det?
der er vel nogle stykker væk på div. landshold. Resten får vel som sidst et par dages fri, og så har de et par træninger med assistenterne, så er det en 3-4 træninger han ikke er med til.
Det er tydeligvis en del af aftalen - jeg ser ikke det store problem i det, selv hvis vi ligger under stregen efter næste runde - der er stadig så meget sæson tilbage og så tæt en liga. Det var noget andet hvis han holdt en uges fri lige op til de to sidste og alt afgørende kampe i sæsonen.
Kampprogrammet taget i betragtning vil vi med stor sandsynlighed stadig være a point med silkeborg og fredericia, og et til to point efter viborg og eller randers - og det selv med et nederlag til sønderjydske
Jeg er splittet.
Tænker sagtens truppen kan forstå hans familie situation, og sidste gang kom der vel ikke rigtig noget palaver ud af det.
Hvis vi ligger under stregen og ikke har fået point siden Fredericia kampen, så ser det måske lidt uheldigt ud.
Synes egentlig det er helt ok ikke at rose meget, eller kritisere meget etc... det er for mig mere den måde det oftest stilles op på.(ikke specielt myntet bare på dig)
Nej, det er selvfølgelig ikke TB der har skabt et scenarie hvor AZ blev fyret og skilt..... hvis det vitterligt var der blev diskuteret. Det virkede dog til, at TB/OB arbejdede længe på muligheden.
Det er jo bare min måde at vurdere tingene på Som sagt, vi har begge været herinde i mange år, så det er vel uundgåeligt vi en enkelt gang eller to opfanger den andens mening sådan.
Go' kamp!
Det blev det så ikke og helt ærligt ikke meget ros herfra …
Jeg medgiver at der ikke er meget ros fra min side .. det skal jeg måske blive bedre til ..
Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at se (noget) af den strategi AZ har fået fremvist … hvor meget af den del der er ude over stregerne han er interesseret i vides så ikke men identitet tænker jeg er rigtig godt.
Jeg kan ikke forestille mig at AZ var endt i OB uden TB og deres kontakt, uagtet at det er venskab eller prof. netværk .. det har jeg medgivet flere gange .. jeg tror bare ikke at det er TB der har skabt de omstændigheder der har gjort at AZ var en mulighed. Men da muligheden kom tog han den ..
Jeg beklager hvis jeg fremstår useriøs .. det har jo ikke været meningen men denne flig er kun en lille del af den samlede diskution der grundlæggende der tog udgangspunkt i om det er vigtigt eller ej med en strategi .. det er vi nogen der syntes og andre der ikke syntes .. so be it ..
Synes egentlig det er helt ok ikke at rose meget, eller kritisere meget etc... det er for mig mere den måde det oftest stilles op på.(ikke specielt myntet bare på dig)
Nej, det er selvfølgelig ikke TB der har skabt et scenarie hvor AZ blev fyret og skilt..... hvis det vitterligt var der blev diskuteret. Det virkede dog til, at TB/OB arbejdede længe på muligheden.
Det er jo bare min måde at vurdere tingene på Som sagt, vi har begge været herinde i mange år, så det er vel uundgåeligt vi en enkelt gang eller to opfanger den andens mening sådan.
Jeg mener det er useriøst. Du anerkender jo intet fagligt omkring TB/OB.
Og altså, Zorniger har jo også sagt dette: - Den strategi, de har præsenteret for mig, og den identitet, de søger, gør, at det føles som et match for mig personligt og som træner, siger Zorniger.
Selvfølgelig er det, som oftest, hele pakken der skal være rigtig, og det gælder selvfølgelig også det private og forbindelser, men manden er jo nu engang også professionel.
Det lyder meget sødt, at det bare skulle være pga. venskab og held, men det er også useriøst.
Jeg medgiver at der ikke er meget ros fra min side .. det skal jeg måske blive bedre til ..
Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at se (noget) af den strategi AZ har fået fremvist … hvor meget af den del der er ude over stregerne han er interesseret i vides så ikke men identitet tænker jeg er rigtig godt.
Jeg kan ikke forestille mig at AZ var endt i OB uden TB og deres kontakt, uagtet at det er venskab eller prof. netværk .. det har jeg medgivet flere gange .. jeg tror bare ikke at det er TB der har skabt de omstændigheder der har gjort at AZ var en mulighed. Men da muligheden kom tog han den ..
Jeg beklager hvis jeg fremstår useriøs .. det har jo ikke været meningen men denne flig er kun en lille del af den samlede diskution der grundlæggende der tog udgangspunkt i om det er vigtigt eller ej med en strategi .. det er vi nogen der syntes og andre der ikke syntes .. so be it ..
Hvad mener du? Læser man tråden igennem virker det på mig som om Claudes1 mener at TB har planlagt med at hente AZ .. muligheden opstod og det er stærkt at tilknytte ham til OB, det anerkender jeg ..
Men AZ har jo selv sagt at det var omstændigheder som skilsmisse og fyring der gjorde at han tog til OB og specielt TB som sikker havn .. jeg håber ikke at det er TB der har fået “ordnet” de omstændigheder ..
Jeg mener det er useriøst. Du anerkender jo intet fagligt omkring TB/OB.
Og altså, Zorniger har jo også sagt dette: - Den strategi, de har præsenteret for mig, og den identitet, de søger, gør, at det føles som et match for mig personligt og som træner, siger Zorniger.
Selvfølgelig er det, som oftest, hele pakken der skal være rigtig, og det gælder selvfølgelig også det private og forbindelser, men manden er jo nu engang også professionel.
Det lyder meget sødt, at det bare skulle være pga. venskab og held, men det er også useriøst.
Ja, undskyld... vi to har haft mange gode debatter i mere end 20 år herinde.... men det er sgu svært at finde en grimasse der kan passe til den slags indlæg der. Det virker jo efterhånden som en anden agenda end det rent faglige.
Hvad mener du? Læser man tråden igennem virker det på mig som om Claudes1 mener at TB har planlagt med at hente AZ .. muligheden opstod og det er stærkt at tilknytte ham til OB, det anerkender jeg ..
Men AZ har jo selv sagt at det var omstændigheder som skilsmisse og fyring der gjorde at han tog til OB og specielt TB som sikker havn .. jeg håber ikke at det er TB der har fået “ordnet” de omstændigheder ..
Det er simpelthen godt arbejde af TB at AZ bliver fyret i sin klub?
Jeg medgiver gerne at det er TB’s fortjeneste at AZ ender i OB grundet deres venskab …
Ja, undskyld... vi to har haft mange gode debatter i mere end 20 år herinde.... men det er sgu svært at finde en grimasse der kan passe til den slags indlæg der. Det virker jo efterhånden som en anden agenda end det rent faglige.
OG I øvrigt. Hvis du satte dig mere ind i AZs ekskones forhold til Danmark, ville du vide, at chancen for at de ville ende tilbage i Danmark ville være endnu større, hvis de stadig var et par. Hun er smaskforelsket i livet i Danmark. Hun har i årevis blogget om og holdt foredrag rundt om i Tyskland om det gode helt særlige liv i Danmark, som hun savner.. Så jeg tror nærmere at det er sket på trods og ikke på grund af skilsmissen, at han er endt i OB. Nu lever han i stedet med stor afstand til sine børn. Så hele din præmis er ikke eksisterende for din “analyse” af at det lykkedes for TB at hente ham til DK. Det er ikke held. TB har overbevist AZ om at hans fremtid lå i Odense.
Når noget sådant sker, at man finder ud af at ens konklusioner bygger på en forkert analyse, bør man lige trække vejret og tænke sig om. Man skal overveje om man for enhver pris prøver at få alle hændelser til at passe ind i sit narrativ og dermed kommer til at lave en del fejlslutninger- måske endda så mange at ens konklusioner slet ikke er rigtige.
Den argumentation ville have noget mere vægt hvis hun rent faktisk var flyttet til Danmark ..
Hvor talte jeg ned til dig? Du er måske ikke klar over det. Men du har en meget negativ og skeptisk tilgang til praktisk talt alt hvad der foregår i OB. Når der sker 9 gode ting og en dårlig bruger du 90 % af din energi og ord på den ene negative ting. Personligt synes jeg at det er ærgerligt og noget trættende i længden. Men det er jo et frit land og du bruger din ytringsfrihed. Så du fortsætter bare. Men fu har desværre mistet en del relevans for mig.
Dit generelt negative syn kommer rigtig fint til udtryk i dit første afsnit. Det overrasker på ingen måde at praktisk talt alt godt der er sket omkring træneransættelse og signinger i denne sommer er udtryk for “held” og “omstændigheder” i din optik. Det er der kæden springer af. Det er fuldstændig usansynligt (og du ved noget om sandsynlighed qua dit arbejde og uddannelse) at et så vanvittigt held lige netop skulle ramme TB i hans første år som sportsdirektør i OB i SL. Det er fuldstændig usandsynligt at ingen sportsdirektør i OB ikke skulle være ramt af et lignende held /omstændigheder i de forudgående 12-14 år. Det du kalder held er jo helt sikkert udtryk for et rigtig forberedt arbejde af TB. Man er ikke så heldig. Det er ekstremt usandsynligt.
“bare fordi det ikke stod på et stykke papir, som var læst højt for os før det skete?” finder jeg nedladende ..
Det er simpelthen godt arbejde af TB at AZ bliver fyret i sin klub?
Jeg medgiver gerne at det er TB’s fortjeneste at AZ ender i OB grundet deres venskab …
Leave a comment: