Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Og der er altid en oprykker der rykker ned …
Jeg er langt fra begejstret for hvad OB har præsteret hidtil - men er også langt fra at gå i panik endnu.
Men de må gerne se at få sat et par sejre sammen...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Et point over stregen og a point med nummer syv. Det er virkelig syndigt tæt i den her sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
I behøver ikke takke mig for Jinx ;)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægFredercia er irriterende robuste
Vi blev splittet til atomer. Så meget for "vi er oprykkerne, så slap lige af".
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg4 kampe i den næste blok inden ny landskamp pause.
Silkeborg-OB 1-1
OB-Fredericia 3-1
Brøndby-OB 2-1
OB-Sønderjyske 2-0
7 point vil være fint.
Over 7 rigtig fint.
Under 6 så bliver jeg for alvor bekymret.
Det var alt i alt skuffende.
Leave a comment:
-
Med mindre Fredericia overrasker mod BIF er der nu et lille hul mellem top- og bund6 på 3 point.
Bund 7 til og med 11 er indenfor ét point. De mange mål imod kan komme til at koste dyrt ..
Kun Vejle er sagtet bagud men det har de også været de forrige sæsoner og overlevet, så ingen garantier der.
Det var stregen til top 6. Kigger vi mod nedrykningsstregen så er der fem hold indenfor ét point (hvis Fredericia taber) så der er vi jo hverken sat af - eller i sikkerhed, men ligger da med lige så gode muligheder for overlevelse som de andre hold.
Jeg syntes der ihvertfald mangler 6-8 point før man kunne sige efteråret hidtil er godkendt, vi startede godt men desværre har udviklingen været for nedadgående.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Sørgeligt, at vi skal være afhængige af andres resultater og ikke egne evner
Det kan man selvfølgelig godt slå op som afgørende, men det kunne også være vores point i Parken og i Herning.
... men selvfølgelig, det kunne bestemt virke bedre, hvis vi nu havde slået Sdr. eller SIF, enig.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Med mindre Fredericia overrasker mod BIF er der nu et lille hul mellem top- og bund6 på 3 point.
Bund 7 til og med 11 er indenfor ét point. De mange mål imod kan komme til at koste dyrt ..
Kun Vejle er sagtet bagud men det har de også været de forrige sæsoner og overlevet, så ingen garantier der.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Det er vel det ulidelige ved at følge med i resultaterne, når man selv har fejlet fredag aften: det er ganske fint, at dem vi regner med vil være potentielle nedrykningskandidater taber, på den anden side betyder det, at chancerne for top-6 bliver sværere at indfri.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: