Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Okay, den har jeg misset. Ja, så kan man da aldrig vide...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det har jeg misset. Kan du huske hvor du læste det?
    https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...et-til-klubben

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han har sagt, at han gerne vil retur. Også hvis det skulle blive en hurtig retur.
    Det har jeg misset. Kan du huske hvor du læste det?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Slotsager var god og jeg var glad, da han spillede i OB. Men sådan som det hele endte, tror jeg næppe, han har lyst til at komme retur. Og med det niveau både JBA og Yaya viste mod FCK, synes jeg bare ikke, det er der, vi er mest sårbare lige nu - velvidende at begge de unge herrer kommer til at have udfald fra tid til anden.
    Han har sagt, at han gerne vil retur. Også hvis det skulle blive en hurtig retur.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes, at Zorniger er den helt rigtigt til OB. Målsætningen for ham er at vinde den næste kamp - uanset hvem OB møder. Målsætningen må være at gå efter sejr - i alle kampe. Derfor så synes jeg at det deprimerende at læse, at nogle "bare" vil undgå nedrykning.

OB har altså Falk, Ganaus, Grot, Arp, Uwusu, og den nye der kan gå ind på top 4-hold i Superligaen - og nogle der er på vej. 2-3 signings til, så skal vi aldrig kigge mod bundstregen igen i denne sæson
    Lige pånær at vi i øjeblikket taber hver anden kamp med 4 mål. Delvist pga af truppen og delvist fordi vi stadig øver os i at spille AZ-style. Hvis vi samtidig skifter til 4-4-2 med diamant kan det også give nogle skvulp. Samtidig er det den tætteste SL nogensinde. Aldrig har nr 1 kun været 7 point fra nedrykning efter 6 kampe. Men ellers er jeg enig.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han skal være meget velkommen - trods en vældig sær afslutning - men han skal tidligt op for at konkurrere med JBA og nu også Yaya.
    Slotsager var god og jeg var glad, da han spillede i OB. Men sådan som det hele endte, tror jeg næppe, han har lyst til at komme retur. Og med det niveau både JBA og Yaya viste mod FCK, synes jeg bare ikke, det er der, vi er mest sårbare lige nu - velvidende at begge de unge herrer kommer til at have udfald fra tid til anden.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Ja det er ikke særlig lovende for ham. Jeg har da tænkt tanken om ikke han kunne ende tilbage i Ådalen nu eller til vinter - ikke nødvendigvis som den forstærkning man er på jagt efter i midterforsvaret pt, men med tanke som lidt længeresigtet udviklingsprojekt. Men kan selvfølgelig også sagtens tænkes han giver den et skud mere ondet italienske, ryger på et lejeophold i Serie B i et års tid og tager den derfra.
    Han skal være meget velkommen - trods en vældig sær afslutning - men han skal tidligt op for at konkurrere med JBA og nu også Yaya.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    OT: Det bliver da værre og værre for Slots

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...-bella-kotchap
    Ja det er ikke særlig lovende for ham. Jeg har da tænkt tanken om ikke han kunne ende tilbage i Ådalen nu eller til vinter - ikke nødvendigvis som den forstærkning man er på jagt efter i midterforsvaret pt, men med tanke som lidt længeresigtet udviklingsprojekt. Men kan selvfølgelig også sagtens tænkes han giver den et skud mere ondet italienske, ryger på et lejeophold i Serie B i et års tid og tager den derfra.

Leave a comment:

replied
    OT: Det bliver da værre og værre for Slots

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...-bella-kotchap
    Last edited by Online; 27-08-2025, 10:02.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror seriøst at 7-8 hold incl OB kommer til at skæve til den streg indtil runde 22. Og derefter 5-6. Det bliver historisk tæt
    Vi kan ihvertfald stille os godt, hvis vi får 10 point i de 5 resterende kamp op til halvejs mærket.

Der vurdere jeg 3 point hjemme mod FCN, SJE, FCF
    1 point mod SIF..

Så er det 18 point halvejs i kampene. Det må være realistisk, at ske.

Hvis vi normalt siger det er omkring 30 point for Top6, hvilket måske bliver mindre i år, fordi alle vinder over alle..

Så mangler vi principielt 12-14 point i sidste halvdel..

Randers skal virkelig forstærke sig, for at jeg ser den som en reel Top 6 kandidat. SIF? Der er meget rod i og omkring klubben pt. FCN? Sælger stjerner på stjerner, uden at erstatte dem.. FCF fortsætter ikke den her form.

Måske jeg drømmer. Men ser det faktisk mere realistisk med den startopstilling vi er ved at skrabe sammen, og at vi har en træner med så stor taktisk forståelse, at vi ender i Top6 end i en nedrykningskamp, med 2-4 andre hold.

Det forbliver ikke tæt. Det tror jeg ikke på.

Det jo bare min måde at vurdere tingene på

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes, at Zorniger er den helt rigtigt til OB. Målsætningen for ham er at vinde den næste kamp - uanset hvem OB møder. Målsætningen må være at gå efter sejr - i alle kampe. Derfor så synes jeg at det deprimerende at læse, at nogle "bare" vil undgå nedrykning.

OB har altså Falk, Ganaus, Grot, Arp, Uwusu, og den nye der kan gå ind på top 4-hold i Superligaen - og nogle der er på vej. 2-3 signings til, så skal vi aldrig kigge mod bundstregen igen i denne sæson
    Jeg tror seriøst at 7-8 hold incl OB kommer til at skæve til den streg indtil runde 22. Og derefter 5-6. Det bliver historisk tæt

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er sådan lidt Yankuba Minteh-agtigt. Jeg kan vældig godt lide det - én ting er, hvordan vi fans skal vurdere holdet fra gang til gang og have tålmodighed, men jeg kan godt lide at vores spillere har store ambitioner og ønsker mere end blot at slås for ikke at rykke ned.
    Så længe at det ikke bliver i opposition til en autoritet .. det bliver gift … syntes faktisk det var bekymrende da SK gik og talte om at man spillede for at undgå nedrykning mens i hvert fald en spiller gik efter at komme i top6.

Der skulle gerne være alignment så man arbejder ud fra samme mål og deraf vigtigheden af at have en åben strategi som alle kan melde ind på og følge eller melde fra på .. med de konsekvenser der er.

Vi snakker meget om at spillerne, AZ m.v. køber ind på projekt OB eller de udtaler at det er et spændende projekt osv.
    Det er da interessant for alle interessenter omkring OB at vide hvad OB vil og hvordan de vil gøre det. OB har fået en kæmpegave i form af identitetsprojektet og jeg er med på at man ikke er færdig med at udmønte det men jeg er bange for at klubben får alt for lidt ud af det og at mange har brugt kræfterne uden at få fuld udbytte af det eksternt.
    Ingen tvivl om at de der har været involveret har fået en masse ud af det og godt for dem men jeg håber da at det kommer mange flere til gavn.

Tror da ikke nødvendigvis at AZ, Arp osv. kommer til OB fordi OB vil være Danmarksmestre i transition af egne talenter så hvad er resten hvis det ikke bare er løn … jeg er da pisse nysgerrig så det er ikke for at brokke mig ..

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja, tror han taler lidt over sig der. Det udmeldte mål er jo helt klart bare at blive i ligaen. Men jeg har da heller ikke rigtigt været i tvivl om, at de snakker om mere ambitiøse mål internt. Alligevel er det da meget rart at læse.
    Det er sådan lidt Yankuba Minteh-agtigt. Jeg kan vældig godt lide det - én ting er, hvordan vi fans skal vurdere holdet fra gang til gang og have tålmodighed, men jeg kan godt lide at vores spillere har store ambitioner og ønsker mere end blot at slås for ikke at rykke ned.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tænker det vil være naturligt at melde noget ud om målsætningen når transfervinduet er overstået.
    Der ved man hvad man er lykkedes med. Er dog sikker på at det bliver en defensiv udmelding
    Jeg forstår ikke undringen om målsætning. Både TB og Zorniger har da flere gange helt tydeligt sagt, at målet i denne sæson er at blive i ligaen og etablere sig som Superligaklub igen. Kan ikke se der kan være 1% tvivl om hvad målsætningen er. Det er jo ikke sådan der kommer en nyhed på hjemmesiden med teksten: "målsætningen for denne sæson er nr. 9!".

Leave a comment:

Working...
X