Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ser vi bort fra målscoren er vi trods alt stadig helt lige med dem. De er startet markant bedre end forventet - og vi har nok underpræsteret lidt. Sæsonen er stadig lang og vi har alt andet lige nok større muligheder for at styrke os i vintervinduet (hvis ellers troels vil...)

Jeg er langt fra begejstret for hvad OB har præsteret hidtil - men er også langt fra at gå i panik endnu.

Men de må gerne se at få sat et par sejre sammen...
    Jeg tror nu ikke at du kan skyde TB i skoene at han ikke vil forstærke truppen/holdet, det drejer sig nok mest om de rigtige spillere er klar på det, og "hellere sige nej til en rigtig, end ja til to forkerte"

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og der er altid en oprykker der rykker ned …
    ser vi bort fra målscoren er vi trods alt stadig helt lige med dem. De er startet markant bedre end forventet - og vi har nok underpræsteret lidt. Sæsonen er stadig lang og vi har alt andet lige nok større muligheder for at styrke os i vintervinduet (hvis ellers troels vil...)

Jeg er langt fra begejstret for hvad OB har præsteret hidtil - men er også langt fra at gå i panik endnu.

Men de må gerne se at få sat et par sejre sammen...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Ja, mucolli burde score på chancen kort før bifs mål. Jeg tør ikke længere sige, at Fredercia er en sikker nedrykker.
    Og der er altid en oprykker der rykker ned …

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Et point over stregen og a point med nummer syv. Det er virkelig syndigt tæt i den her sæson.

Leave a comment:

• capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Ah ja. Men de havde chancerne!
    Ja, mucolli burde score på chancen kort før bifs mål. Jeg tør ikke længere sige, at Fredercia er en sikker nedrykker.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied

I behøver ikke takke mig for Jinx ;)
    Ah ja. Men de havde chancerne!

Leave a comment:

• capone
    replied
    Fredercia er irriterende robuste
    I behøver ikke takke mig for Jinx ;)

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Man blivet næsten misundelig. Hel åben kamp med BIF. Lægger sig ikke fladt ned.

Vi blev splittet til atomer. Så meget for "vi er oprykkerne, så slap lige af".

Leave a comment:

• capone
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    4 kampe i den næste blok inden ny landskamp pause.

Silkeborg-OB 1-1
    OB-Fredericia 3-1
    Brøndby-OB 2-1
    OB-Sønderjyske 2-0

7 point vil være fint.
    Over 7 rigtig fint.
    Under 6 så bliver jeg for alvor bekymret.
    Tid til status for de 4 kampe mellem landsholdspausen.
    Det var alt i alt skuffende.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Med mindre Fredericia overrasker mod BIF er der nu et lille hul mellem top- og bund6 på 3 point.
    Bund 7 til og med 11 er indenfor ét point. De mange mål imod kan komme til at koste dyrt ..
    Kun Vejle er sagtet bagud men det har de også været de forrige sæsoner og overlevet, så ingen garantier der.
    men stadig ikke et større hul til toppen end vi kan nå derop - det kræver et run frem mod jul - hvor vi ud over BIF møder alle bundholdene - og Randers og FCN som vil være dem vi skal hente. De sidste kampe in mente er der jo ikke meget der tyder på det - men så gode er vores modstandere trods alt ikke, og vi må regne med at Falk og måske også Ejdum er tilbage - vil alt andet lige hjælpe på det.

Det var stregen til top 6. Kigger vi mod nedrykningsstregen så er der fem hold indenfor ét point (hvis Fredericia taber) så der er vi jo hverken sat af - eller i sikkerhed, men ligger da med lige så gode muligheder for overlevelse som de andre hold.

Jeg syntes der ihvertfald mangler 6-8 point før man kunne sige efteråret hidtil er godkendt, vi startede godt men desværre har udviklingen været for nedadgående.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sørgeligt, at vi skal være afhængige af andres resultater og ikke egne evner
    ....at hold under stregen taber til hold i top-3.
    Det kan man selvfølgelig godt slå op som afgørende, men det kunne også være vores point i Parken og i Herning.

... men selvfølgelig, det kunne bestemt virke bedre, hvis vi nu havde slået Sdr. eller SIF, enig.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Med mindre Fredericia overrasker mod BIF er der nu et lille hul mellem top- og bund6 på 3 point.
    Bund 7 til og med 11 er indenfor ét point. De mange mål imod kan komme til at koste dyrt ..
    Kun Vejle er sagtet bagud men det har de også været de forrige sæsoner og overlevet, så ingen garantier der.
    Silkeborgs målscore er heller ikke god

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Det er vel det ulidelige ved at følge med i resultaterne, når man selv har fejlet fredag aften: det er ganske fint, at dem vi regner med vil være potentielle nedrykningskandidater taber, på den anden side betyder det, at chancerne for top-6 bliver sværere at indfri.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sørgeligt, at vi skal være afhængige af andres resultater og ikke egne evner
    Sådan har det været i mange år og indtil videre der det ud til at fortsætte i denne sæson også

Leave a comment:

Working...
X